Autor Wątek: Lizardy na WWI  (Przeczytany 6453 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

< Slanesh >

  • Gość
Lizardy na WWI
« Odpowiedź #15 dnia: Luty 14, 2006, 08:47:20 pm »
Krasie dostają 12 mova - to więcej niż ork czy saurus :( i to przy marszu niezależnie od 8 cali od oppa.
Dobra ale nie obgadujmy ich  ;) Nie qmam tego całęgo "klimatu". Właśnie jak dla mnie 2 gen. to full klimat broniony przez saurusy itp. A według fluffu to powinien machnięciem ręki położyc całą armię szczurów czy cos w tym stylu, przeciez to najstarze stworzenie na świecie, zrombiscie mocne. A taki Teclis jest 10x lepszy w czarowaniu nawet od Kroaka.

Offline Ghaundan Zauviir

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 15, 2006, 10:07:23 am »
Ten turniej nie jest turniejem dla klimaciarzy. To jest turniej gdzie masz wystawic nie klimatyczną armię a plewną armię a to jest taka sama różnica jak między armią klimatyczną a PG.

Offline Gyg

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 15, 2006, 12:37:55 pm »
Nie zgodze sie.
Slann na 2k wedlug mnie nie jest klimatyczny.
Jesli chodzi o taka armie to 2 generacja wyslala by innego, mniej poteznego Slanna.
Wladca miasta jak juz sie sam rusza to rusza sie z cala swoja potega.
Co do kowadla:
Ryzyko misfire przy uzyciu Ancient Power jest duze.
Bezpiecznie jest wiec rzucac zwykle runy. Jak na model co kosztuje 500pts to nie za duzo robi jak popchnie wolny regon do przodu.
Poza tym Kowadlo nie jest takie niezawodne co Slann - moze ulec zniszczeniu.
Slann nie majacy miscastow to co innego.

Offline Ghaundan Zauviir

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 15, 2006, 01:03:40 pm »
No - szczególnie jak popchnie klocek jakichs warriorów na bok jakiegos oddzialu przeciwnika, który jest wart okolo 400 pkt to robi malo.... A ze moze to zrobic 6 razy w grze na 2+ to tez taki szczegol.

Slann sie tym rozni od kowadla ze ma zazwyczaj dupne czary, bo 8 zwyklych lor a naprawde dupne czary z paroma wyjatkami. Jeszcze jak do tego dochodzi wybór z tych wszystkich 8 lor to mmy do wylosowania 5 czarów (z PoT) z 48 - duza szansa zeby trafic to co sie chce... + te lepsze czary Slanna mozna zdispelowac a te gorsze powpuszczac. Wiadomo, ze to magia i cos wejdzie.

Ja bym sie nie zgodzil ze rusza z cala swoja potęgą od razu. Tak samo Slann 2 generacji moze zostawic w miescie swojego zastepce czyli Slanna nizszej generacji i ruszyc z czescia armi do ataku jak i wyslac na czele tej czesci armii swojego zastepce jak mowiles. Poza tym wychodzac z takiego zalozenia to wogole lordowie sa nieklimatyczni "bo moga wyslac swojego zastepce"....

< Slanesh >

  • Gość
Lizardy na WWI
« Odpowiedź #19 dnia: Luty 15, 2006, 02:37:45 pm »
Cytat: "Gyg"

Ryzyko misfire przy uzyciu Ancient Power jest duze.


Sama popychaczka na 2+ jest świetna to jeszcze na 50% masz k3 unitów !!! No bez jaj nagle pół armii przy odrobine szczęście dostaje kolejne 6 cali ruchu !! To mało?? A co do lor jakich używa Slann to faktycznie jest spore ryzyko że nic nie zrobi bo źle się rzuci, zdarza sie to nawet bardzo często (przynajmniej mi). Czekam aż GW wreszcie da żabciom ich własna domenę (chociaż może kiedyś tam miały). Mozliwe że się nie doczekam, ale naprawdę sensowniej by było  :roll:

Offline Kołata

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #20 dnia: Luty 15, 2006, 04:08:40 pm »
buahahahaha, śmieszni jesteście lizakowcy :)

"Slann 2 generacji, najpotężniejszy mag na planecie prowadzi do boju swoje hordy.... eeee, zaraz... yyy, ja tu widzę 50 jaszczurek na krzyż..."

jeśli to jest taaakie klimatyczne, to ja dziękuję. na 2000 koleś wart z obstawą 1000 pts jest średnio klimaciasty.  nie sądzę, żeby mu się chciało ruszyć do walki z taką mizerną ekipą.

jeśli slann na WI to 4 gen, do tego jeden scar weteran, jakiś oddział kroxów i salek, a resztę wydać na skinki i saurusy. nie wiem jak to się w pts kalkuluje, ale powiedzmy 400 za żabe, 150 za herosa, 400 za kroxy z salkami. i mamy do tego 3 kloce saurusów i pyte skinków. i klimat IMO bedzie.

a co do kowadła - jest dobre, ale nie przegięte. kosztuje mega punkty, a daje jedną popychaczę na turę. i to krasnalom z 6 mova. skinki tyle co turę zasuwają ;]
a jak się zepsuje... to GG NO RE.
eźdźcy Hardkoru jadą do oporu!!

Offline Gyg

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #21 dnia: Luty 15, 2006, 04:13:19 pm »
Kowadlo daje krasnoludom w sumie 12 cali ruchu na runde (nie liczac Strollaza).
Horrendalny dystans.
Zgodze sie z tym ze mozna kowadlem pchnac regon we flanke.
Ale dwarfy biorac kowadlo nie beda mialy wielu regimentow wiec latwo mozna flanki oslonic.
Oczywiscie mozna te po prostu zwiazac kowadlo walka i juz run nie porzuca.
A Slann w TG to sobie siedzi i wali czarami nawet w walce.
Poza tym ze 6 razy na bitwe tylko 5. Raz statystycznie wypadnie 1  :p

Offline Kensiorek

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #22 dnia: Luty 15, 2006, 04:17:32 pm »
dla orkow czy innych ofensow popychaczka nie jest taka straszna ale jesli nie masz tak duzo i tak twardych jednostek jak krasnale zeby przyjac je od przodu robi sie problem.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Neldor

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #23 dnia: Luty 15, 2006, 04:27:03 pm »
Slann drugiej generacji jest straaaaasznie niegrywalny, szczególnie jak siedzi w TG, wszystko się od niego odbija i jak to wogóle zniszczyć ?

Offline Ghaundan Zauviir

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #24 dnia: Luty 15, 2006, 06:40:42 pm »
TG mają WS4, T4 i AS 3+ - wiec sa trudni do zdjecia przez cos co nie jest elitą. Ale jak cos ma sily 5 lub wiecej to juz sie ich kroi jak milo. Poza tym jak kazda piechota - boli ich strzelanie i magia. Z takim podejsciem to od dwarfów tez sie wszystko odbija bo mają stubborna i 3+ AS i 4T ale przy tym mają 5WSa i są tańsze i jeszcze mogą sobie do CRa za sztandary dopierniczyc ostro.

I co z tego ze 6 cali popychaczki ? Wazne ze na poczatku tury nie widzisz, potem podchodzisz i sie wpierniczasz na flanke. Poza tym jak masz tych ironbreakerów albo hammererów to w sumie mozesz nawet wpasc od przodu i wszystko przytrzymac.

Poza tym marudzicie ze dwarfy mają 6M. Slann w TG najczęsciej ma 4 bo mu marsz zblokowac to nie jest duzy problem.

Gyg - Ty bierzesz kowadlo i wydajesz 500 pkt. Ja biorę Slanna w TG i płacę ponad 1000 pktów.

Kołata - jak mówiłem, tak samo mogę się pośmiać z lordów na smokach, z vampirów, chaos lordów itd itp. Wiadomo, że w armii nie wystawisz 10 000 modeli ....

Jak biorę do Slanna w TG 2 klocki saurusów, stedzia, skinki i jeszcze kawę to już jest spora armia - nie jest to jakas mega horda ale wychodzi około 100 modeli (zalezy na ile pkt).

Salki to jedna z jednostek, która moim skromnym zdaniem do Slanna nie pasuje najbardziej. Za zabe 4 generacji okolo 500 pkt albo i wiecej.

< Slanesh >

  • Gość
Lizardy na WWI
« Odpowiedź #25 dnia: Luty 15, 2006, 08:30:09 pm »
Ja uważam, że Slannowie mogą byc drożsi byle tylko mogli se spelle wybierać... Byle mag elfów może a najstarsza istota na świecie nie ?? No bez jaj... Jako jakiś item albo generacja litości !!! Wtedy to byłby faktycznie PG chyba, że byłby droższy trochę... Żeby sie nie zrobił przesadzony. Bo w walce i tak łatwo go zdjąć, chyba, że ktoś wystawia 40 TG :D Ale to ma sens i klimat wtedy jest tylko, że to na 3k alo więcej...

Offline Kołata

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #26 dnia: Luty 15, 2006, 08:52:03 pm »
W sumie masz rację z tymi lordami na smokach itd :) Fakt faktem w battlu bitwy są trochę dziwne - mało woja, a dużo herosów.

A grając lizakami nie pomyślałeś kiedyś o hordowej rozpie? Ze 3 mocne kloce piechoty, dużo skinków i wsparcie kroxów, bohaterów itd. Jakoś nie zauważyłem takich rozp nigdy. Aż tak beznadziejne są?

A Ty Slanesh pograj sobie w V edycję, to będziesz miał swojego slanna nie do zabicia... Nikt nie ma takiego wypaśnego maga, a Ty jeszcze narzekasz.
eźdźcy Hardkoru jadą do oporu!!

< Slanesh >

  • Gość
Lizardy na WWI
« Odpowiedź #27 dnia: Luty 16, 2006, 06:06:11 am »
Mi nie chodzi, żeby był nie do zabicia (IMO 2+ warda na strzały to za dużo, powinno być 3+) tylko żeby była większa szansa, że coś zrobi bo 4 (ew. 5) losowych spellów ogranicza się do tego, że bierze sie 1 domenę, żeby trafić co się chce. A wylosowac popychaczke to koszmar :(

Offline Kensiorek

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #28 dnia: Luty 16, 2006, 06:16:35 am »
sproboj w chaosie ( bez smoka ) albo w demonach wystawic takie hordy jakie opisuja w fluffie. Dodam ze kiedys opisy hordy byly rownie porywajace ale maruderow nie bylo :) potraficie wyobrazic sobie hordy chaos warriorow ??:) dodam ze 24pk sztuka ??:) ( chaos knight 77-80 pk)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Offline Neldor

Lizardy na WWI
« Odpowiedź #29 dnia: Luty 16, 2006, 12:28:28 pm »
Jak dla mnie to powinien mieś tego 3 + warda na strzały i mógłby być odporny na psychologję, w końcu jakaś prastara żaba nie uciekła by przed dziesięcioma zombiakami, a co do czarów to mółby mieć poprostu własną lore zaklęć.

A co do hordy demonów i warriorów to wsómie można taką zrobić.... na jakieś 10000p. Dlaczego jeśli chcesz zrobić sobie regiment 20 warriorow z pełnym wyposarzeniem i innego tpu bajerami musisz płacić za niego ponad 500p. ?! to tak trochę nie realistyczne szczególnie że jak na mój gust to oni nie zasługują na tak wysoką cenę punktową... no dobra mają tego WS 5... i jak się postarasz to po 2 ataki z S6 no i tego armora mogą mieć na 2+ w walce ale bez przeady  :D

 

anything