Autor Wątek: "katapultowanie" fanatyków  (Przeczytany 4055 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline mlepkows

"katapultowanie" fanatyków
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 27, 2006, 08:47:13 am »
Natychmiast po zakończeniu ruchu fanatyka. Czyli po przejściu przez kilka oddziałów.

Maciek
igmar, Kaiser und Averland!

Offline swieta_barbara

"katapultowanie" fanatyków
« Odpowiedź #16 dnia: Luty 01, 2006, 01:20:26 am »
No to dot fanatykow mam jeszcze jedna rzecz: w ksiazce orkow nie ma zadnej wzmianki o tym co sie dziej z oddzialem, ktory wypuscil fanatyka. Teoretycznie oznacza to, ze moze ruszac sie dalej. Sam zawsze sie zatrzymywalem w tym miejscu wzroem przeciwnikow, ktorzy wywabili p***bow z regimentu. Ale spotkalem sie na ostatnim ozarowie z twierdzeniem, ze fanol wytrigerowany w czasie wlasnej tury ruchu nie obcina nic a nic. Jak z tym bedzie?
Jeźdźcy Hardkoru jada do oporu!

Offline Kołata

"katapultowanie" fanatyków
« Odpowiedź #17 dnia: Luty 01, 2006, 07:32:50 am »
wg mnie możesz iść dalej. nie ma nic napisane że nie. np sytucaja: stoisz 10 cali od przeciwnika. idziesz w jego strone. zatrzymujesz sie na 8 - wylatują fanole - a potem mozesz jeszcze 6 dalej isc. nawet np jesli puściłes fanola na 2 cale, to sobie mozesz przez niego przeleźć w tej samej turze (a on znajdzie sie wtedy na tyle twojego oddziału :D ) czyli tak naprawdę możesz go puścić w stronę wroga, a on przemieści sie w rezultacie w przeciwnym kierunku  :lol:
eźdźcy Hardkoru jadą do oporu!!

szafa@poznań

  • Gość
"katapultowanie" fanatyków
« Odpowiedź #18 dnia: Luty 01, 2006, 02:44:09 pm »
Cytat: "Kołata"
wg mnie możesz iść dalej. nie ma nic napisane że nie. np sytucaja: stoisz 10 cali od przeciwnika. idziesz w jego strone. zatrzymujesz sie na 8 - wylatują fanole - a potem mozesz jeszcze 6 dalej isc. nawet np jesli puściłes fanola na 2 cale, to sobie mozesz przez niego przeleźć w tej samej turze (a on znajdzie sie wtedy na tyle twojego oddziału :D ) czyli tak naprawdę możesz go puścić w stronę wroga, a on przemieści sie w rezultacie w przeciwnym kierunku  :lol:


ze po wypuszczeniu mozna isc dalej to chyba nie ma przeciwwskazan

ale przełazic przez niego...zdawalo mi sie ze dobrowolnie w fanola wejsc nie mozna, tylko w szarzy...