Autor Wątek: wardancerzy a impacty z rydwanu???  (Przeczytany 1514 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Bartys

wardancerzy a impacty z rydwanu???
« dnia: Styczeń 04, 2006, 01:37:28 pm »
Mam pytanko jak to jest jak wjedzam rydwanem w wardancerow to
najpierw idą impacty czy oni wybieraja se taniec???
iemy kto i kiedy powiedział słynne zdanie: "...kości zostały rzucone...", ale tylko najlepsi historycy mają świadomośc, że ów władca po tym zdaniu powiedział: "...to ja wezme tą strone z dwoma górkami..."

szafa@poznań

  • Gość
wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2006, 02:12:06 pm »
tańce, używanie broni itd. zawsze wybierasz przed impaktami.

Inaczej mielibysmy piekan sytuacje:
'zadales tylko jednego impakta? To biore KB na twjego rzeznika na górze"

"zadales 5 impaktów? biore warda na 4+..."

Offline Christos

wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 04, 2006, 03:11:51 pm »
Najpierw (mimo ze zawsze grałem tak jak mówi szafa) zacząłem sie zastanawiać czy faktycznie tak jest, ale po analizie źródeł stwierdzam że wszystko jest ok.

A więc:

RB str 128 "Thase hits (impakty!) are inflicted first, before the close combat begins..."

Z drugiej strony mamy:
AB WE str 19 "In each round of combat that they fight, Wardancers must choose ono of the fallowing Shadow Dances to perform"

A więc tancerze wybieraja taniec od razu gdy zacznie sie faza combatu, a impakty uderzaja przed rozpoczęciem danego combatu w którym walczą.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline Bartys

wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 04, 2006, 03:46:08 pm »
ok dzieki Wam obydwu, popytam sie jeszcze paru osób, ale narazie bede sie posługiwał opcja przedstawiona przez "Christosa"(poparta w razie czego zasadami), tylko czy w tym wypadku załuzmy jesli wejdzie 5 hit'ow jak powiedzial Szafa to czy oni zdąza wziać tego warda na 4+ czy nie?? Chodzi mi o to czy te hity będa rozpatrywane calkowicie jeszcze przed wybraniem tego tanca?
iemy kto i kiedy powiedział słynne zdanie: "...kości zostały rzucone...", ale tylko najlepsi historycy mają świadomośc, że ów władca po tym zdaniu powiedział: "...to ja wezme tą strone z dwoma górkami..."

Shino

  • Gość
wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 04, 2006, 03:58:35 pm »
jesli jest tak, jak christos to rozumie to przed wybraniem tanca...
Jednak wydaje mi sie, ze taniec wybiera sie na poczatku fazy walki sa tance wybierane (nie mam nisetety army booka inie jestem pewien)...

szafa@poznań

  • Gość
wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 04, 2006, 04:56:00 pm »
wiesz mi tez byloby na reke najpierw wyplacic impakty przed zwiekszeniem warda...

ale bylby to grubszy walek - pisze ze raz na faze walki, a to z impaktami before close combat begins...niech ktos probuje wciskac ze impakty sa przed tancami, to ja udowodnie mu ze rany z  impaktów nie licza sie do kombatu, bo nie sa w fazie walki.

Offline Christos

wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 04, 2006, 05:54:24 pm »
Cytat: "szafa@poznań"
wiesz mi tez byloby na reke najpierw wyplacic impakty przed zwiekszeniem warda...

ale bylby to grubszy walek - pisze ze raz na faze walki, a to z impaktami before close combat begins...niech ktos probuje wciskac ze impakty sa przed tancami, to ja udowodnie mu ze rany z  impaktów nie licza sie do kombatu, bo nie sa w fazie walki.


No tutaj Szafa raczej nic nie wskurasz bo w zasadzie impaktów jest wyraźnie zaznaczone że liczą sie do combatu.
Dla mnie natomiast bardzo nie na reke by było gdyby tańce były "aktywne" dopiero po impaktach i mam nadzieje, że moja argumentacja jest własciwa.
Ale juz tyle razy baaardzo zadziwiały mnie decyzje naszych "wielkich głów", że nie zdziwił bym sie gdyby nie przyznali mi racji.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline jagal

wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 04, 2006, 06:34:14 pm »
Jak dla mnie to jasne, logiczne i normalne ;)  że taniec wybiera się przed początkiem CC!!
quote="RoMaN Lord of the Druchii"]siema chce byc PG



 Według mnie nigdy nie kozacze ale ok.[/quote]

Pzdr

jagal

Offline Niedziel

wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 04, 2006, 07:24:35 pm »
w impactach nie chodzi o to ze przed faza walki wrecz lecz przed wyprowadzaniem jakichkolwiek ciosow.
Nalezy zwrocic uwage ze close combat jest tutaj pisane z malych liter!
Prawdziwy Legionista nigdy nie ma kaca!
Prawdziwy Legionista budzi sie pijany!
Je sniadanie i oglada TeleEkspres!

Barbarossa

  • Gość
wardancerzy a impacty z rydwanu???
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 04, 2006, 07:30:01 pm »
Dokładnie tak - na tej samej zasadzie do obrony przed impactami używamy kombosa hw+shield, a razny zadane przez impacty liczą się do CR.

Moim zdaniem to, jaką broń / zdolność używa dany oddział, winno się deklarować przed jakimikolwiek rzutami.

 

anything