Autor Wątek: 18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR  (Przeczytany 25005 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Great_Evil

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« dnia: Luty 06, 2006, 09:37:01 pm »
Serdecznie zapraszamy na kolejny turniej Mazowieckiej Ligi Lord of the Rings

"Ku chwale Van Gogha!"

Tym razem będzie to turniej par. Wszystkie zasady tego dotyczące znajdziecie niżej. I błagam was, przeczytajcie dokładnie i zanim zadacie pytanie, sprawdźcie, czy odpowiedzi nie ma w regulaminie.

Gdzie: Warszawa, Gimnazjum nr 2 ul. Narbutta 65/71
Kiedy: sobota 18 lutego 2006
Zapisy 9:00 – 9.45,
Start pierwszej bitwy 10:00
wpisowe : 10 zł

Impreza nie jest imprezą komercyjną. Jest towarzyskim spotkaniem graczy składających się na koszty organizacyjne, ewentualne nagrody itp.

Zgłoszenia zawierające dane pary graczy tzn. imiona i nazwiska graczy oraz rozpiskę ich armii należy wysyłać na adres michal.lolo@interia.pl do 13.02. Zgłoszenie w późniejszym terminie nie gwarantuje miejsca na turnieju.

Wszyscy nadsyłający zgłoszenie otrzymają potwierdzenie. Brak potwierdzenia jest równoznaczny z tym, że zgłoszenie nie dotarło i należy je wysłać jeszcze raz.

Jeżeli gracz przyjdzie na turniej bez pary, zostanie mu przydzielona para z urzędu :). Tak serio, to jeżeli ktoś nie będzie miał pary, to przydzielimy mu kogoś, kto także jest bez pary.

Zasada specjalna turnieju:

Przed turniejem każdy z graczy losuje sobie za pomocą rzutu k6 z dodatkową zasadę dla wybranego bohatera. Zasada obowiązuje przez cały turniej. Nie ma obowiązku jej ujawniania przeciwnikowi aż do momentu jej użycia. Warunkiem jej użycia jest żyjący bohater. Można ją użyć w dowolnym momencie gry. Zasada działa tylko na armię bohatera, który jej używa.

1. Raz na bitwę bohater wraz z figurkami w odległości do  3” może wykonać dodatkowy ruch, niezależnie od inicjatywy.
2. Raz na bitwę bohater wraz z figurkami w odległości do  3” otrzymuje +1F i +1D na najbliższą fazę walki.
3. Raz na bitwę bohater wraz z figurkami  w odległości do  3” może raz przerzucić wszystkie nieudane testy wygrania walki w najbliższej fazie walki.
4. Raz na bitwę na dwie tury bohater wraz z figurkami w odległości do  3” staje się odporny na strzały.
5. Raz na bitwę na trzy tury bohater wraz z figurkami  w odległości do  3” dostaje punkt Fate (nie wykorzystane punkty się nie sumują i znikają po tych trzech turach).
6. Raz na bitwę bohater wraz z figurkami w odległości do 3” może wykonać dodatkowy strzał.

REGULAMIN

I. Kompozycja armii

1. Pary wystawiają dwie armie po 400p. Do Każdej z tych armii stosowane są poniższe zasady.
2. Nie ma ograniczenia ilości wystawianych modeli.
3. W armii musi się znaleźć minimum jeden bohater.
4. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń strzelecką, z wyjątkiem:
- Harad, 40%;
- The Woodland Realms, 40%;
5. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń miotaną, z wyjątkiem:
- Rohan, 100%;
6. Modele zakazane to: Tom Bombadil, Złota Jagoda i Gollum.
7. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je normalnie wystawiać, ale zasada "The Ring" nie działa.
8. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów.
9. Obowiązują zasady i statystyki z Lord of the Rings Strategy Battle Game ed. 2.
10. Obie armie w parzę muszą być po stronie dobra albo obie po stronie zła.
11. Ten sam bohater imienny nie może występować w obiu armiach naraz.
12. Wszystkie armie klimatyczne i ich skład znajdziecie w podręczniku.
13. Połączenia armii w parach uznawane za klimatyczne znajdziecie w dziale punktacji.
14. Jednostki z White Dwarf’a są dopuszczone do rozgrywek.
15. Proxowanie (zastępowanie figurek jednego rodzaju innymi) jest zakazane!

II. Rozgrywka

1. Gramy 3 bitwy po 2h 15 minut.
2. Stronę stołu losujemy rzutem k6. Para, która wyrzuci więcej wybiera stronę na której się wystawia. Druga para wystawia oraz rusza się jako pierwsza.
3. Każdy z Uczestników ma obowiązek zapoznania się z Uściśleniami Sędziowskimi Ligi Ogólnopolskiej - są one wiążącą interpretacją zasad.
4. Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.
5. Jeżeli wszystkie modele przeciwnika zginęły lub uciekły cel scenariusza uważa się za zrealizowany.
6.Strefa wystawienia – według scenariusza.
7. Rzuty na inicjatywę wykonuje się dla całej pary, nie dla każdego gracza osobno.
8. Obaj gracze z pary mogą ruszać się, strzelać i walczyć jednocześnie.

III. Scenariusze
Chodzą słuchy, że po Śródziemiu podróżuje tajemnicza postać. Wielki artysta z innego świata – Vincent Van Gogh. Wszystkie ludy postanowiły odnaleźć tajemniczego jegomościa…

1. „Konwój”
Zadaniem jednej pary jest przeprowadzenie przez krawędź stołu 4 posłańców. Druga para musi im w tym przeszkodzić. Rolę w scenariuszu wybiera się za pomocą rzutu k6. Para, która wyrzuci więcej, wybiera sobie rolę. Gracze pary, która ma zabić posłańców, rozstawiają się jako pierwsi na obu długich bokach stołu w odległości 6” od krawędzi. Gracze drugiej pary rozstawiają się przy jednym z krótszych boków w prostokącie o wymiarach 12” x 36”

Posłańcy są liczeni jako modele armii przy obliczeniach na break point.
UWAGA! Mimo, że posłaniec posiada punkty M/W/F nie posiada on Stand Fast!
Statystyki posłańca:
   F......S....D....A....W....C....M / W / F.....Wyposażenie:
 3/-....3....5....2.....2....4....0 / 2 / 2.......Broń ręczna, zbroja

- za przeprowadzenie posłańca przez krawędź stołu +200pts;
- za zabicie posłańca +200pts;

Posłańcy z poprzedniego scenariusza, żywi czy martwi, zdążyli przekazać cenną informacje. Wskazali miejsce, gdzie może być wskazówka dotycząca położenia Vincenta Van Gogha. Cała armia jednomyślnie zgodziła się, że trzeba tam natychmiast wyruszyć…

2. Tajemnicze skrzynie.
Na stole znajdują się 3 skrzynie. Celem scenariusza jest ich zdobycie. Skrzynia uważana jest za zdobytą, jeżeli dotyka go podstawkami więcej naszych figurek, od figurek przeciwnika. Skrzynie można również przenosić. 1 model na zwykłej podstawce może nieść boczną skrzynię z 1/2 szybkości, środkową z 1/3 szybkości. 2 modele na zwykłych podstawkach mogą nieść boczną skrzynię z pełną szybkością, środkową z 2/3 szybkości. 3 i więcej modeli na zwykłych podstawkach może nieść boczną skrzynię z pełną szybkością, środkową również z pełną. Kawaleria nie może przenosić skrzyń. Modele na figurkach większych od standardowych (takie jak trolle) mogą nosić skrzynię w pojedynkę z pełną szybkością. Model niosący skrzynię nie może strzelać z łuku, stosować shielding'u i ma karę -1 do wygrania walki. Skrzynię można upuścić tylko w fazie ruchu.
Jeżeli bohater dotyka skrzyni podstawką, może ją otworzyć (tylko raz na całą bitwę). Wykonaj rzut k6:

Boczna skrzynia:
1 - złośliwy goblin - bohater traci swoją broń, do końca bitwy ma karę -1 na wygranie walki;
2 - pusta - bohater bardzo się zasmucił, do końca bitwy ma karę do męstwa -1;
3 - 4 - po prostu pusta;
5 - drugie śniadanie - bohater zyskuje 2 punkty żywotności;
6 - złoty beret - bohater działa jak sztandar;

Środkowa skrzynia:
1 - pusta - bohater bardzo się zasmucił, do końca bitwy ma karę do męstwa -1;
2 - po prostu pusta;
3 - złoty beret - bohater działa jak sztandar, ale ma zasięg 6";
4 - magiczny pędzel - od teraz bohater musi walczyć tym pędzlem, działa jak broń dwuręczna, ale bez kary -1 na wygranie walki;
5 - puszka z farbą przeznaczenia - bohater może raz przerzucić nieudany test na przeznaczenie, dodatkowo gdy otrzyma śmiertelną ranę może wykonać rzut k6, na 5+ nic mu się nie stało;
6 - wielki obraz - bohater natychmiast odrzuca tarczę i bierze do ręki ten obraz, niezależnie od pozostałego uzbrojenia, bohater zyskuje +1 do obrony, może stosować shielding i za każdym razem, gdy trafi go strzała, na 5+ obraz go ochronił i nic mu się nie dzieje;

- za zdobycie bocznej skrzyni +200pts;
- za zdobycie środkowej skrzyni +400pts;
- za otwarcie bocznej skrzyni –50 pts;
- za otwarcie środkowej skrzyni -100pts;


Posłańcy mieli rację, w jednej ze skrzyń była wskazówka. Po jej rozszyfrowaniu, armia ruszyła we wskazanym kierunku. Podobno tam ma być sam we własnej osobie, wielki, niesamowity, Vincent Van Gogh...

3. Zakapturzona postać.
Na środku stołu stoi tytułowa Zakapturzona Postać (figurka na standardowej podstawce). Celem scenariusza jest przeprowadzenie jej przez swoją krawędź stołu. Jak należy to zrobić? Gdy jakiś bohater dotknie swoją podstawką Zakapturzoną Postać, zaczyna ona za nim iść. Zasięg jej ruchu wynosi 6”. Steruje nią co prawda przeciwnik, ale jej ruch musi zakończyć się w odległości maksymalnie 2" od bohatera, który ją dotknął. Jeżeli nie jest w stanie tego zrobić, w ogóle się nie rusza i należy ją ponownie dotknąć. Jej ruch odbywa się dopiero po fazach ruchu obu graczy. Gdy podąża ona już za jednym bohaterem, trudno jest ją przekonać do zmiany decyzji. Każdy inny bohater, który ją dotknął, musi wykonać rzut k6. Na 5+ Zakapturzona Postać zmienia decyzję i podąża za nowym bohaterem. Gdy zginie bohater, który ją prowadzi, Zakapturzona Postać może być natychmiast dotknięta przez innego bohatera. Cel scenariusza uważa się za zrealizowany, gdy bohater prowadzący postać dotknie podstawką krawędzi stołu. Wtedy postać schodzi ze stołu i nie można już jej w żaden sposób zawrócić.

- za przeprowadzenie Zakapturzonej Postaci przez własną krawędź stołu +800 pts;

Wszyscy oczekiwali w niecierpliwości, aż postać zdejmie kaptur i pokaże twarz. Napięcie sięgało zenitu, gdy postać powolnym ruchem rąk zdejmowała kaptur. Ta chwila wydawała się wiekami. Gdy postać w końcu zdjęła kaptur okazało się że… to jakiś zwykły żebrak! Nikt nie chciał mu dać ani centa, więc zasmucony poszedł dalej. Lekko zdezorientowana armia, obróciła się na pięcie i wróciła do domu na obiad. KONIEC!!!

IV. Punktacja:

1.Małe punkty:
-Liczymy punkty za modele zabite, jak i te które uciekły z pola bitwy
-za wypełnienie zadań scenariusza - do 800p.
-za wybicie do nogi jednej z wrogich armii +200p

2.Punkty zwycięstwa (VP):
O miejscu w tabeli decyduje liczba punktów zwycięstwa (VP).Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

Różnica do 160 małych punktów: obaj gracze otrzymują po 10 VP
161-320 zwycięzca otrzymuje 11 VP przegrany 9
321-480 zwycięzca otrzymuje 12 VP przegrany 8
481-640 zwycięzca otrzymuje 13 VP przegrany 7
641-800 zwycięzca otrzymuje 14 VP przegrany 6
801-960 zwycięzca otrzymuje 15 VP przegrany 5
961-1120 zwycięzca otrzymuje 16 VP przegrany 4
1121-1280 zwycięzca otrzymuje 17 VP przegrany 3
1281-1440 zwycięzca otrzymuje 18 VP przegrany 2
1441-1600 zwycięzca otrzymuje 19 VP przegrany 1
ponad 1600 zwycięzca otrzymuje 20 VP przegrany 0

3.Dodatkowo przyznajemy punkty za:
a) Klimatyczne połączenie armii
- obie armie są takie same (np.: Gondor + Gondor) +20 VP
- armie są różne (np.: Mordor + Isengard) +10 VP
- hamskie PG'owe połączenie (np.: Elven Havens + Dwarf Holds) +0 VP
Czy armia jest PG czy nie, to oceniają sędziowie.

b) Czytelną, bezbłędną i przysłaną na adres michal.lolo@interia.pl do 13.02 rozpiskę w formacie: txt, xls, doc, rtf +4 VP (należy ją posiadać również na turnieju!!!)

c) Wykonanie podstawek +3 VP;

d) WYSIWIG (tzn. pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek - jeśli Wasz kapitan ma tarczę w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia itp.+4 VP

e) Konwersje - do +4 VP ( w zależności od ilości i stopnia złożoności konwersji)
UWAGA! Za konwersje nie są uznawane "przeróbki" służące do spełnienia wymogu WYSIWYG (dorobione włócznie, tarcze itp.) ;

e) pomalowanie armii

+6 VP armia pomalowana w 50%;
+12 VP za pomalowanie 100% modeli (nie kumuluje się z ww.);

g) Ogólny wygląd armii:
Oceniając ogólny wygląd poszczególnej armii, każdy z sędziów ma do dyspozycji 10 punktów, może je przyznać według własnego uznania biorąc pod uwagę:
- schemat kolorystyczny armii - Wasze wojsko nie przypomina przypadkowej zbieraniny figurek pożyczonych od kilku kolegów, ale wygląda jak armia.
- detale malowanie - figurki są cieniowane , wyraźnie widać szczegóły np. oczy modeli itp.

h) Test wiedzy +5 VP (jeden za każdą dobra odpowiedź);

Punkty do klasyfikacji generalnej za hobby są średnią punktów zdobytych przez obu graczy z pary.

V. Przepisy porządkowe.

1. Punkty karne:
Sędziowie mają prawo ukarać obu graczy jednym punktem karnym za każdą minutę opóźnienia w oddaniu wyników bitwy. Punkt karny jest równoznaczny z odjęciem 1 VP z klasyfikacji końcowej.
Punkty karne mogą zostać również przyznane za brak rozpiski, kostek, miarek, elementów koniecznych do rozegrania scenariuszy, korzystanie z niedozwolonych pomocy na teście wiedzy, nie sportowe zachowanie itp.
2. W skrajnych przypadkach (oszustwo, przekleństwa, nagminne utrudnianie gry przeciwnikom, itp.) gracze mogą zostać zdyskwalifikowani i usunięci z turnieju.
3. Decyzje sędziów są nieodwołalne. Nie przysługuje na nie zażalenie

Uściślenia sędziowskie.

1. Walka dwóch armii reprezentujących tą samą stronę - armie traktujemy jako wrogie. Nie uzyskują one żadnych korzyści ze specjalnych zasad przeciwnika np. w przypadku walki dwóch armii Gondoru bonus ze sztandaru Boromira otrzymuje tylko ta armia w której rozpisce znajduje się Boromir CoWT.

2. Legolas/ Haldir- kiedy strzelają salwą maja tylko jeden strzał

3. Legolas strzelając do modelu na wierzchowcu może użyć swej specjalnej zasady, aby zadecydować, że trafia konkretnie w jeźdźca albo wierzchowca. .

4. Elfijskie płaszcze działają jedynie jeśli model znajduje się za przeszkoda terenową.

5. Grima:
- biedny Grima nie może zostać zabity bezpośrednim trafieniem magicznym pociskiem czarodzieja dopóki żyje Saruman. Może być jednak zabity trafieniem pośrednim
- zaklęcia mogą być rzucane na Grimę.
- Grima wyłącza stosowanie zasady volley fire (strzelanie salwą) w promieniu 6" zarówno dla armii dobra jak i zła. Dotyczy to również strzelania z machin bojowych, aczkolwiek w przypadku Avengera i Siege bow / Balisty odległość maleje do 3"

6. Denethor - Zasada "broken mind" działa nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie dobra.

7. Bębny goblińskie- w przypadku walk dwóch armii złych bębny obniżają odwagę wrogiej armii, mimo, że reprezentuje ona stronę zła.

8. Strefa kontroli modelu - model pod wpływem zaklęć: transfix, command, compel, immobilise ma strefę kontroli.

9. Model oszołomiony (po rzuceniu na niego czaru) - nie może wspierać włócznią.

10. Czar "Cast Blinding Light"- katapulta oraz trebusz trafiają w modele osłonięte "światełkiem" na 4+ a nie na 6-tce.

11. Niewyszkoleni załoganci – katapulta / trebusz obsługiwana przez niewyszkolonych załogantów trafia tylko na 6-tce.

12. Sztandary magiczne - mogą być normalnie podniesione przez zwykłe modele po śmierci niosącego je bohatera, na normalnych zasadach podnoszenia sztandaru

13. Strzelanie/rzucanie czarów a wzrost modeli- modele dzielimy na kilka grup wzrostu

a) modele na standardowych podstawkach piechoty
b) modele na podstawkach kawaleryjskich
c) pozostałe modele

Zasady dotyczące Mumakila określone są w podręczniku głównym i nie stosujemy do nich tego punktu uściśleń.

Nieważne czy model siedzi, klęczy (np. Ranger of Gondor) czy stoi na kamieniu (Gandalf z TTT) itp. Zawsze jest traktowany jak model o tej samej wysokości.

Nie można strzelać / rzucać zaklęć w model znajdujący się w trzecim szeregu istot o tej samej wielkości lub większych- dwa pierwsze szeregi zasłaniają całkowicie pole widzenia. Model w drugim szeregu jest zawsze widziany, niezależnie od tego czy zasłania go hobbit, czy troll. Oczywiście każdy szereg między strzelcem a celem traktujemy jako przeszkodę.

14. Lasy

- z lasów i do lasów można strzelać salwą (volley fire).
- widoczność w głąb lasu i w lesie wynosi 3 cale.
- strzelanie do/ z lasu jest możliwe (oczywiście cel musi być widoczny) rozpatrujemy je tak, jakby cel znajdował się za przeszkodą terenową (jeden rzut na in the way niezależnie od tego, jak głęboko lesie znajduje się model. Model znajdujący się na krawędzi lasu może strzelać poza las bez rzutu na "in the way".
- w lesie nie można strzelać z drugiego szeregu.
- w lesie nie wykonujemy rzutu na przemieszczenie modelu trafionego blastem. Model otrzymuje trafienie z siła 5, jest przewrócony w miejscu w którym stał.


15. Wszystkie modele poza wymienionymi poniżej mają hand weapon:
Galadriela, Tom Bombadil, Złota Jagoda, Fredegar Bolger, Hobbit Archers, Celeborn (aczkolwiek może on wykupić elven blade)

16. White/wild wargs nie mogą być używane jako wierzchowiec
size=17]"Nie wystawiajcię się na 100% bohah, nigdy!
To NAPRAWDĘ jest kiepski pomysł"
[/size]

Offline Glorfindel

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 06, 2006, 10:11:13 pm »
w pełni szanując prawo organizatora do ustalenia regulaminu, jaki mu sie podoba pragnę zauważyć, że:

Cytuj
Dodatkowo przyznajemy punkty za:
a) Klimat armii
- armia ,,czysta" +20 VP, połączenia klimatyczne:
Gondor i Rohan, Rohan i The Woodland Realms, Shire i Arnor & Angmar, The Elven Havens i Men of Numenor, Mordor i Isengard, Mordor i Harad, Mordor i A Shadow In the East.
Wszystkie pozostałe połaczenia są uznawane za sojusz.
- sojusz +10 VP;


to przegięcie, 10 punków to róznica nie do nadrobienia i co ma począć ktoś komu zabraknie klimatycznego partnera?

proponuję oceniać klimatyczność poszczególnych armii w skali 0-5-10p
co razem da przedział od 0 do 20 VP :)
poza tym proszę o dłuższy czas na wysyłanie rozpisek - do 15.02
color=red]Aktualny ranking Ligi Ogólnopolskiej - już dostępny na [/color][size=13]Mitril.pl[/size]

Offline Great_Evil

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 07, 2006, 01:07:40 pm »
jest takie zdanie:
Cytuj
Punkty do klasyfikacji generalnej za hobby są średnią punktów zdobytych przez obu graczy z pary.

klimat również się do tego zalicza, więc strata jest tylko 5 punktów

Cytuj
poza tym proszę o dłuższy czas na wysyłanie rozpisek - do 15.02


dobra, rozpiski przyjmujemy do 16.02
size=17]"Nie wystawiajcię się na 100% bohah, nigdy!
To NAPRAWDĘ jest kiepski pomysł"
[/size]

Offline Theoden91

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 07, 2006, 02:05:44 pm »
Cytat: "Great_Evil"
Mordor i A Shadow In the East.

Chciałem tylko zauważyć, że nie znam i nie widziałem armi 'A Shadow In the East' ;)
Ponieważ jesteś młody!
Chcesz uciec od obłudy!
Twój ojciec nienawidzi Cię!" T.Love - "Dlatego", "I hate Rock'n'Roll"
Ja być Moryc - padawan i giermek Juliana XIII

Offline potworek

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 07, 2006, 02:09:29 pm »
Przypuszczam, że organizatorzy liczyli na inteligencje czytających, bo to oczywiste o jaką armię chodzi. Znów się jednak przeliczyli...
o Ty wiesz o Mitrilu?

Offline xioze

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 07, 2006, 03:44:13 pm »
IMHO 'A Shadow In the East' powinno być klimatyczne z Haradem

Offline Theoden91

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 07, 2006, 03:45:35 pm »
Cytat: "potworek"
Przypuszczam, że organizatorzy liczyli na inteligencje czytających, bo to oczywiste o jaką armię chodzi. Znów się jednak przeliczyli...

Nie przeliczyli ;) Lubię się czepiać szczegółów i jestem przeciwnikiem połączenia Khandu i Rhunu w jedną armię.
Ponieważ jesteś młody!
Chcesz uciec od obłudy!
Twój ojciec nienawidzi Cię!" T.Love - "Dlatego", "I hate Rock'n'Roll"
Ja być Moryc - padawan i giermek Juliana XIII

Offline khazad

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 07, 2006, 03:51:35 pm »
Theoden: to są nazwy z podręcznika i jak mniemam w tym przypadku "Shadow in the East" dotyczy tylko Easterlingów. ;)
pozdrawiam
b]Mitril - that's all I have to say about that.[/b]
Mitril

Offline Theoden91

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 07, 2006, 04:01:49 pm »
Patrzcie go! Jaki mądry :P ;)
Cytat: "Great_Evil"
4 - magiczny pędzel - od teraz bohater musi walczyć tym pędzlem, działa jak broń dwuręczna, ale bez kary -1 na wygranie walki

To Ty mi powiedz, co jest, jak bohater ma lancę? Wyrzuca ją i bierze pędzelek? :D
Ponieważ jesteś młody!
Chcesz uciec od obłudy!
Twój ojciec nienawidzi Cię!" T.Love - "Dlatego", "I hate Rock'n'Roll"
Ja być Moryc - padawan i giermek Juliana XIII

Offline potworek

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 07, 2006, 04:26:13 pm »
Mi się to wydaje oczywiste... Przecież piszą że wyrzuca broń i walczy pędzlem (ale on przecież działa też wtedy, gdy zaatakują bohatera, a nie tylko przy szarży)
o Ty wiesz o Mitrilu?

Offline Great_Evil

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 07, 2006, 06:22:29 pm »
Theoden - to są nazwy z podręcznika i khazad ma racje

Xioze - ISSO (In Skład Sędziowski Opinion :D ) Harad i Rhun leżą w znacznej odległości od siebie i razcej trodno byłoby ich spatkać razem, więc nie :p

Theoden - tak, wyrzuca ją i bierze pędzelek
size=17]"Nie wystawiajcię się na 100% bohah, nigdy!
To NAPRAWDĘ jest kiepski pomysł"
[/size]

Offline bartolmeo

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #11 dnia: Luty 07, 2006, 06:32:05 pm »
czy jest mozliwosc aby mój kolega nie mając pary "niedostał jej z urzędu", tylko grał sam dwiema armiami??

Bo on nie ma pary a chciałby zagrac sam. . . ??
om - 514808274
gg - 7560476
mail - cool_sprzedawca2@wp.pl

Offline Theoden91

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 07, 2006, 07:44:21 pm »
I jeszcze jedno pytanko. Bohater z tarczą odrzuca ją i bierze pędzelek. Rozumiem, że w takim wypadku bohater ma -1 do obrony, tak?

Tak się składa, że widziałem podręcznik, kolego Evil :P I jestem ZA waszą opinią o Khand i Rhun.
Ponieważ jesteś młody!
Chcesz uciec od obłudy!
Twój ojciec nienawidzi Cię!" T.Love - "Dlatego", "I hate Rock'n'Roll"
Ja być Moryc - padawan i giermek Juliana XIII

Offline Great_Evil

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 08, 2006, 12:53:17 pm »
Cytat: "bartolmeo"
czy jest mozliwosc aby mój kolega nie mając pary "niedostał jej z urzędu", tylko grał sam dwiema armiami??

Bo on nie ma pary a chciałby zagrac sam. . . ??


niestety jest to turniej par i gra indywidualna jest raczej niedozwolona, ale...
jeżeli twój kolega przyjdzie na turniej i nie będzie nikogo bez pary, czyli nikogo, kogo moglibyśmy mu przydzielić, będzie zmuszony grać sam, no bo przecież nie odprawimy go z turnieju

Cytat: "Theoden91"
I jeszcze jedno pytanko. Bohater z tarczą odrzuca ją i bierze pędzelek. Rozumiem, że w takim wypadku bohater ma -1 do obrony, tak?


dokładnie
size=17]"Nie wystawiajcię się na 100% bohah, nigdy!
To NAPRAWDĘ jest kiepski pomysł"
[/size]

Offline xioze

18 Luty - Turniej Par - Mazowiecka Liga LOTR
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 09, 2006, 03:45:36 pm »
Cytat: "Great_Evil"
Theoden - to są nazwy z podręcznika i khazad ma racje

Xioze - ISSO (In Skład Sędziowski Opinion :D ) Harad i Rhun leżą w znacznej odległości od siebie i razcej trodno byłoby ich spatkać razem, więc nie :p

Theoden - tak, wyrzuca ją i bierze pędzelek

Zawsze wydawało mi się że punkty za klimat powinny zapobiegać powstawaniu takich kwiatków jak np Elfy na krasnoludach itp
W waszym wykonaniu one wręcz premiują takie kwiatki
np Shire i Arnor & Angmar
120 Hobbita + Ranger of north + silny dowódca :D
 :D
Oczywiście moim zdaniem - skromnym  ;)