Autor Wątek: Konwersja Lorda Chaosu  (Przeczytany 6148 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Master

Konwersja Lorda Chaosu
« dnia: Marzec 05, 2003, 06:05:58 pm »
Jestem dość początkującym modelarzem i nie chce tworzyć niczego niezwykłego.Gram Night Lordsami i musze miec Lorda z deamoic flightem.Myslałem,żeby zrobić go z Kharna the Bartreyera i dać mu skrzydła z battlowego great eagla,czyi zrobić coś na kształt upadłego anioła.Mój brat stwierdził,że to będzie kijowo wyglądać.Czy ktoś ma wyobraznie modelarską i potrafi sobie coś takiego wyobrazić?Jeśli tak to proszę o opinie.
Dodatkowo chciałem mu zrobić głowę wampira,taką z długimi włosami,ale nie znalazłem figurki która by takie miała,a niespecjalnie chce mi się kupować figurke za 100zł dla samej głowy.Może jednak ktoś widział jakąś lub ma sugestie?

Trent

Offline miśchałabała

Konwersja Lorda Chaosu
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 05, 2003, 06:11:04 pm »
Widzialem cos takiego w Dwarfie, tyle ze chodzilo o Thousands Sounsa...
Ogolnie skrzydla lepiej wziasc od jakiegos nietoperza wielkiego powiedzmy Feel Bata, akurat do Night Lordow pasuje 8) . Od Great Eglea beda zbyt duze. Jaka mu bron chcesz dac? Tylko mi nie mow ze chcesz zostawic toporek Kharna... To nie bedzie zbyt dobrze wygladalo u Night Lorda...

A glowe... Hmm... Dobrym pomyslem bedzie lysa glowa berzerkera Khorna i doGreenowanie wlosow. Zabki wampirze koles ma, i akurat dosyc <Wsciekly> wyraz twarzy.

Pomysl o tym. Moim zdaniem bedzie cool 8)

Offline Master

Konwersja Lorda Chaosu
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 05, 2003, 06:33:01 pm »