Autor Wątek: Za co lubimy KotOR'a ?  (Przeczytany 35183 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

***

  • Gość
Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #105 dnia: Czerwiec 09, 2007, 09:04:58 pm »
Cytuj
W zachodniej prasie pojawiły się spekulacje o rzekomej premierze trzeciej części słynnego RPG-a w uniwersum Gwiezdnych wojen, Knights of the Old Republic, w okolicach tegorocznych świąt Bożego Narodzenia. BioWare milczy.

Ale miejmy nadzieję, że to przypuszczenia się potwierdzą :)
Nawet jeśli "okolice tegorocznych świąt" oznaczałyby grudzień 2008 ;)

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #106 dnia: Czerwiec 11, 2007, 09:10:24 am »
KOTOR 3 nie-online to bardzo dobrze, wreszcie jest na co czekać ;)


Offline Hollow

Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #108 dnia: Listopad 10, 2007, 04:03:32 pm »
Czyli dokładnie dalej nic o tym oficjalnie nie wiadomo :(

Inquisitor_Matematicus

  • Gość
Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #109 dnia: Listopad 11, 2007, 03:55:08 pm »
Cytat: "Hollow"
Czyli dokładnie dalej nic o tym oficjalnie nie wiadomo :(


Że będą prace nad Gwiezdno-Wojenną produkcją, a fakt że Bioware się za to wziął może świadczyć tylko o RPGu i to raczej nie online ;)

Praetorianer

  • Gość
Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #110 dnia: Listopad 25, 2007, 05:19:12 pm »
Czy jest możliwość uruchomienia któregokolwiek KOTOR'a na Windows Vista?

Offline Sony

Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #111 dnia: Listopad 27, 2007, 10:01:44 am »
Jest, przynajmniej u mnie oba poszły na Vista Bizness.

Ja czekam na KOTOR 3 - po rozczarowaniu jakim był Wiedźmin, czekam na grą która ma NORMALNE sterowanie.  :D  :D

No i czekam na MASS EFFECT - chodzą ploty, że ma być za rok - półtorej na PC. Jeśłi to prawda to czekają mnie dwie MEGA gry : KOTOR 3 i Mass EFFECT.

KOTOR'y mają wszystko co powieniem mieć dobry Action/cRPG :

Możliwość pełnego rozwoju i wyboru postaci.
Ciekawą fabułę.
Długą rozgrywkę z wieloma wyborami.
NORMALNE :D intuicyjne sterowanie.
Ładną grafikę.

Jak bym miał wskazać grę wszechczasów (CRPG/Action) to KOTOR'y są w ścisłej czołówce, na 100% zaś nie ma tam Wiedźmina, który powienien mieć sterowanie jak w KOTOR :D

Efetem tych czynników jest to, że choć znam KOTOR'y na pamięć, to nadal do nich wracam.

Offline Frey Ikari

Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #112 dnia: Listopad 27, 2007, 05:54:40 pm »
Cytuj
Ja czekam na KOTOR 3 - po rozczarowaniu jakim był Wiedźmin, czekam na grą która ma NORMALNE sterowanie.

 :shock:  :?  :shock:  :?
Wiedźmin ma normalne sterowanie...

Offline JAPONfan

kotor
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 02, 2008, 08:54:30 pm »
Wiesz ja też, tylko czytałem również że to KotOR III  ;-) czyli ewolucja zamiast rewolucji. Tak samo było zresztą z Jade Empire tez niby super hiper ale poza czasową nowinkę nie wyszło. Tak jak kotor II w porownaniu do rewolucyjnej wlasnie w gatunku jedynki.

Offline fin

kotor
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwiec 03, 2008, 05:03:20 pm »
Tak jak kotor II w porownaniu do rewolucyjnej wlasnie w gatunku jedynki.
Jak?

Offline JAPONfan

kotor
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwiec 03, 2008, 08:33:01 pm »
I znowu offtop. Hmm no tak nie jestem hardkorowym graczem w rpg-i wiec dla mnie mozliwosc podrozy w kotorach i wybieranie drogi było dosc ciekawe. I fakt ze w czasie "pobytu" kilkukrotnie wybieralismy jasna lub ciemna strone przez odpowiedzi a nie od kogo bierzemy questa (vide przylaczenie sie do handlarzy niewolników w falloucie). W kotorzeII było to samo plus garsc kosmetycznych zmian. Zadnego patentu ktory spowodowałby "łał" (a tak było przy fragmentach logiczno-zrecznosciowych np)

Offline Esse

Odp: Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwiec 03, 2008, 10:42:56 pm »
ja tam przy obu kotorach zaliczałem przez większość czasu łał ;D

Offline steelie

Odp: Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwiec 05, 2008, 06:26:00 pm »
Akurat system wyboru jasnej albo ciemnej strony był w kotorach kiepski, bo miało się zwykle tylko 2 opcje - maniak mordujący dzieci albo sam Jezus zstępujący z nadprzestrzeni. Teoretycznie mogło się co prawda utrzymywać wskaźnik jedi/sith gdzieś pośrodku, ale wcale nie oznaczało to grania postacią dwuznaczną moralnie. Żeby coś takiego uzyskać trzeba było raz dokonywać wyborów dobrych, a raz złych, co czyniło z ciebie jakiegoś schizofrenicznego zjeba, a nie realistycznego bohatera. To ja już wolę Wiedźmina, przynajmniej pod tym względem.

Offline JAPONfan

Odp: Za co lubimy KotOR'a ?
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwiec 05, 2008, 06:58:03 pm »
Żeby coś takiego uzyskać trzeba było raz dokonywać wyborów dobrych, a raz złych, co czyniło z ciebie jakiegoś schizofrenicznego zjeba,

Lubie komplementy od obcych ludzi  :D. Niestety finał byl tak skonstruowany ze nawet bedac kolesiem ktoremu powinni zrobic lobotomie bo sie nie moze zdecydowac i tak trzeba bylo albo byc zlym albo dobrym. nie ma szans na chaotycznie nijaki.

 

anything