trawa

Autor Wątek: flyer  (Przeczytany 7459 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

< Slanesh >

  • Gość
flyer
« dnia: Styczeń 15, 2006, 04:18:40 pm »
Posłużę się przykładem:
Załóżmy że mam skink hero z cloack of the feathers i szarżuje na cannona 2 cale w lesie. Jak wyliczyć czy starcza mi move'a?? On ląduje juz przed lasem czy na początku szarży?? Troche mnie to nurtuje bo często chowa sie canony w lesie :(

Jankiel

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 15, 2006, 04:39:49 pm »
Nic nie wyliczasz. Albo szarżujesz na piechotę na 12" i możesz wejść do lasu, albo korzystasz z latania na 20" i nie możesz wogóle wejść do lasu. Szarżować na jednostki w lesie możesz tylko na piechotę.

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 15, 2006, 04:42:44 pm »
Cytat: "Trocki"
Nic nie wyliczasz. Albo szarżujesz na piechotę na 12" i możesz wejść do lasu, albo korzystasz z latania na 20" i nie możesz wogóle wejść do lasu. Szarżować na jednostki w lesie możesz tylko na piechotę.
przypomne te slowa jak ktos skirmiszersow bedzie mi z lasu wyciagal zeby latacz czy rydwan wtej samej turze mogl ich szarzowac :lol:
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Jankiel

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 15, 2006, 04:46:41 pm »
Tylko wtedy oni nie są już w lesie :P

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 15, 2006, 05:03:42 pm »
a jak ci np fear test nie wyjdzie bo chciales DR wyciagac to co deklarowales akcje niemozliwa?? Zreszta zapozno juz to wydrukowalem i do uscislen sobie wkleilem :P
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Jankiel

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 15, 2006, 05:11:55 pm »
Cytuj
jak ci np fear test nie wyjdzie bo chciales DR wyciagac to co deklarowales akcje niemozliwa

To palisz szarżę :P Proste.
Tak samo, jak gdy na skutek strachu jeden oddział się nie odsunie z trasy szarży drugiego. Tak samo proste. Co do wartości wypowiedzi poszczególnych członków LS pisałem w innym temacie.

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 15, 2006, 05:35:44 pm »
jestes pewien ze pali a nie wpada?? Z freanzy nie pali tylko wpada ja rozumiem ze chcesz powolac sie na
Cytuj
Chariots cannot voluntarily move over obstacles or difficult terrain
ale jesli tak deklarowales niemozliwa akcje a tego ci nie wolno . Jesli przed lasem stoi rydwan a w lesie latarka to mozna zadeklarowac szarze ?? Wiadomo ze latarka zrobi flee powiedzmy ze nie jestes piewien czy skonczysz ruch w lesie czy za.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

Jankiel

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 15, 2006, 06:13:03 pm »
Cytuj
Jesli przed lasem stoi rydwan a w lesie latarka to mozna zadeklarowac szarze ?? Wiadomo ze latarka zrobi flee powiedzmy ze nie jestes piewien czy skonczysz ruch w lesie czy za.

Nie możesz zadeklarować szarży która w oczywisty sposób nigdy nie dojdzie do skutku. Latarka nie ma obowiązku uciekać, jeżeli nie znajduje się w zasięgu szarży. Zaczynasz opisywać przyadki, które sa ewidentnym wałem :/
Cytuj
jestes pewien ze pali a nie wpada??

A w co ma wpaść? O czym ty piszesz?

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 15, 2006, 06:32:15 pm »
ja nie widze roznicy miedzy taka szarza a szarza na wyciagnietego skirmiszera i w jednym i wdrugim przypadku szarza nie dochodzi na poczatku i w jednym i drugim deklarujesz szarze na trudny teren i w jednym i drugim dostawiasz sie do walki ( powiedzmy ze rydwan juz na 100% lapie latarke za lasem) Narazie zgadzamy sie tylko ze szarze na latarke sa walkiem :)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 15, 2006, 06:35:06 pm »
Ciii Kens, wspamiałe dyplomy na 3x3 zrobiłeś, ale latarka zacznie uciekać dopiero jak pokażesz szczurowi, że szarża dochodzi....
Ciii... :)

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 15, 2006, 06:42:27 pm »
Nie tak Jacku jedyna reakcja skavena jest flee a reakcje masz przed mierzeniem zasiegu i sprawdzaniem czy dojdzie panie sedzio  ;)
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 15, 2006, 06:55:34 pm »
Cytat: "Kensiorek"
Nie tak Jacku jedyna reakcja skavena jest flee a reakcje masz przed mierzeniem zasiegu i sprawdzaniem czy dojdzie panie sedzio  ;)



NIE! :!:

Nigdy nie dam autoflee np na szarżę z 24 cali - w sędziego wezwę :badgrin:  ;)

Jankiel

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 15, 2006, 06:58:34 pm »
Taaa... A ja sobie będę szarżował hydrą na 24" żeby terror wywoływać...
Z mojej strony koniec tematu. Dziesięciolatki możesz sobie oszukiwać.

Offline Kensiorek

flyer
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 15, 2006, 06:59:02 pm »
widzisz a Jankiel przy nielegalnej szarzy chce tylko palic . Wiec jak to jest? Albo wszystkie szarze do lasu za zabronione albo zadna . Ja naprawde nie widze roznicy miedzy szarze na rozwiniete z lasu  skirmiszery a takie np na latarke.
a sprawą powina zajać sie LS ;)

JJ

  • Gość
flyer
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 15, 2006, 07:04:47 pm »
Cytat: "Kensiorek"
widzisz a Jankiel przy nielegalnej szarzy chce tylko palic . Wiec jak to jest? Albo wszystkie szarze do lasu za zabronione albo zadna . Ja naprawde nie widze roznicy miedzy szarze na rozwiniete z lasu  skirmiszery a takie np na latarke.


Różnica jest prosta - szarża na skirmisz dochodzi. Na latarkę nie. Poza tym na latarkę jest niemożliwa. Jeśli szarża doszła - znaczy, że była możliwa... :roll:  ;)