trawa

Autor Wątek: Challenge  (Przeczytany 1274 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline M.T.

Challenge
« dnia: Grudzień 30, 2005, 02:39:52 pm »
...................:?
:o   :(  :(  :(  
 :lol:  :lol:  :lol:  :D

 :o - Zły Czempion
 :D  - Dobry Czempion
 :lol: , :( - odpowiednio Dobrzy i Źli
 :?  - Zły Pomagier (1 model)

Czempioni są w challengu.

1) Czy mogą stać tak jak stoją?
2) Czy mogą wg podręcznika opuścić oddział i bić się oddzielnie?
3) Czy Zły Pomagier może walczyć z samymi Dobrymi?
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga"
"Apeluję: nie schodźmy poniżej pewnego poziomu"
"Za górami, za lasami, za dolinami
Pobiły sie dwa skaveny sztyletami.
Hej skaveny, nie bijta sie,
Szary Prorok gdy to widzi zaraz wkurza sie!"

Offline Christos

Challenge
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 04, 2006, 08:54:32 pm »
Widzę że nikt się specjalnie nie przejął pytaniem M.T. wiec może ja postaram się odpowiedzieć najlepiej jak umiem.
To czy wyciągniesz bohaterów z unitów czy nie ma większego znaczenia. Kolesie i tak bija się tylko ze sobą, a w miejscu w którym w zasadzie nie powinno ich być (w unicie) stoją (wirtualnie) szeregowcy. Jak to niedawno wyjaśniał Trocki, nie trzeba nikogo wstawiać w miejsce po bohaterze – stosuje się taka sama zasadę jak np. walka od tyłu z unitem, który ma niepełny szereg (nie przestawia się modeli tylko traktuje jakby tam stali)
A o co chodzi z tym „złym pomagierem” to wybacz ale nie kumam??? Czy to warrior familiar??? Jeśli tak to wydaje mi się że familiar wali w challengu razem z bohaterem. Wiec nie wypłaca się jego ataku  w unit tylko w... hmm w championa.
No właśnie zauważyłem że to są championi to raczej familiar to nie jest. No to nie wiem o co chodzi z tym pomagierem, ale tekstu o familiarze nie wycinam coby się może komuś przydało.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

JJ

  • Gość
Challenge
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:29:57 am »
M.T. - one more time please... :?

Offline M.T.

Challenge
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 05, 2006, 06:56:53 am »
Wiedziałem, że pisanie pod wpływem czegoś nielegalnego tak się skończy... :D
Zły Pomagier to po prostu pojedynczy model, który w momencie szarży zetknie się rogiem z oddziałem Dobrych.
Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga"
"Apeluję: nie schodźmy poniżej pewnego poziomu"
"Za górami, za lasami, za dolinami
Pobiły sie dwa skaveny sztyletami.
Hej skaveny, nie bijta sie,
Szary Prorok gdy to widzi zaraz wkurza sie!"

Offline Christos

Challenge
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 05, 2006, 09:19:18 am »
Aha. No to tak jak mówiełem stosujemy te samą zasade co w przypadku niepełnego tylniego ranku. Wali po szeregowych/dobrych.

Jesli w którejkolwiek części wypowiedzi "mijam sie z prawdą" proszę o sprostowanie.
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

 

anything