Autor Wątek: 'Eadbutt  (Przeczytany 1918 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Shino

  • Gość
'Eadbutt
« dnia: Marzec 25, 2006, 10:06:24 pm »
Czy mozna rzucic ten czar w model w hth?

JJ

  • Gość
Re: 'Eadbutt
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 25, 2006, 11:24:28 pm »
Cytat: "Shino"
Czy mozna rzucic ten czar w model w hth?


Daj pełen cytat to pogadamy. :badgrin:

Z tego co pamiętam - tak, można do hth - jedynym ograniczeniem jest LOS do modelu na który rzucasz.

Offline Kozisyn

'Eadbutt
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 26, 2006, 12:12:20 am »
tak, mozna walnąć w model co jest juz w hth o ile widzisz ten model magiem i masz doń zasięg :)
teraz są takie czasy, że człowiekowi strach rzucić palenie"

Offline swieta_barbara

'Eadbutt
« Odpowiedź #3 dnia: Marzec 26, 2006, 08:55:38 am »
No wlasnie wczoraj dyskutowalismy z shino na temat tego czaru. Pierwsza kwestia (inna omowie gdzie indziej):
Cast this on a single enemy model within 24" and line of sight. It doesn't matter if you couldn't normally target the model - the Waaagh! power targets him amongst the crowd.
Czyli tak jakby przeskakwial normalne restrykcje dotyczace celowania. Sam nie wiem... Wedlug mnie mozna.
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline Scimitar

'Eadbutt
« Odpowiedź #4 dnia: Marzec 26, 2006, 09:51:51 am »
Można, tak się gra, ja też tak zawsze grałem.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Shino

  • Gość
'Eadbutt
« Odpowiedź #5 dnia: Marzec 26, 2006, 10:59:08 am »
tez tak gralem... dla tego sie zdziwilem, ze kolata nie rzucal tego do cc... (zawsze hit naherosie duzo daje;])...
ale nie moglem znalezc cytaty mowiacego o tym czy mozna... (kiedys widzialem... nawet ciekawie wytlumaczone yes. The green waagh! energy finds the model :D )

Offline Kensiorek

'Eadbutt
« Odpowiedź #6 dnia: Marzec 26, 2006, 12:27:23 pm »
cytat z RB

Cytuj
Wizards cannot cast spells at units in close combat, unless specifically noted in the spell's description.



sorry ale dla mnie ale sformulowanienie nie jest "specifically" i

Cytuj
It doesn't matter it you couldn't normally target the model


odnosi sie np do proxymity/wybieweranie z oddzialu tymbardziej ze celem jest wlasnie pojedynczy model


w innych czarach np FISTS OF GORK rowniez z magi O&G napisali
Cytuj
and may he cast on any single enemy unit even if it is in close combat
i jak wiemy jest to standardowe sforumulowanie w czarach ktore mozna rzucac do hth . Jak widac autor Army booka do O&G potrafia dopisac do czarow jasne zastrzezenie ze moze byc rzucony do hth w 'EADBUTT tego nie zrobil imho celowo
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
'Eadbutt
« Odpowiedź #7 dnia: Marzec 26, 2006, 01:40:30 pm »
Kens ma rację.  :(
Brak "targeting restrictions" nie jest równoznaczny z zezwoleniem na rzucenie czaru do HTH. Trzeba albo byc szczurem, albo dostać "stosowne zezwolenie" w opisie czaru.

Shino

  • Gość
'Eadbutt
« Odpowiedź #8 dnia: Marzec 26, 2006, 01:43:24 pm »
nie do konca sie z tym zgodze... niemoznosc rzucenia czaru w hth jest wlasnie jedna z "normal targeting restrictions"... ergo jest omiane przez eadbutta... natmiast inne czary orkowe, ktore maja napisane, ze mozna je rzucac do hth nie maja omijania "targeting restrictions"...

Offline Kensiorek

'Eadbutt
« Odpowiedź #9 dnia: Marzec 26, 2006, 03:20:22 pm »
Cytat: "Shino"
nie do konca sie z tym zgodze... niemoznosc rzucenia czaru w hth jest wlasnie jedna z "normal targeting restrictions"... ergo jest omiane przez eadbutta... natmiast inne czary orkowe, ktore maja napisane, ze mozna je rzucac do hth nie maja omijania "targeting restrictions"...
razem z abookiem do O&G wyszedl abook do Imperium, co ciekawe znajduje sie tam przedmiot o bardzo podobnym dzialaniu jak czar orkow mianowicie HOCHLAND LONG RIFLE. Rowniez on moze wybrac dowolny cel itd . Tutaj mamy szczescie bo ktos zadal pytanie do Q&A

Cytuj
Q. Reading the description of the Hochland Long rifle it says
that 'any' target can be chosen and has a list of targets that
are not normally allowed to be singled out.  Would this extend
to Characters that are in units engaged in hth if you could
draw an unobstructed LOS to them or does the prohibition
against picking a target engaged in hth apply to them as well?

A. You cannot shoot enemies engaged in close combat, because
the Engineer/Marksman wouldn't risk to hit his comrades.
That rule has precedence.
S. Gav Thorpe - Warhammer Design Team
skoro i tu i tu mozesz strzelac do dowolnego celu, skoro i przy czarach i przy ostrzale napisali ze do hth strzelac nie mozna a czar/bron podwarza ta zasade to wydaje sie logiczne takie uscislenie jak podalem obowiazuje rowniez 'EADBUTTa
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Gogol

'Eadbutt
« Odpowiedź #10 dnia: Marzec 26, 2006, 04:26:23 pm »
ekhem .... strzelanie strzelaniem a magia magią nie mieszajmy pojęć ...  :roll:  ... nie mam do końca zdania ale jestem tak na 75% za shino a tylko 25% za wami (JJ i Kens)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Kensiorek

'Eadbutt
« Odpowiedź #11 dnia: Marzec 26, 2006, 04:50:03 pm »
Cytat: "Gogol"
ekhem .... strzelanie strzelaniem a magia magią nie mieszajmy pojęć ...  :roll:  ... nie mam do końca zdania ale jestem tak na 75% za shino a tylko 25% za wami (JJ i Kens)
chodzi o to ze i czary wymagajace LoS i strzelanie wymagajace LoS odnosi sie do jednej zasady LoS opisanej w jednym miejscu w RB. Moze pokaz wczym LoS do czarow rozni sie od LoS do strzelania.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Zox

'Eadbutt
« Odpowiedź #12 dnia: Marzec 26, 2006, 07:15:49 pm »
Do jesieni można rzucać ponieważ zezwalają na to uściślenia :)

"Q: Czy 'Eadbutt można rzucać w walkę wręcz?
A: Tak "

Source: Uściślenia Sędziowskie Październik 2005.
quote="Bartez"]był bardzo wulgarny, pisał w podpisie moje zdanie "A ja mam na vavku Mangekyou Sharingana" który miał Itachi"; pawłow także powinien dostac choćby ostrzeżenie za tego "penisa" na avku[/quote]

JJ

  • Gość
'Eadbutt
« Odpowiedź #13 dnia: Marzec 26, 2006, 07:24:10 pm »
Cytat: "Zox"
Do jesieni można rzucać ponieważ zezwalają na to uściślenia :)

"Q: Czy 'Eadbutt można rzucać w walkę wręcz?
A: Tak "

Source: Uściślenia Sędziowskie Październik 2005.


Można to można i już.

(9 Kwietnia nie będzie wolno. 15 lipca też nie.)

 

anything