Autor Wątek: Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?  (Przeczytany 45083 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Dracon2

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 24, 2003, 12:09:44 pm »
tyle że flagellant kosztuje aż 40zk+uzbrojenie i jeszcze nie może nosić żadnych zbroi, przez co jest łatwym celem strzelających

Offline drachenfeles

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 24, 2003, 09:43:32 pm »
Powiem tylko tak.
Moi norsi też nie noszą pancerzy za to mają T3 (flagellant 4) i z korbaczami robili rzeźnię.

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 28, 2003, 01:40:17 pm »
Ja gralem dlugo hunterami. Flaglanci sa slabszy od berserkerow bo nie maja frenzy. ciezko ich zastrzelic, ale 1 A jest slaby. A poza tym jesli dostaje awans to najczesciej do ws i potem gdy ma drugi to tez do ws i musisz mu podniesc BS tylko ze gosc nie moze uzywac broni strzeleckiej
wazni sa lowcy ikaplan (trzeba miec szczescie przy czarze - wszystkie sa ok ale niektore....)  Takie mloty Sigmara to prawdziwa smierc.
I kusze.
A warto tez miec kola z 2 pistolami i pistolierem.
paweł

Offline Pokpoko

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 28, 2003, 07:09:03 pm »
moi wiche...(jak grałem...)mieli capta,2hunterów,priesta,3flagów(jeden został hirołem),2piseki i zeali...wszyscy hirołs z kuszami(graliśmy na brak broni palnej...taki seting :wink: )

Offline NemoOne

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #19 dnia: Maj 03, 2003, 04:39:34 pm »
no co wy?
Chciałbym spotkać interesujących i wspaniałych ludzi... i ich zabić. Byłbym pierwszym chłopakiem osiedla, który miałby potwierdzonego trupa"

Offline Kazik

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 19, 2003, 11:00:04 pm »
Do tej pory zastanawialem sie nad takimi czymis:
1.
cpt WH
3x WH
3x Flagellants
(to za 500zk, pozniej dolozyc flagellantsow i jakis najemnikow walnac)
2.
cpt WH
3x WH
5x flagellants
(przeciez to to samo... Jednak znaczne roznice sa w wyposazeniu. Banda 1. to bohaterowie z kuszami i dwiema bronmi (miecz-topor/mlot), flagellantsi z thw (taka pasowala do tego co mieli u mnie robic) . W 2. kupno broni dystansowej odlozylem na pozniej, za to poszedlem w ilosc biczownikow, ktorzy maja te swoje cepy +2S teraz. Herosi miecz/topor (topor jednak bardziej pasuje mi od mlota), kapitan dwa pistolety. To wszytsko. Reszte wyposazenia za kase z kolejnych potyczek. No i kasa za wyrdstone niezle idzie bo mieszcza sie w przedziale 7-9 z maxem fiksow.

Pieski preriowe witchow jakos do mnie nie przemawiaja.... to przez to, ze expa nie zdobywaja. Chociaz i bez tego maja niezle staty, a 15ZK to praktycznie tyle co nic. Gdybym takie mial juz miec to wolalbym je jako ekwipunek wziasc i zrobic jako jakies inne fajne zwierzaki ze statami piesow. np mumuty, albo zyrafy :D ).

edit:
aha... zapomnialem dodac, ze nie lubie kaplanow. Zawsze mnie irytowali. W zyciu, w rpg, nawet w bitewniakach. Dlatego ich nie wystawiam :roll:
onight your soul sleeps,
but one day you will feel real pain
Maybe then you will see me as I am
A fragile wrec on storm of emotion.
ANATHEMA

Offline drachenfeles

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 19, 2003, 11:46:46 pm »
Wersja numer 2 bardzie mnie się podoba, o wyposarzenie łatwiej, a pozatym w ilości siła.

PS Mnie też denerwują kapłani w RPG i to bardzo, wyznawcy błogosławionego 'kjurlajta', na pohybel temu, kto to wymyślił.

Offline kozi_ck

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 22, 2003, 09:04:26 am »
heh... ciekawi mnie gra witch hunterami w stylu: max pieskow i bohaterowie z kuszami do budynkow  :)

Taka gra na pewno wieeele radosci daje, lowcy czarownic kryja sie po budynkach i strzelaja z kuszy, honor gora, niech psy ida pierwsze... paranoja...

flagellanta tylko flail, i rzucac ich do walki razem z psami po to sa !

4 T i +2 do sily przy szarzy daje sporo... z sila 6 przebijasz sie na 2+
chyba ze walczysz z kims T>5 a to sie rzadko zdarza...

poza tym maja 10 ld, wiec to dziala prawie tak jak immune to fear, chyba ze masz duzego pecha w kostkach.

pieski, coz nie zdobywaja expa ale jako unit na pierwszy ogien z szarza 12", powinny wytrzymac zanim dobiegna flagellanci i reszta.

Pistolety - dla mnie bez sens, szkoda $ juz lepiej dac liderowi crossbow. Ma zasieg 30", a pistolet 6". Sila taka sama bo 4. Prawda, pistolet tanszy, ale zeby strzelac co ture to wypadaloby miec 2, a zasieg 6" powala.

Kaplan moze nosic zbroje i rzucac czary, nie wymaga skilla warrior wizard, a czary sa dobre :)

ja gralem czyms takim: (startowa banda na 500 gc)

w.captain - h.armour, crossbow, 2h sword, helm
3x flagellants - flail
w. priest - crossbow, 2xsword
w.hunter - crossbow, 2x miecz
2x warhounds

nie chowam sie po budynkach ;)

pieski na przod, za nimi flagellanci, pieski szarza na wroga - nie mozesz parowac pieskow tak btw, w 2 rundzie doszarzowujesz flagellantami i jak nie bedziesz rzucal 1 to bedzie ok ;)
he shower of arrows pass through the forest...

Offline YoungOlo

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #23 dnia: Październik 20, 2003, 12:52:57 am »
Cytat: "kozi_ck"
poza tym maja 10 ld, wiec to dziala prawie tak jak immune to fear, chyba ze masz duzego pecha w kostkach.


Flagellanci automatycznie zdaja wszystkie testy LD.
Tak dla przypomnienia.
Fight who, me? Can't you recognize your own beating heart in my hand?"

Offline nahar

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #24 dnia: Październik 20, 2003, 12:57:27 pm »
No to ja mam takich gosci:
cpt miecz i crossbow pistol
warrior priest 2x hammer
wh miecz
wh miecz
wh mlot
4x flaggelant z flail
2x pies

499
max sily do hth
ostatnio zjadlem na sniadanie orki z trollem.
potem kupujesz kusze tym boh, ktorzsy dostali rowiniecie skilla (quick shot)

takim teamem gralem na arenie i szlo nienajgorzej (przegralem tylko bitwy z jasiem ktory zwyciezyl w turnieju)
paweł

Offline Nazroth

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #25 dnia: Październik 20, 2003, 04:09:20 pm »
Ja prawie identycznie: Cpt - mieczyk, dagger (coś jeszcze), 3xwh mieczyki(1 ma kuszę), Priest 2xmłotek, 3zealotów pałax2, 3 flaggelsów flails, 3 psiórki:)
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline NemoOne

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #26 dnia: Październik 20, 2003, 04:47:45 pm »
Ej Nazroth, czy ty czase nie jestes klimaciarzem?? Bo to na klimatyczna rozpiske nie wyglada na pewno, a w jakims innym temacie tak klimatu zawziecie broniles...
Chciałbym spotkać interesujących i wspaniałych ludzi... i ich zabić. Byłbym pierwszym chłopakiem osiedla, który miałby potwierdzonego trupa"

Offline Nazroth

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #27 dnia: Październik 20, 2003, 06:26:20 pm »
Hm...tak naprawdę to zealoci mają: Miecz i rybę, miecz i pacynkę, miecz i tarczę (pacynka i ryba robią za klimatyczne pałki, gdyż pałką dla mnie może byc naprawde wszystko, co juz pisałem , trzeci kolo ma tarczę czyli save 6= i sword :lol: ), a reszta to czysty klimat...Idzie sobie priest, kt. na kiju ma rozwieszoną skóre czarownicy, obok niego kapitan rodem z kukluxklanu (kaptor, pochodnia i nienawiśc do bambusów), 3 hunterów 2 miecze 1 kusza (2 guardów i snajper), do tego trzech popiep...flagusów, którzy sama swoją obecnością tworzą klimat, trzy psy...klimat to po troszke wszystkiego (a nie 100psow/100flagglantów i max hero z 2xhth weapon!! :wink: ) wszystko jest zapiete na ostatni guzik...priest, kapitan, flagas, pies, zealot z tarczą - główna siła, 2x(wh, zealot, flagas, pies =nagonka :D ) i żaden murzyn się nie schowa!!! :lol:  :twisted:  :twisted:
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'

Offline NemoOne

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #28 dnia: Październik 20, 2003, 06:48:28 pm »
(nieletnich prosze o nieczytanie tego posta, a modow o zignorowanie go)
Qrwa, jak dla ciebie ryba i pacynka jako palka to kliamt, to luz, kaplan, ktory trzyma 2 hammery zamiast staffa i pochodni (?) to okey...
to HUJ a nie klimat, ja mowie, ze dla mnie to klimatu byc nie musi, ale prosze nie mow o klimacie i nie kluc sie o klimatyczne wyposarzenie maga, skoro sam wszystko przeginasz prawie na maksa...
Chciałbym spotkać interesujących i wspaniałych ludzi... i ich zabić. Byłbym pierwszym chłopakiem osiedla, który miałby potwierdzonego trupa"

Offline Nazroth

Witch Hunters => kto powinien być w bandzie?
« Odpowiedź #29 dnia: Październik 20, 2003, 07:45:39 pm »
(nieletnich prosze o nieczytanie tego posta, a modow o zignorowanie go)
Człowieczq malutki przestudiuj powyższe dwa posty :wink: ),---> teraz pierwszy problem - wiesz istnieje podział broni na: sieczne, miotane, obuchowe, kłute itp...stuk/puk - trybiki ci zaskakują...więc do jakich broni zaliczyłbyś pałkę:
a)miotanych (może)
b)kłutych (bardzo na chama)
c)a może obuchowych?!
więc tak (to odp.c - jeśli nie zgadłeś :P )
pyt. drugie: ryba jest bronią kłutą?
pytanie trzecie zapewne sam wymyślisz - ja ci nie powiem bo nie masz za co wyqpić podpowiedzi...
a teraz apropo "proxów, oraz klimatu"
Zealoci to kolesie, którzy stracili rodziny, dobytek, swój klimat przez zło, undeadów itp!!!, więc wybiegając ze zgliszczy domostw chwycili co tylko mogli - wiesz, nie zastanawiali się...i teraz: jako iż taki kolo okłada w dzikim szale spowodowanym bólem i cierpieniem rybą, tudzież pacynką, deska z gwoździem, CZYMKOLWIEK!!!! traktuję tę broń jako pałkę (przynajmniej nie mam trzech takich samych modeli z 2 pałkami!! :twisted: )
Co innego - jak masz 12 modeli z pałkami :wink:  - to nie klimat tylko oddział policji!! :D
A teraz prześpij się z tym i jutro powinienes kapować i nie miec do Mnie pretensji - nie poruszaj juz takich tematów, bo jestem w stanie zajechać cię zawsze i wszędzie bez względu na stan pamięci operacyjnej nas obojga :wink: (oczywiście zajechać słownie - od fizyki mam parobqw...)
Poruszanie tego gówna spowoduje tylko zamknięcie kolejnego tematu przez Dracha, a tego nie chcemy - prawda?
mimo wszystko pozdrawiam...niech ci przyświeca co tam sobie chcesz, coby ci przyświecało...
Ps: priest to fanatyk Sigmara, więc młotki są jak najbardziej na miejscu
'Jedynym sposobem by zmądrzeć jest grać z mądrzejszym przeciwnikiem'