Autor Wątek: !!!Pomóżcie zresocjalizować moją klase!!!  (Przeczytany 5599 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline avatarofhope

!!!Pomóżcie zresocjalizować moją klase!!!
« dnia: Październik 23, 2005, 05:37:08 pm »
Temat dość dziwny ale co się za nią kryje jest już bardziej normalne. Na 27 października mam prezentację i temat mam: Japonia. Nie potrafię się jednak poprawnie za to wziąść. Nie wiem jakie wiadomości o japonii, kulturze, muzyce M&A przygotować by apatycznych Licealistów nie tyle nie zanudzić ale zainteresować tym tematem. Na prezentację mam 15 minut. Mogę wykorzystać komputer i rzutnik. Byłbym wdzięczny jakby ktoś mi powiedział jakie informacje zawrzeć, skąd je wziąść, jaką muzykę przedstawić, jakie zdjęcia itd.

Proszę was o pomoc bo ja w tym temacie jestem zielony...

Offline AvantaR

!!!Pomóżcie zresocjalizować moją klase!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 23, 2005, 06:16:18 pm »
Wyszukaj na necie jakies smaczki - dziwne dla nas zwyczaje i tradycje itd. ;)

Po za tym zeby mowic nudno o Japonii to naprawde trzeba umiec ;)

Offline Wilk Stepowy

  • Starszy Gildii
  • *******
  • Wiadomości: 13 885
  • Total likes: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • wilk bez zębów
!!!Pomóżcie zresocjalizować moją klase!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 23, 2005, 06:28:23 pm »
Nie powinienneś brać się za temat, o którym nie masz pojęcia - nieważne o czym, by traktował. Poszukaj cosik na sieci, ale nie skupiaj się na anime czy mandze, poświęć temu z 2-4 minuty.

Masz tu rozprawkę którą kiedyś napisałem bazując mocno na artykule z jakiejś gazety - może trochę pomoże.

Offline avatarofhope

!!!Pomóżcie zresocjalizować moją klase!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 23, 2005, 06:46:44 pm »
Cytat: "Wilk Stepowy"
Nie powinienneś brać się za temat, o którym nie masz pojęcia - nieważne o czym, by traktował. Poszukaj cosik na sieci, ale nie skupiaj się na anime czy mandze, poświęć temu z 2-4 minuty.