Autor Wątek: 11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina  (Przeczytany 15941 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ismaril

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« dnia: Styczeń 11, 2006, 04:38:33 pm »
Na razie tylko informacja, ze coś takiego będzie. Regulamin trochę później, ale juz niedługo.

Więc w dniach 11-12 lutego odbędzie się turniej Władcy Pierścieni klasy Master w Świdniku w II liceum Ogólnokształcącym im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego.


Świdnik to miasto graniczące z Lublinem, więc nie powinno być kłopotu z dotarciem. Później podam szczegółowy opis dojazdu


Współorganizatorem turnieju jest II Liceum Ogólnokształcące im Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Świdniku, serdecznie dziękujemy za udostępnienie miejsca.
b]Zobacz już teraz czym jest Mitril![/b]

http://www.youtube.com/watch?v=wl9ZCM78dx8

Offline Ismaril

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 14, 2006, 12:02:49 pm »
Regulamin Świdnickiego Mastera LOTR

I Informacje wstępne.

1. Gdzie: Świdnik, k. Lublina. II LO im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Świdniku przy ulicy Wojska Polskiego 27.
2. Kiedy: 11-12 luty 2006.
3. Rozpiski wysyłamy na adres luk_ismaril@wp.pl do 6 lutego. Rozpiski wysyłamy w formacie doc., txt., xls.
4. Organizatorzy zastrzegają, że mają prawo do dokonania zmian w regulaminie, zmiany, jeśli takowe zaistnieją, będą uwidocznione.
5. Turniej jest organizowany przez Klub Gry Bitewnej Władca Pierścieni „Harad” w Świdniku. Współorganizatorem turnieju jest II LO im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego w Świdniku.
6. Koszt wejściówki na turniej: 20 zł.  

II Harmonogram turnieju

11 II 2006

8:30 - 9:30 - zapisy uczestników
9:30 - 10:00 - rozlosowanie par I bitwy
10:00 - 12:00 - I bitwa
12:00 - 12:30 - rozlosowanie par II bitwy
12:30 - 14:30 - II bitwa
14:30 - 15:30 - rozlosowanie par III bitwy ( w międzyczasie test wiedzy z lotra)
15:30 - 17:30 - III bitwa

12 II 2006

9:30 - 11:30 - IV bitwa
11:30 - 12:00 - rozlosowanie par V bitwy
12:00 - 14:00 - V bitwa
15:00 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród



III Kompozycja armii.

1. Gracze wystawiają 1 armię na 500p.
2. W armii musi znaleźć się minimum 1 bohater.
3. Armia musi być w 100% pomalowana.
4. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń strzelecką
5. Maksymalnie 33% modeli może posiadać bron miotaną.
6. Modele zakazane to Gollum, Tom Bombadil, Goldberry.
7. Modele z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je wystawiać, ale zasada „The Ring” nie działa.
8. Obowiązują zasady z podręcznika The Lord of the Rings: Strategy Battle Game
9. Proxowanie modeli jest zabronione, jeśli ktoś chce grać modelem podobnym do oryginalnego należy to wcześniej zgłosić, a organizatorzy uwzględnią czy można tym modelem grać.

IV Rozgrywka.

1. Gramy 5 bitew, każda po 2 godziny.
2. Obowiązujące scenariusze w załączniku nr 2
3. Stronę stołu losujemy k6, ten kto wyrzuci więcej wybiera stronę stołu, on także rozstawia swoje wojsko jako pierwszy. Pierwszeństwo ustalamy poprzez rzut kością.
4. Odległości mierzymy calach, jeżeli obaj uczestnicy wyrażą wolę mierzenia odległości w centymetrach mogą stosować tą miarę.
5. Jeśli wszystkie modele przeciwnika zostały zabite lub uciekły cel scenariusza został zrealizowany.
6. Sędzia ma ostatnie słowo w sprawach spornych, może podać swoje uściślenia do obowiązujących zasad. Uściślenia te będą obowiązującą interpretacją zasad, nie można zgłaszać do nich uwag podczas bitwy.

V Punktacja.

1. Małe punkty:
-   liczymy za modele zabite, jak i te, które uciekły z pola bitwy
-   za wypełnienie zadań scenariusza do 500p
-   za wybicie 75% armii wroga +150p

O miejscu w tabeli decyduje liczba punktów zwycięstwa (VP). Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

Różnica do 99 małych punktów – obaj gracze otrzymują po 10 VP
100 – 199 p różnicy – zwycięzca otrzymuję 11 VP, przegrany 9 VP
200 – 299 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 12 VP, przegrany 8 VP
300 – 399 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 13 VP, przegrany 7 VP
400 – 499 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 14 VP, przegrany 6 VP
500 – 599 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 15 VP, przegrany 5 VP
600 – 699 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 16 VP, przegrany 4 VP
700 – 799 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 17 VP, przegrany 3 VP
800 – 899 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 18 VP, przegrany 2 VP
900 – 999 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 19 VP, przegrany 1 VP
powyżej 1000 p różnicy – zwycięzca otrzymuje 20 VP, przegrany 0 VP

Dodatkowo przyznajemy punkty za:
-armie klimatyczną +20VP
-sojusz +10VP
- wykończone podstawki +50% armii +2VP
- wykończenie podstawek w 100% armii +4VP (nie kumuluje się z w/w)
- WYSIWIG (tzn. Pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek- jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia) +4VP
- Konwersje + 0 – 4 VP (nie wystarczy jedna konwersja, musza one stanowić duży wkład w armię, a jednocześnie nie być tylko przemalowanym modelem).
-wysłanie czytelniej, bezbłędnej i w odpowiednim terminie rozpiskę +5VP (należy ją również posiadać na turnieju w kilku egzemplarzach – po 1 dla każdego przeciwnika)
- test wiedzy + 0-10VP

Przyznajemy tez punkty za ogólny wygląd armii tj. jakość malowania i wykończenia podstawek, czy armia wygląda jak jednolity oddział czy jest tylko zbieraniną figurek od różnych kolegów. Tu można uzyskać od 0 do 10 VP od każdego sędziego.

Wyjątki od WYSIWIG
W przypadku modeli kawaleryjskich dla których nie ma figurek na wierzchowcach, a są na piechotę (trackersi na wargach, elnaith, rangers of the north itp.) sprawę można rozwiązać ustawiając model pieszy na podstawce, na której znajduje się dostępny dla strony (zło/dobro) model. Dla zła jest to warg rider, dla dobra riders of rohan,rohan royal guard, knight of MT lub DA.

Można używać bohaterów imiennych jako kapitanów, aczkolwiek wszelkie dodatkowe uzbrojenie i opancerzenie musi być widoczne.

Jeżeli istnieje model konno, na wargu, a nie istnieje jego wersja piesza można zastępczo używać innego modelu pieszego tej samej rasy.


Za każda minutę spóźnienia w oddaniu wyników graczowi odejmuje się 1 VP.

VI Załączniki:

1.Armie ’’czyste’’

a)Gondor
Bohaterowie:
Denethor
Boromir
Faramir
Imrahil
Beregond
Damrod
Kapitan
Aragorn
Gandalf Biały
Pippin
King of the Dead

Jednostki:
-Knights of Minas Tirith
-Knights of Dol Amroth
-Guard of the Fountain Court
-Citadel Guard
-Rangers of Gondor
-Warriors of Minas Tirith
-Warriors of Gondor
-Avenger
-Battlecry Trebuchet
-Army of the Dead

b) Rohan

Uwaga: Riders of Rohan, którzy nie mają na wyposażeniu łuków kosztują punkt mniej:)
Limit na bronie miotane 50%

Bohaterowie:
-Theoden
-Eomer
-Eowina
-Gamling
-Kapitanowie
-Treebeard

Jednostki:
- Rohan Royal Guard
-Warriors of Rohan
-Riders of Rohan

c) The Woodland Realms

Bahaterowie:
-Galadriel
-Celeborn
-Legolas
-Haldir
-Elven Captain
-Radagast the Brown
-Gwaihir
-Treebeard

Jednostki:
-Great Eagle
-Elf Warrior
-Enty (koszt każdego etna +20p)

d) Krasnoludy

Bohaterowie:
-Dain
-Gimli
-Balin
-Dwarf King
-Kapitan

Jednostki:
-Khazad guard
-Dwarf Warriors

e) The Elven Havens

Bohaterowie:
-Elrond
-Glorfindel
-Arwen Evenstar
-Elladan i Elrohir
-Gil-galad
-Kapitan Elfów

Jednostki:
-Elf Wysokiego Rodu
-Elnaith

f) Mordor

Bohaterowie:
-The Dark Lord Sauron
-The Mout of Sauron
-Gothomg
-The Witch-king
-The Ringwraiths
-Shelob
-Orc Shaman
-Grishnak
-Shargat
-Gorbag
-Orc Captain
-Mordor Uruk-hai Captain
-Mordor Troll Chieftan

Jednostki:
-Orki
-Morannon Orc
-Warg Rider
-Orc Tracker
-Mordor Uruk-hai
-Mordor Troll
-Mordor War Catapult
-Mordor Siege Bow

g)Isengard

Bohaterowie:
- Saruman
-Grima
-Lurtz
-Sharku
-Orc Captain
-Uruk hai Captain
-Uruk hai Shaman
-Dunlending Chieftain

Jednostki:

-Uruk hai
-Orc Warriors
-Warg riders
-Dunlendingowie
-Uruk Hai Siege Assault Balista
-Berserkers

h)Moria

Bohaterowie:
-Dugburz
-Goblin Shaman
-Goblin Captain

Jednostki:

-Goblinki
-Cave Troll
-War Drum

i) Harad

Uwaga: 40% modeli może mieć łuki

Bohaterowie:
Mumakil
Suladan
Hasharii
Chieftains

Jednostki:

-Haradrim Warriors
-Haradrim Raiders

j) Angmar

bohaterowie:

-Witch King
-Ork shaman
-Goblin shaman
-goblin captain
-ork captain
-barrow wights
-white warg chieftain

-Revenant (b)
-Warlord of carn Dum (b) - wszyscy z White Dwarfa
-Duskwraith


jednostki:

-warg riders
-goblinki
-orc warriors
-white wargs

-Spectre) - wszyscy z White Dwarfa
-Spectral warg,
-Warriors of carn Dum,

k) Men of Numenor

Bohaterowie:
-Elendil
-Isildur
-Captain of Numenor

Jednostki:
-Warriors of Numenor

l) Shire good

Bohaterowie:
-Gandalf the Grey
-Bilbo Baggins
-Frodo baggins
-Sawise Gamgee
-Meriadoc Brandybuck
-Peregrin Took
-Frodo the Nine Fingers
-Samwise the Brave
-Peregrin, Guard of the Citadel
-Meriadoc, Knight of the Man
-Farmer Maggot
-Paladin Took
-Lobelila Sackville-Baggins
-Fredegar Bolger
-Brandobras Took, the Bulloader

Jednostki:
-Hobbit Militia
-Hobbit Archers
-Shirriffs

m) Shire evil

Bohaterowie:
Sharkey and Worm

Jednostki:
-Ruffian

n) Arnor
Uwaga: brak limitów na łuki.

Jednostki:
-Aragorn/ Strider
-Halbarad
-Ranger of the North

o) A shadow in the East
Bohaterowie:
-Easterling Captain

Jednostki:
-Easterling Warrior

Sojusze:

- Sojusz mogą stworzyć tylko dwie armie, należące do jednej strony konfliktu.
- Sojusz składa się z armii podstawowej i oddziałów sojuszniczych
- Oddziały sojusznicze mogą stanowić nie więcej niż 1/3 punktów na które tworzona jest rozpiska, np. Podczas sojuszu Gondoru z Rohanem na 500p można wystawić nie więcej niż 167p w wojskach Rohanu (zaokrąglamy naturalnie).


Jednostki Drużyny Pierścienia (Aragorn jako Strider, Gandalf Szary, Gimli, Legolas, Merry, Pippin, Sam, Frodo i Boromir) można włączyć do każdej armii dobra. Armia ta wtedy będzie traktowana jako sojusz.




2. Scenariusze:

1. Posłańcy.

Na początku gry po wystawieniu wszystkich modeli gracze wystawiają w swojej strefie rozstawienia 3 posłańców, który musi przedostać się przez linie wrogą, aby przekazać niezwykle istotną dla planów strategicznych wiadomość.
Za przeprowadzenie 1 posłańca 150p.
Za przeprowadzenie 2 posłańców 300p.
Za przeprowadzenie 3 posłańców 500p
Posłańcy wystawiani są po rozstawieniu wszystkich modeli obu stron.
Rzućcie k6- ten kto wyrzuci mniej wystawia swojego posłańca jako pierwszy
Strefa rozstawienia 12’’

Posłaniec

F 3/- S3 D5 A2 W 2 C 5 Migth :1 Will: 1 Fate:1 ruch 6 cali
ma jedynie sztylet

Zasada specjalna:
Boski wiatr!
Gracz może raz zadecydować, na początku swojej tury ruchu, że na jego posłańców spada boskie błogosławieństwo. Powoduje to, że w tej turze ruchu ruszają się oni 10”/25cm. Może zesłać też błogosławieństwo tylko na jednego posłańca, w tym przypadku posłaniec dostaje skrzydeł i taktujemy go jakby w tej fazie ruchu mógł latać na 10”/25cm.


2. Zdobycie i utrzymanie 3 punktów strategicznych-1 wart 250p, 2 po 125p
Punkty kontrolne wyznaczane są przez sędziego na początku bitwy. Kontrole nad punktem uzyskuje się mając więcej figurek w promieniu 3’’ od niego, niż przeciwnik. Model uważa się za będący w promieniu 3’’ nawet jeżeli jedynie dotyka tej strefy krawędzią podstawki.

Strefa rozstawienia 12” od krawędzi stołu.

Zasada specjalna:
Kolory.
Punkty kontrolne oznaczone są różnymi kolorami - żółty, niebieski i biały. Przed bitwą gracz losuje który kolor będzie dla niego punktem kontrolnym o największej wartości (250p), pozostałe punkty są o niższej wartości (125p). Gracz losuje to w tajemnicy przy obecności sędziego, jego przeciwnik nie wie co wylosował i nie musi mu o tym mówić.

3. Może tak ćwiarteczkę?

Gracze otrzymują 125 p za kontrolę nad ćwiartką stołu . Ćwiartkę uważa się za kontrolowaną, jeżeli po zakończeniu gry gracz ma na niej więcej modeli niż przeciwnik.

Strefa rozstawienia 12’’

Zasada specjalna:
Oddział rozpoznawczy.

Gracz może zadecydować przed bitwą (przed rzutem na wybór strony stołu), że chce podzielić swoje wojsko. Może wydzielić ze swojej armii oddział, który nie będzie kosztował więcej niż 125p. Odział ten wystawia w odległości 4” od krawędzi środka stołu. Oddział ten wystawiamy po ustaleniu stron stołu.  

4. Zabić generała!

Za zabicie bohatera przeciwnika z najwyższym kosztem +500p.
Strefa rozstawienia 12” od krawędzi stołu.

5.Zniszczenie! Ratuj się, kto może!

Nastąpił dzień, w którym bogowie zesłali na Śródziemie liczne klęski, plagi i żywioły. Uratuje się ten, który znajdzie się w kręgu wyznaczonym przez bogów.
Za posiadanie większej liczby modeli w tajemnym kręgu gracz otrzymuje +250p.
Bogów można powstrzymać jedynie składając im ofiarę z cennego przedmiotu, akurat taki gdzieś zawieruszył się na polu bitwy. Tylko nikt nie wie gdzie, na polu bitwy znajduje się 5 cennych przedmiotów, ale tylko jeden z nich ma wyryty tajemniczy napis. Za wyniesienie tego cennego przedmiotu za krawędź przeciwnika gracz otrzymuje +225p.

Tajemny krąg to okrąg o średnicy 4’’. Ustawiamy go na środku pola bitwy.
Cennego przedmiotu nie można przekazywać innemu modelowi. Podniesienie cennego przedmiotu odbywa się poprzez podejście do niego. 1 model niosący go porusza się z 1/2 wartości swojego ruchu, 2 modele niosą go z pełną szybkością wartości swojego ruchu. Modele z siłą 6 lub większą niosą cenny przedmiot z pełną wartością swojego ruchu. Liczymy zawsze najniższą wartość ruchu. Modele niosące cenny przedmiot nie mogą nieść żadnych innych przedmiotów.
Na stole znajduje się 5 cennych przedmiotów, które reprezentują karteczki, ten, który należy wynieść będzie oznaczony czerwonym kolorem. Aby sprawdzić czy to ten oryginalny należy do niego podejść, nie trzeba mówić przeciwnikowi, co się zobaczyło.








3. Uściślenia sędziowskie.

1. Walka dwóch armii reprezentujących tą samą stronę - armie traktujemy jako wrogie. Nie uzyskują one żadnych korzyści ze specjalnych zasad przeciwnika np. w przypadku walki dwóch armii Gondoru bonus ze sztandaru Boromira otrzymuje tylko ta armia w której rozpisce znajduje się Boromir CoWT.

2.Legolas/ Haldir- kiedy strzelają salwą maja tylko jeden strzał

3.Legolas strzelając do modelu na wierzchowcu może użyć swej specjalnej zasady, aby zadecydować, że trafia konkretnie w jeźdźca albo wierzchowca. .

4.Elfijskie płaszcze działają jedynie jeśli model znajduje się za przeszkoda terenową.

5.Grima:

-biedny Grima nie może zostać zabity bezpośrednim trafieniem magicznym pociskiem czarodzieja dopóki żyje Saruman.Może być jednak zabity trafieniem pośrednim
- zaklęcia mogą być rzucane na Grimę.
- Grima wyłącza stosowanie zasady volley fire (strzelanie salwą) w promieniu 6" zarówno dla armii dobra jak i zła. Dotyczy to również strzelania z machin bojowych, aczkolwiek w przypadku Avengera i Siege bow/Balisty odległość maleje do 3"

6.Denethor - Zasada „broken mind” działa nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie dobra.

7.Bębny goblińskie- w przypadku walk dwóch armii złych bębny obniżają odwagę wrogiej armii , mimo, że reprezentuje ona stronę zła.

8.Strefa kontroli modelu - model pod wpływem zaklęć: transfix, command, compel, immobilise ma strefę kontroli.

9.Model oszołomiony (po rzuceniu na niego czaru) - nie może wspierać włócznią.

10. Czar "Cast Blinding Light"- katapulta oraz trebusz trafiają w modele osłonięte "światełkiem" na 4+ a nie na 6-tce.

11.Niewyszkoleni załoganci - katapulta/trebusz obsługiwana przez niewyszkolonych załogantów trafia tylko na 6-tce.

12.Sztandary magiczne - mogą być normalnie podniesione przez zwykłe modele po śmierci niosącego je bohatera, na normalnych zasadach podnoszenia sztandaru

13.Strzelanie/rzucanie czarów a wzrost modeli- modele dzielimy na kilka grup wzrostu

a) modele na standardowych podstawkach piechoty
b) modele nma podstawkach kawaleryjskich
c) pozostałe modele

Zasady dotyczące Mumakila określone są w podręczniku głównym i nie stosujemy do nich tego punktu uściśleń.

Nieważne czy model siedzi, klęczy (np. ranger of Gondor) czy stoi na kamieniu (Gandalf z TTT) itp. Zawsze jest traktowany jak model o tej samej wysokości.

Nie można strzelać/rzucać zaklęć w model znajdujący się w trzecim szeregu istot o tej samej wielkości lub większych- dwa pierwsze szeregi zasłaniają całkowicie pole widzenia. Model w drugim szeregu jest zawsze widziany, niezależnie od tego czy zasłania go hobbit, czy troll. Oczywiście każdy szereg między strzelcem a celem traktujemy jako przeszkodę.

14. Lasy

Z lasów i do lasów można strzelać salwą (volley fire).
Widoczność w głąb lasu i w lesie wynosi 3 cale.
Strzelanie do/ z lasu jest możliwe (oczywiście cel musi być widoczny) rozpatrujemy je tak, jakby cel znajdował się za przeszkodą terenową (jeden rzut na in the way niezależnie od tego, jak głęboko lesie znajduje się model. Model znajdujący się na krawędzi lasu może strzelać poza las bez rzutu na "in the way".
W lesie nie można strzelać z drugiego szeregu.
W lesie nie wykonujemy rzutu na przemieszczenie modelu trafionego blastem. Model otrzymuje trafienie z siła 5, jest przewrócony w miejscu w którym stał.


15. Wszystkie modele poza wymienionymi poniżej mają hand weapon:
Galadriela, Tom Bombadil, Goldberry, Fredegar Bolger, hobbit archers, Celeborn (aczkolwiek może on wykupic elven blade)

16.White/wild wargs nie mogą być używane jako wierzchowiec

VI Postanowienia końcowe

1. Worst point

Jeśli gracz używa wulgaryzmów, oszukuje, gra jest z nim bardzo nieprzyjemna można zgłosić taką sytuację podczas bitwy sędziemu. Sędzia rozpatrzy to zgłoszenie, jeśli pod koniec bitwy odczucia gracza co do przeciwnika się nie zmienią to sędziowie zadecydują czy ma on otrzymać punkty karne.

1 WP –5VP
2 WP –10VP
3 WP –25VP
4 WP –50VP
5 WP – dyskwalifikacja

2. Punkty Fairplay
 
Po zakończeniu wszystkich bitew gracz może przyznać jednemu swojemu przeciwnikowi punkt fairplay.

1 FP +0VP
2 FP +3VP
3 FP +7VP
4 FP +10VP
5 FP +15VP
b]Zobacz już teraz czym jest Mitril![/b]

http://www.youtube.com/watch?v=wl9ZCM78dx8

Offline drachenfeles

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 14, 2006, 02:27:11 pm »
podoba mi się, ale mam jedną uwagę:

Cytuj

5. Maksymalnie 33% modeli może posiadać bron miotaną.


IMO przy cenie 2p za broń miotaną takie ograniczenie nie będzie konieczne.

Offline isengard1

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 14, 2006, 03:15:16 pm »
Jak mozna wystawić Arnor skoro wszystkie modele mają tam łuki a jest limit 33%??
ontakt:
gg: 8262158  (pisać - często niewidoczny)
mail: isengard1@o2.pl

Offline Ismaril

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 14, 2006, 05:46:29 pm »
To jest błąd. Moje przeoczenie. Powinno być, że nie ma limitu w tej armii.



Cytuj
IMO przy cenie 2p za broń miotaną takie ograniczenie nie będzie konieczne.


Masz rację, w sumie to teraz pusty zapis, ale zostanie.
b]Zobacz już teraz czym jest Mitril![/b]

http://www.youtube.com/watch?v=wl9ZCM78dx8

Offline xioze

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 17, 2006, 04:51:36 pm »
Witam
Jak rozumiem nie ma limitu na liczebność jednostek ?
Obowiązują zasady tzw czwartej edycji ?
Jakie sa mozliwości noclegu - szkola - Hotele w poblizu ? Ceny ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi :D

Offline Ismaril

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 17, 2006, 07:03:45 pm »
Ja chcę powiedzieć, że najświezsze informacje odnośnie turnueju to są na forum Śródziemia.

Nie ma limitu na jednostki.
Czwartej, drugiej jak zwał. Lotr:SBG
Nocleg w szkole z soboty na niedzielę. Hoteli w smym świdniku brak. W szkole za darmo. Hotele w Lublinie - kompletnie sie nie orientuje.
b]Zobacz już teraz czym jest Mitril![/b]

http://www.youtube.com/watch?v=wl9ZCM78dx8

Offline HeavenBringer

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 18, 2006, 10:38:06 am »
Xioze!! Ty jedziesz?? Czy to znacza, ze bedzie wielki COME BACK do LOTRA?? :)

Offline Pablo_von_kozlow

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 18, 2006, 11:43:06 am »
Cytat: "xioze"
Witam
Jak rozumiem nie ma limitu na liczebność jednostek ?
Obowiązują zasady tzw czwartej edycji ?
Jakie sa mozliwości noclegu - szkola - Hotele w poblizu ? Ceny ?
Z góry dziękuje za odpowiedzi :D


PROWOKATOR
PODPUCHA. robi nas w jajo i ma z tego brechta (tłumaczenie na polski: podpuszcza i sie z tego śmieje)

Cytuj
Jednostki:
-Great Eagle
-Elf Warrior
-Enty (koszt każdego etna +20p)


enty +20 pkt?? ktos robi sobie glupie żarty czy ja o czymś nie wiem??
-22 WWA nocnych Marków aglomeracja

Offline Ismaril

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 18, 2006, 12:54:44 pm »
To nie żart z entami, przez koszt +20p ich umiejętności odpowiadają cenie. Inaczej byliby zbanowani na turnieju.
b]Zobacz już teraz czym jest Mitril![/b]

http://www.youtube.com/watch?v=wl9ZCM78dx8

Offline Pablo_von_kozlow

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 18, 2006, 01:00:46 pm »
Cytat: "Ismaril"
To nie żart z entami, przez koszt +20p ich umiejętności odpowiadają cenie. Inaczej byliby zbanowani na turnieju.


ja nie komentuje tego -_-
taa jasne obrazu obnizyc koszt elfon o 3 pt. dać gondorowi siły 4 bo tak sie podoba sędziemu

Po pierwsze proszę o zrzucanie z tonu i pisanie na temat.
Jak wskazuje nazwa to jest "Ogłoszenie" czyli ludzie czytający ten temat np. ja chcieliby się dowiedzieć o TURNIEJU a nie o tym co Pablo z Warszawy myśli na temat entów na turnieju w Świdniku, do dyskusji zapraszam w osobnym temacie.
-22 WWA nocnych Marków aglomeracja

Offline xioze

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 22, 2006, 10:03:03 am »
Cytuj
Xioze!! Ty jedziesz?? Czy to znacza, ze bedzie wielki COME BACK do LOTRA??

Witaj Tomku - oczywiście że jadę i zagram . :D A wracać nie ma do czego bo się nigdy nie było odejścia od systemu :D
Cytuj
PROWOKATOR
PODPUCHA. robi nas w jajo i ma z tego brechta (tłumaczenie na polski: podpuszcza i sie z tego śmieje)

Przykro mi ale nie podpuszczam - chyba pawełku mnie z kimś mylisz

Cytuj
Ja chcę powiedzieć, że najświezsze informacje odnośnie turnueju to są na forum Śródziemia.
Błagam tu  :D
Mam jeszcze jedno pytanie - akurat tej części podręcznika nie mam ;)
Tracę 75% automatem przegrywam  :?:
No i czy jakąś kawkę będzie można w tej szkole wypić  :D

Offline Ismaril

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 22, 2006, 11:01:53 am »
Jak zabijesz 75% modeli przeciwnika to masz 150 małych punktów, grasz dalej.

W szkole nie będzoe żadnego barku czy czegoś takiego, ale cos takiego jak czajnik elektryczny na pewno.
b]Zobacz już teraz czym jest Mitril![/b]

http://www.youtube.com/watch?v=wl9ZCM78dx8

Offline Ismaril

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 22, 2006, 12:59:32 pm »
Zamieściłem pełen regulamin. Można już wysyłać rozpiski:)
b]Zobacz już teraz czym jest Mitril![/b]

http://www.youtube.com/watch?v=wl9ZCM78dx8

Offline YEELLOW

11-12 luty - MASTER w Świdniku k.Lublina
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 24, 2006, 08:09:11 am »
Patrzcie patrzecie kto się do nas na mastera wybiera wielki Xioze zapraszamy zapraszamy

HeavenBringer - Tomku widze że się wybieracie zagrasz 1 - szą walkę ? Wprawdzie byłby Gondor na Gondor ale kto wie