trawa

Autor Wątek: Fire  (Przeczytany 4933 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Boberr

Fire
« dnia: Grudzień 25, 2005, 07:40:29 pm »
Jak ma się umiejetnosc zasada Fire do regeneracji, bo znalazlem cos takiego w internecie"Fire: Jednostka z regeneracją zaatakowana atakiem płomieni nie może go zregenerować. Jeżeli otrzyma jakąkolwiek ranę od ognia nie może już używać regeneracji do końca gry nawet przeciw zwykłej broni." i czy to prawda??
ladiator uważa za zniewagę, gdy każe mu się walczyć z przeciwnikeim słabszym. Wie, że zwycięstwo bez możliwości klęski jest zwycięstwem bez chwały.

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 25, 2005, 07:43:24 pm »
dokładnie tak ...  nawet jak regenka wynika z czaru (np ogrowego albo wood elfowego) to jesli ją stracą z uwagi na obrażenia od ognia to już ten czar nie bedzie działał do końca gry na tą jednostke (nie bedzie można go na nią rzucić)
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Jankiel

  • Gość
Fire
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 25, 2005, 07:46:49 pm »
Cytuj
jesli ją stracą z uwagi na obrażenia od ognia to już ten czar nie bedzie działał do końca gry na tą jednostke (nie bedzie można go na nią rzucić)

Tak? A z jakiej zasady to wynika?

Offline SkaVen6

Fire
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 25, 2005, 07:50:55 pm »
cos poraBales i to zdrowo.
Jezeli typ z regenka zarwie rane od ognia to regenka sie konczy.
eek & Destroy

Offline szafa

Fire
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 25, 2005, 08:57:28 pm »
Ofiara traci regeneracje jak dostanie rane (wound), a nie trafienie (hit).
Nieco dziwnie jest napisane zapytanie, sam musialem to trzy razy przeczytac.
O to chodzilo Komisarzowi Trockiemu.

Boberr:
Niew wierz temu co pisza w Internecie, polecam podrecznik zasad WFB 6 Edycja, strona 113.
url=http://pl.youtube.com/watch?v=Kdc0x5dX1N4][/url]

Offline Christos

Fire
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 25, 2005, 09:15:47 pm »
No dobra ale co z tym o czym pisał gogol?? Jesli unit np wardencarzy dostanie jakies woundy zadane przez ataki ogniowe a wczesniej rzucilem na nich Ariel Blessing (tak sie nazywa ten czar?nie pamietam) oczywistym jest ze traca ten czar (nie moga sie regenerowac) ale czy to oznacza tez ze nie moge w nastepnych turach rzucic na nich tego czaru (tzn rzucic pewnie moge ale czy da on im regeneracje?)
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline szafa

Fire
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 25, 2005, 09:19:27 pm »
Zgodnie z podrecznikiem - NIE.
Wedlug mnie (jezeli chodzi o gre towarzyska) TAK, stracili regeneracje, ale moga ja jeszcze raz uzyskac.

Czyli na Masterze o ile nie wyjdzie odpowiednie uscislenie na pewno nie, a na lokalu zalezy troszke od sedziego, znaczy sie jak bardzo lubi naginac zasady.
url=http://pl.youtube.com/watch?v=Kdc0x5dX1N4][/url]

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 25, 2005, 09:20:56 pm »
według mnie wynika ze stwierdzenia w RB "for the rest of the battle"
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 25, 2005, 09:27:54 pm »
HA!! Znalazłem :D nie jest tu powiedziane bezposrednio ale jasno wynika z odpowiedzi że jest tak jak mówie :D:D:D:D no Trocki patrz i płacz ;)

Q. Also, if a unit was harmed by a flaming attack early in the game,
may a spell with regenerative powers be cast on the unit in a later turn
and grant them Regeneration? Or does the fact that they were harmed by a
flaming attack prevent them from ever benefiting from the regenerative
powers of the spell?

A. No, they may later benefit from Regeneration as they are not a
Regenerating creature at the time of the flaming attack.
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline szafa

Fire
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 25, 2005, 09:37:22 pm »
Niedokladnie to, ale blisko.
W przypadku o ktorym mowimy jednostka byla "Regenerating creature at the time of the flaming attack".

Z Direwolfa to masz?
url=http://pl.youtube.com/watch?v=Kdc0x5dX1N4][/url]

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 25, 2005, 09:53:34 pm »
tak ... z Direwolfa ....

No ja wiem ... ale nie trzeba bys geniuszem zeby wywnioskować z tej odpowiezi że jeśli dostanie z ognia "at the time ... bla bla bla" to nie może już nigdy sie regenerować ...
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

JJ

  • Gość
Fire
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 25, 2005, 10:19:58 pm »
Cytat: "Gogol"
tak ... z Direwolfa ....

No ja wiem ... ale nie trzeba bys geniuszem zeby wywnioskować z tej odpowiezi że jeśli dostanie z ognia "at the time ... bla bla bla" to nie może już nigdy sie regenerować ...


Gogolu Drogi... (tak tak - nie jest dobrze skoro tej formy używam...)

Oj chyba do tego trzeba byc geniuszem...

Zastanów się jeszcze raz...
I odpowiedz na pytanie...
Czy Trocki ma płakać?

Moim skromnym zdaniem, Twój cytat, który tak zacnie z direwolfa przyniosłeś, jemu przecież przyznaje rację... :shock:

Offline Gogol

Fire
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 25, 2005, 10:35:55 pm »
Jacku Drogi... (tak tak - nie jest dobrze skoro tej formy używam...) :D

Ten cytat o ile moja znajomość angielskiego mnie nie myli po polskiemu brzmiał by tak :

Q:Jeśli jednostka została zraniona przez ognisty atak we wczesnym etapie gry, (chodzi tu kiedy jeszcze nie miała regenki)czy można wtedy rzucić na nią czar o mocy regenerującej w puźniejszych turach i dać jej zdolność regeneracji ? Czy może fakt że owa jednostka została zraniona przez ognisty atak uniemożliwia jej korzystanie z mocy regeneracji do końca gry ?

A:Nie, oni mogą  korzystać z regeneracji ponieważ nie byli regenerującymi się stworzeniami w chwili gdy zranił ich ognisty atak.


A więc z odpowiedzi łatwo wywnioskować że gdyby byli regenerującymi się stworzeniami w chwili w której dostali z ognia to już do końca bitwy nie mogą korzystać z regenki i nie mozna na nich ładować czarów regenerujących ... ale ponieważ nie byli regenerującymi się  stworzeniami w czasie ognistego ataku to mogą  .... czy to takie zawiłe ?

Jeszcze raz wkleje orginała co byście mogli ocenić moje tłumaczenie i skorygować ewentualne błedy ... które w mej niedoskonałości mogłem popełnić ;)

Q. Also, if a unit was harmed by a flaming attack early in the game,
may a spell with regenerative powers be cast on the unit in a later turn
and grant them Regeneration? Or does the fact that they were harmed by a
flaming attack prevent them from ever benefiting from the regenerative
powers of the spell?

A. No, they may later benefit from Regeneration as they are not a
Regenerating creature at the time of the flaming attack.
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

JJ

  • Gość
Fire
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 25, 2005, 11:03:41 pm »
Gogol=genius. :)

Offline Kacper Kacper

Fire
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 26, 2005, 08:45:20 pm »
Cytat: "Christos"
No dobra ale co z tym o czym pisał gogol?? Jesli unit np wardencarzy dostanie jakies woundy zadane przez ataki ogniowe a wczesniej rzucilem na nich Ariel Blessing (tak sie nazywa ten czar?nie pamietam) oczywistym jest ze traca ten czar (nie moga sie regenerowac) ale czy to oznacza tez ze nie moge w nastepnych turach rzucic na nich tego czaru (tzn rzucic pewnie moge ale czy da on im regeneracje?)


Ci WD co zarwali od ognia leżą w piachu,  a ci którzy żyją nie dostali żadnej rany (czyli tej od ognia też), więc czemu mieliby tracić możliwość regenki??