1. "Queen & Country" tom 2: "Gwiazda zaranna" - długo czekałem na taki komiks sensacyjny.
2. "Great Teacher Onizuka" tom 10 - trzyma dobry poziom
3. "Star Wars": "Tag i Bink kopnęli w kalendarz" część 1 - nadspodziewanie dobre jak na komiks ze znaczkiem Star Wars.
Wyróżnienie: "Deszcz" - ciekawa historia, ale czegoś jej brakuje
Rozczarowania: "Zbir" - niestety prawie zupełnie mnie nie śmieszy
"Pixy" - dużo bardzo ciekawych pomysłów, ale ani mnie nie śmieszy, ani nie porusza
Omijać z daleka: "Island 7" - im dalej tym gorzej, dobrze, że to ostatni tom, bo aż strach pomyśleć jak zła musiałaby być kolejna cześć