trawa

Autor Wątek: Fire  (Przeczytany 4936 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 30, 2005, 01:17:05 pm »
Cytat: "Trocki"
Mozesz walczyc z zasadami logiki, ale nie przyniesie to dobrych skutkow.

Tak samo, jak ze zdania:

Jak będę miał kaca, to jutro nie piję

Wcale nie wynika zdanie:

Gdy nie będę miał kaca, to piję

Zrób sobie rozbiór logiczny zaprezentowanego przez Ciebie FAQ, popodstawiaj literki i wyjedzie Ci, że nie masz racji.



Właściwie to zły przykład ...  postaram sie podać lepszy :

Q: Czy Gogol może napić sie piwa ?
A:Tak poniweaż nie ma zaszytych ust .

Czyli gdyby miał to by nie mógł

tu mamy zaś

Czy można  uzyskać regenke
Tak ponieważ nie straciliśmy jej od ognia (bo nie byliśmy regenerujacymi sie skurczybykami)

tu jest całkiem inna wypowiedz niż ta którą podałeś w swoim przykładzxie ... ale ja nie mam już siły .... róbta jak chceta nawet jeśli to jest źle
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Jankiel

  • Gość
Fire
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 30, 2005, 03:42:54 pm »
Cytuj
Q: Czy Gogol może napić sie piwa ?
A:Tak poniweaż nie ma zaszytych ust .

Czyli gdyby miał to by nie mógł

Nie jest tak prosto. Bo podświadomie dodajesz do tego jeszcze jedno zdanie: "do picia piwa niezbędne są niezaszyte usta". Ale tendencyjnie o tym nie wspomniałeś :)

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 30, 2005, 05:19:41 pm »
Do regeneracji niezbędna jest nie poparzona tkanka :D
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Swingu

Fire
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 30, 2005, 07:28:14 pm »
Skad u was, ludzie, takie zapędy?
Powstrzymałem się od napisania czegos o logice modalnej, ale skoroście sami zaczęli...

Owszem, z p->q wynika, ze możliwe jest, że ~p->~q, To dość banalne (edit: a zeby nie było, że gołosłowny jestem - z tautologii wynika, że jest konieczne, że p, z kontratutologii, ze nie jest możliwe, że p, z innych zdań, że jest możliwe, że p - z tautologii oczywiście też wynika, że jest możliwe,  że p... - to podstawowe założenia logiki modalnej - wcale zresztą nie jakoś specjalnie przydatne, schody zaczynają się później ;) dodam jeszcze, że [p->q] -> [~p->~q] ani tautologią, ani kontrtautologią nie jest ). Tylko, że logika modalna jest potrzebna do zdań typu kontrfaktyczny okres warunkowy, czy do logiki w  fizyce kwantowej, a nie w interpretacji zasad WFB - bo z tej akurat modalności (mozliwe jest, że...) nie wynikają żadne ostateczne wnioski.


Co innego, gdybyście udowodnili, że jest konieczne, że coś tam... Ale takiej inferencji się tu nie da przeprowadzić.
 know you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realise that what you heard is not what I meant.

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 31, 2005, 10:32:59 am »
haha :D ale z tego wynika że moge mieć racje :D i dlatego kwestja pozostaje otwarta  :badgrin:
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline MariuszGGG

Fire
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 31, 2005, 12:10:56 pm »
Możesz a masz - odwieczny dylemat.
Wszyscy moga, ale tylko nie liczni mają...  :lol:
na jest czernią i bielą
Ona jest miłością i nadzieją
Ona jest ostatnią bogów wybranką
Moją kochanką...

a kwadrat + b kwadrat = sex

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 31, 2005, 12:17:01 pm »
Dobra dobra nie filozofuj  ;)  ja wiem ze mam tylko inni tego nie wiedzą... i chce być skromny i ich naprowadzić na właściwą droge ... jedyną prowadzącą do pokoju na świecie ;)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Swingu

Fire
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 31, 2005, 12:19:45 pm »
Cytat: "Gogol"
Dobra dobra nie filozofuj  ;)


Własnie. To mój przywilej :P
 know you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realise that what you heard is not what I meant.

Offline Scimitar

Fire
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 31, 2005, 12:46:21 pm »
Z zasad i podanych cytatów jedyne co wynika, to fakt, że zranienie flaming atakiem kasuje regenerację. Natomiast nigdzie nie jest powiedziane, że tej regeneracji nie można odzyskać (traci się ją do końca bitwy, ale jak się jakoś odzyska, np. czarem to nie ma sprawy).
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 31, 2005, 12:58:27 pm »
właśnie nie! Podana zasada mówi "nie może sie regenerować do konca bitwy" a nie "traci regeneracje" to dość znacząca różnica ....
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze