trawa

Autor Wątek: 13-ta Kompania na 2k pkt  (Przeczytany 2099 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline **ManOwaR**

13-ta Kompania na 2k pkt
« dnia: Luty 09, 2006, 02:58:13 pm »
Witam... W temacie WH40k zaledwie od miesiąca. Pierwszą rzeczą byl wybór odpowiedniej armii oraz zakup odpowiedniego kodeksu. Urzekla mnie natychmiast 13ta Kompania Space Wolves. Zawsze lubilem wilki więc ta armia zapewne przypadnie mi do gustu. Niestety przeglądając wiele publikacji na ten temat ze smutkiem czytalem iż grając 13-tą Kompanią nie można liczyć na spektakularne sukcesy na turniejach, i to z wielu przyczyn. Pokusilem się jednak o stworzenie malej rozpiski Wilków na 2k pkt korzystając z szatańskiego AB. Oto ona:

Wolf Lord (HQ) (MoW, Bike, Runic Charm, Runic Armour, Wolf Tooth Necklece),(Frost Blade, Storm Shield)

Wolf Priest (HQ) (Runic Charm, Runic Armour, Wolf Tooth Necklece),(Power Fist, Storm Shield)

Rune Priest (HQ) (MoW, Bike, Wolf Tooth Necklece, Runic Charm, Chooser Of The Slain),(Frost Blade, Storm Shield)

Elity:

Wulfeni (10) Pod dowództwem Wolf Priesta

Troops:

Grey Slayers Pack (6) (2 Plasma Gun)
Wolf Gurad Leader (1) ( MoW),(Power Fist, Storm Shield)

Grey Slayers Pack (6) (2 Plasma Gun)
Wolf Gurad Leader (1) ( MoW),(Power Fist, Storm Shield)

Fast Attack:

Fenrisian Wolves (10) Wiadomo do czego mają slużyć

Fenrisian Wolves (10) Wiadomo do czego mają slużyć

Storm Claws Bike Pack (2) (2 Meltagun)
Wolf Guard Leader (1) (MoW, Bike),(Power Fist, Storm Shield) Caly zestaw jako buleczka z sezamem dla Wolf Lorda ( Obstawa jaśnie Pana)

Storm Claws Bike Pack (2) (2 Meltagun)
Wolf Guard Leader (1) (MoW, Bike),(Power Fist, Storm Shield) Caly zestaw jako szybko reagujący Fast Attack

Heavy Support:

Long Fang Pack (4) (4 Missile Launcher)
Long Fang Pack Leader
___________________________________ __________________________

Calkowity kosz armii: 1993 pkt

Proszę o jakieś wskazówki na temat tej rozpiski ( Gdy to pisze rozpakowuje świeżutką przesylke z nowiutkimi Wulfenami i Grey Slayerami  :badgrin:  )
Proszę także o zdanie na temat czy taką armią można zawojować świat lub chociaż jego malą część  :lol:
Strategia ma być prosta i nastawiona na szybkość Fenrisian i Wulfenów w dochodzeniu do jednostek wroga jak i na Bike'owych buleczkach sezamowych. Pewnie nie jestem pierwszym zakladającym takie akcje u Wilków ale może ta koncepcja nie jest tak dobra jak mi się wydaje że może być. Czekam na komentaże i krytykę nawet tą bolesną  :evil:
 Am An Outcast On The Path Of No Return
Punisher And Swordsman I Was Born To Burn
Black Wind Always Follows Where My Black Horse Rides
Fire’s In My Soul
Steel Is On My Side

Offline mlodyrs

Re: 13-ta Kompania na 2k pkt
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 10, 2006, 08:15:42 am »
Cytat: "**ManOwaR**"
Wolf Lord (HQ) (MoW, Bike, Runic Charm, Runic Armour, Wolf Tooth Necklece),(Frost Blade, Storm Shield)

Ok.

Cytat: "**ManOwaR**"
Wolf Priest (HQ) (Runic Charm, Runic Armour, Wolf Tooth Necklece),(Power Fist, Storm Shield)

Po co storm shield? Przecież ma 4+ inv'a w standardzie.

Cytat: "**ManOwaR**"
Rune Priest (HQ) (MoW, Bike, Wolf Tooth Necklece, Runic Charm, Chooser Of The Slain),(Frost Blade, Storm Shield)

Ok

Cytat: "**ManOwaR**"
Wulfeni (10) Pod dowództwem Wolf Priesta

Ok

Cytat: "**ManOwaR**"
Grey Slayers Pack (6) (2 Plasma Gun)
Wolf Gurad Leader (1) ( MoW),(Power Fist, Storm Shield)

Wywal WGL, raczej się nie przydadzą.

Cytat: "**ManOwaR**"
Fenrisian Wolves (10) Wiadomo do czego mają slużyć

Ok.

Cytat: "**ManOwaR**"
Storm Claws Bike Pack (2) (2 Meltagun)
Wolf Guard Leader (1) (MoW, Bike),(Power Fist, Storm Shield)

Za punkty z WGL z GS dołóż więcej bike'ów. Musisz mieć bufor na straty. Możesz też zdjąć storm shieldy z WGL w tym oddziale, nie potrzebują ich.

Cytat: "**ManOwaR**"
Long Fang Pack (4) (4 Missile Launcher)

Ok.

Mam brzydkie podejrzenie, że tak mniej więcej będzie wyglądał standard turniejowy dla 13-ki. Różnice będą co najwyżej w szczegółach.

Offline Kris

13-ta Kompania na 2k pkt
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 10, 2006, 11:04:47 am »
Wolf Tooth Necklece są nieprzydatne na Lordzie i Rune Prieście - MoW daje zawsze trafianie na 3+

Generalnie boli brak 2+ na runku. Ja prywatnie bardzo lubię koncepcję runka 2+/4+ na piechotę, teleportującego pełen skład Grey Slayersów (2 melty, lider z fistem i MoW).

Wulfenów choć fajni, to jakoś w nich nie wierzę... Mimo wszystko szybcy nie są.

Zgadzam się z mlodyrsem - bike'ów za mało, IMHO min. 4, zamist St. Shielda pistolet.

EDIT: Może 13ta nie odnosi spektakularnych sukcesów, ale granie nią może przynosić (mnie przynajmniej na pewno) wiele frajdy  :D
Pogłoski o mojej śmierci są przesadzone

Offline mlodyrs

13-ta Kompania na 2k pkt
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 13, 2006, 08:25:17 am »
Cytat: "Menshad Korum"
Wolf Tooth Necklece są nieprzydatne na Lordzie i Rune Prieście - MoW daje zawsze trafianie na 3+

Zgadza się. Jakoś to przegapiłem.

Cytat: "Menshad Korum"
Generalnie boli brak 2+ na runku. Ja prywatnie bardzo lubię koncepcję runka 2+/4+ na piechotę, teleportującego pełen skład Grey Slayersów (2 melty, lider z fistem i MoW).

Przeszła mi ta koncepcja. W teorii wygląda ładnie, ale w praktyce na jeden udany skok przypada 4-5 spalonych.

Offline Kris

13-ta Kompania na 2k pkt
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 13, 2006, 08:47:39 am »
Cytat: "mlodyrs"

Cytat: "Menshad Korum"
Generalnie boli brak 2+ na runku. Ja prywatnie bardzo lubię koncepcję runka 2+/4+ na piechotę, teleportującego pełen skład Grey Slayersów (2 melty, lider z fistem i MoW).

Przeszła mi ta koncepcja. W teorii wygląda ładnie, ale w praktyce na jeden udany skok przypada 4-5 spalonych.

Masz większe doświadczenie, więc pewnie masz rację. Natomiast ja traktuję 13tą jeszcze ciut funowo. Po Eldarach namówiłem kumpli na wspólne składanie tych wilków i przyjemnie widzieć takie pranie po pyskach jakie urządza 13ta  :D
Pogłoski o mojej śmierci są przesadzone

Offline mlodyrs

13-ta Kompania na 2k pkt
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 13, 2006, 09:43:00 am »
Cytat: "Menshad Korum"
Masz większe doświadczenie, więc pewnie masz rację. Natomiast ja traktuję 13tą jeszcze ciut funowo.


13-kę można traktować wyłącznie funowo. Po prostu nie bawi mnie gdy odział warty jakieś 500 pkt albo nic nie robi przez całą bitwę, bo ktoś neguje gate'a, albo wypada za planszę lub spada prosto na przeciwnika i ginie.

 

anything