Autor Wątek: SNOTCON 17-18 Grudzień!  (Przeczytany 88391 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rzymek

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« dnia: Październik 21, 2005, 12:37:37 pm »
SNOTCON!
Gdańsku Klub Gier Bitewnych Snot ma przyjemność zaprosić na Turniej klasy Master WFB Snotcon. Na imprezie odbedzie sie również Turniej WH40K i LOTR.

http://www.ptasznikt.neostrada.pl/hpim0740.jpg

To sa zdjecia 4.Zmieniajcie liczby na 41 do 44.
1 Zdjecie to brzydki peron.2 zdjecie to jak sie patrzy z tunelu i potem idizemy w lewo i od razu jest szkola po lewej.(na zdjeciu 2 w lewo)

Miesjce:
Gdynia Cisowa :  ul. Chylonska 227 Z.S. nr.9

REGULAMIN TURNIEJU
 

1.   Gramy 5 bitew.
2.   Turniej typu LIMITED Nie gramy na Special Characters i armie ‘z tyłu podręcznika’.
3.   Armie tworzymy do limitu  2250pkt.(nie mniej niż 2225)
4.   Gramy wg najnowszych zasad (Chronicles 2004 – erraty). Obowiązują najnowsze uściślenia sędziowskie.
5.   Można używać Kislevu, Southlandu armii Ulrica oraz armii ze Storm of Chaos.
6.   Można używać Dogs of War ale nie tych które wymagają Herosa.  
7.   Punktacja Bitew
0-399...................10:10
400-799...............13:7
800-1199...............15:5
1200-1599...........17:3
1600+..................20:0

8.   

Bonusy należy wybrać i przesłać razem z rozpiską w mailu.Oprócz tego należy je zapisać na rozpisce turniejowej.Trzeba wybrać jeden bonus z podanych poniżej:

BONUSY:

1) + 1 do Dispela.Bonus obowiązuje póki żyje choć jeden mag gracza który wybrał ten bonus.
Każdy zabity mag gracza z tym bonusem to dodatkowe 25 VP dla przeciwnika.
2) +1 do rzucania czarów.Działa również na inkantacje lecz nie ma wpływu na wszystkie bound spelle.Strata maga z bonusem do rzucania czarów to dodatkowe 35 VP dla przeciwnika.
3) +K3 +1 do strefy rozstawienia (czyli k3+1 cali można się rozstawić bliżej przeciwnika).Nie można szarżować w I turze chyba ze szarża odbywa się z pomocą animozji , inkantacji lub innego rodzaju popychaczki ( Nekromancka czy WE np.).Ćwiartki w połowie gracza który wybrał ten bonus są warte 150 VP dla przeciwnika.
4) 2 oddziały przed każdą bitwą rzucają K6.W zależności od wyniku na kości otrzymują:
Rzucamy czy oddział otrzyma pozytyw czy negatyw a potem jaki.
1-2   unit/maszyna otrzymuje losowo(k3 w celu ustalenia): -1 do wytrzymałości lub  -1 do siły lub  -1 do movementa
3-6 unit/maszyna otrzymuje losowo(k3 w celu ustalenia) :  +1 do movementa lub
lub  +1 do siły lub  +1 do wytrzymałości

Za zabicie jednostki która wybrała ten bonus przeciwnik otrzymuje VP:
20 VP jeżeli oddział kosztował 100 lub mniej punktów
40 VP jeżeli oddział kosztował więcej niż 100 punktów
5) 3 oddziały w armii mogą ulepszyć sobie jedną ze statystyk.(+1 do WS ,BS,I lub Ld).Każdy bonus do statystyki może być wybrany tylko raz .Czyli nie można mieć 3 oddziałów z +1 do BS .Tylko jednemu oddziałowi zwiększamy BS innemu WS a innemu np. I.
Za zabicie jednostki która wybrała ten bonus przeciwnik otrzymuje VP:
20 (25 w przypadku unitu z poprawionym Ld) VP jeżeli oddział kosztował 100 lub mniej punktów
40(50 w przypadku unitu z poprawionym Ld)   VP jeżeli oddział kosztował więcej niż 100 punktów
6) +1 do rzutu o zaczynanie.(rzut o tym kto decyduje kto zaczyna).Ćwiartki gracza który wybrał ten bonus są warte 150 VP dla przeciwnika.
7) 3 oddziały/maszyny w grze dostają jeden przerzut na grę.Można przerzucić jedną K6 lub K3.(na test psychologi , breaka ,gonienie trafienie czy zranienie lub save itp.).Maszyny mogą przerzucać tez efekt na tablece misfire.UA i minerzy nie mogą przerzucić kości na to czy wychodzą z podziemi. Przerzuty nie wpływają na bohaterów ale jeżeli oddział z przerzutem ma w środku herosa nadal może przrzucić kość na np. oblany terror czy break.Ale nie można używac kosci np. do przerzutu efektu na Storm banner jeżeli np. sztandarowy jest w oddziale z przerzutem .Można użyć tego przerzutu do oblanego rzutu na look out sir albo na rzut jeżeli oddział ma +k6 do szarży np.Oczekiwany jest zdrowy rozsądek od graczy i nie wymyślanie jakby tu nagiąć ten bonus:P
Za zabicie jednostki która wybrała ten bonus przeciwnik otrzymuje VP:
20 VP jeżeli oddział kosztował 100 lub mniej punktów
40 VP jeżeli oddział kosztował więcej niż 100 punktów
8.Dodatkowe 100 p na jednostki. Mamy armię za 2350p jednak najdroższy oddział w armii wrat jest  dodatkowe 125VP zniszczony lub uciekający pod koniec bitwy.


9.Scenariusze.
1.
Noc – Rozpiski nie są jawne. Wpoprzeg stołów rozciągnięte są czarne folie – symbolizują noc. Gracze nie wiedza z jaką armią grają – nic w zasadzie nie wiedzą o wrogiej armii . Przedmioty i sekrety armii są niejawne jedynie w 1 bitwie. Underground Advance oraz scouting moze byc wystawiony poza strefą rozstawienia armi ale na własnej połowie przed folią oddzielającą strony. Po rozstawieniu znaczniki działają normalnie.
Zdjęcie Foli rozpoczyna bitwę.

2. Hail of meteors!
Dzielimy stół na 6 stref. Co ture KAŻDY gracz rzuca  : na 4+ spada kometa – rzucamy k6 by ustalić strefę uderzenia następnie rzucamy scatter i 2k6 aby określić miejsce uderzenia względem środka. K3 wybranych championow oddziałowych może rzucać na siebie flaming sword of ruin z power level 2 tak jak bound spell. Oddział trafiony kometą który nie uciekł po uderzeniu otrzymuje immune to panic do końca bitwy.  

3. Snotyyyyy!
Na środku stołu stoi samotny SNOT. Stoi on na swarmowej podstawce i posiada statystyki : WS5 BS0 S6 T5 W4 I5 A K6-1 LD 10 Ward save 5+  360' widzenia oraz zasadę Unbreakable, Fear, Pioson/magical attack. Braindead.
Split pure green power! Snot pluje we wszystkie strony z zadziwiającą zwinnością i celnością. Jego ślina zostala nasycona przez orkowych bogów przyglądających się cudownej istocie (stąd tak potężne statystyki) Strzał działa następująco. Po każdej pełnej turze każdy oddział który może poprowadzić line of sight do snota i znajduje się w zasiegu w 24 calach otrzymuje jednego Hit’a z S1, jeśli znajduje się w zasiegu 18 cali S2, 12 cali S4 a 6 cali S5.  
Snot porusza się losowo co turę każdego gracza k6+1 cali w losowym kierunku.  Jeśli w zasiegu tych k6 +1 będzie jakis oddział ignorujemy rzut scattera i liczymy to jako szarżę Snota! Za zabicie Snotka w walce jest 350VP za zastrzelenie minus 50VP.  

W 3 pierwszych scenariuszach obowiązuje zasada Przekleństwa Pecha : każda 1 którą sie wyrzuci na jakimkolwiek k6 lub k3 warta jest 1VP dla tego kto ją wyrzucił.

Bitwy 4 i 5 Piched Battle -

10.   Zabicie generała, ćwiartki, itp. warte są 100pkt.
11.   Na turnieju obowiązuje zasada: Sędzia ma zawsze racje !  
12.   Tereny są nieprzestawialne (Grających Wood Elfami prosimy, po rozegraniu bitwy, o przesunięcie lasów na swoje miejsce).
13.   Do pierwszej bitwy gracze zostaną rozlosowani. W następnych starciach będą grać wg ilości „dużych punktów”.
14.   Obowiązuje rzut K6 na +1 do zaczynania lub na wybór strony. Za rozstawienie sie szybciej jest również dodatkowe +1 co razem z bonusem moze dać dodatkowe +3!
Wszelkie pytania proszę kierować na maila: wredny@gmail.com
15.   Zgłoszenia do 15 grudnia na adres:
Wredny@gmail.com


Ocena hobbystyczna
CAŁĄ ARMIA MUSI BYĆ POMALOWANA!
1.   Poziom malowania 0-8
0 – Armia pomalowana na 3 kolory
1-8 – Modele są dokładnie i szczegółowo pomalowane. Figurki są cieniowane, rozjaśniane lub wyraźnie widać zastosowanie różnych technik malarskich. Ocena według uznania sędziego.
2.   Konwersje 0-5; +1
1 – Parę modeli w armii jest skonwertowanych
2 – Co najmniej 1 oddział jest skonwertowany
3 – Ok. 50% armii jest skonwertowanej
4 – Ok. 75% armii jest ładnie skonwertowanej
5 – Cała armia jest super skonwertowana
Bonus +1pkt – Jeżeli konwersje są wyjątkowe i jedyne w swoim rodzaju.
3.   Podstawki 0-2
1 – Wszystkie podstawki są tylko pomalowane.
2 – Wszystkie podstawki są pomalowane i wymodelowane (1 posypka)
4.   WYSIWYG 0-3; +1
0 – Brak Wysiwyga
1 – Co najmniej 50% armii posiada Wysiwyg
2 – 75% armii posiada Wysiwyg
3 – 90% armii posiada Wysiwyg
Bonus +1pkt – Przyznaje się za przedstawienie magicznych przedmiotów na bohaterach np. dispel scroll, oraz magiczne sztandary w oddziałach.
5.   Rozpiska 0-2;
0 – Rozpiska wykonana niechlujnie 5 minut przed turniejem na kolanie
1 – Rozpiska wykonana w Army builderze nie zawierająca błędów.
2 – Ładna czytelna rozpiska nie posiadająca błędów pozwalająca na rozpoznanie oddziałów oraz bohaterów wystawionych na stole.
Rozpiska zawiera tabelki na scrolle, stracone rany itd. Oddziały i bohaterowie posiadają imiona zapisane w rozpisce.
* Za brak rozpiski 2 pkt karne do klasyfikacji ogólnej
* Za nadesłanie rozpiski są 2 dodatkowe jesli przybędzie ona w terminie.
6.   WOW 0-4 Ocena według uznania sędziego za indywidualny styl, charakter armii, historie (pisemna historia lub ustna wypowiedz).

Ocena malowania by GUZKA

WJAZD :30zł - Panie  50%

Lista zgłoszonych(max 90) -  "R" przy nazwisku oznacza przyslaną sprawdzoną rozpiskę.
1.Łukasz "Pająk" Frankiewicz - R.
2.Krzystof Stokrocki "Christos" - R. Gdańsk
3.Rafał Stokrocki "Raf" - R. Gdańsk
4.Krzysztof Bigoszewski R. -  Lidzbark Warm
5.Krzysztof Adamczyk R. -   Lidzbark Warm
6.Adam Świsłowski R. -  Gdańsk
7.Stanisław Scheiner R. -  klub"Ordin" Warszawa.
8.Adrian Choromański "chory"  R-  klub"Snot" Gdynia
9.Adam Rzymowski "Rzymek" R.-  klub"Snot" Gdańsk
10.Karol Pietrowicz "Młody" - R.  klub "MPG" Gdańsk
11.Grzegorz Gajewski "Grisza" R.  "MPG" Gdańsk
12.Wojciech Gogola "Gogol" R. klub"MPG" Gdańsk
13.Jakub Kowalczuk "Kowal" R. - Gdańsk
14.Bartek "Loki" Tetzlaff R. Gdynia
15.Mateusz Wanta -  Gdynia R.
16.Łukasz Łuczyński R. klub "Draconis" Gdańsk
17.Tomasz  Zalewski " Zaleś" R. klub "Zad Trolla" Koszalin
18.Wojtek Łubkowski  "Scimitar" R. klub "Draconis" Wejherowo
19.Rafał Raczyński - R.  DE klub"Inkwizytor"
20.Adam Lewański R. Warszawa  klub "Nemezis"
21.Patryk Niedbalski Warszawa R. klub "Bastion"
22.Filip Szokalski Koszalin R. klub "Zad Trolla"
23.Artur Gajowy Dreslerski Bydgoscz R.- XIII KOHORTA
24.Wojciech Michalski (eustis) R. klub "Draconis" Wejherowo
25.Tomasz Ptasznik klub"SNOT" Gdynia
26.Mariusz Kiliszek klub "Earthshaker" Legionowo R
27.Jakuba Falkowskiego klub "Earthshaker" Legionowo R
28.Karol "Kreol" Kurzawa Gdynia R
29.Tomasz Stanik klub "Draconis" Gdańśk R
30.Michał  Strecker "okrutny" Poznań R.
31.Dariusz Przewoski klub "Snot" Gdańsk
32.Szymon Niedorazo klub "Morena Power Gamers" Gdańsk
33.Rafał Kozicki R.
34.Krystian Binder R.
35.Dariusz Polit klub R. "Inkwizytor" Warszawa
36.Paweł Rusin R. klub "Legion(kraków)"
37.Paweł Pierucki R. Tczew
38.Łukasz Schutzmann klub R."Draconis" Wejherowo
39.Barbara Stark R. klub"Draconis" Wejherowo
40.Karol Juralewicz klub "Snot" Gdańsk.
41.Paweł Paszek R. klub "XIII Kohorta" Bydgoszcz
42.Jakub Królikowski "Królik" R. Gdańsk
43.Piotr Breski R. Tczew
44.Tomasz Jarosz R.
45.Michał Rusinek "Shino" R. Warszawa
46.Bartłomiej Skwara "Squorel" R. klub "SkavenBlade" Wrocław
47.Bartosz Majchrowicz"HopeDoom" R. klub "XIII" Kohorta Bydgoszcz
48.Michał Kubacki R. klub "Inkwizytor" Warszawa.
49.Jakub Łubkowski R. klub"Draconis" Wejherowo
50.Maciek Dziopak R.
51.Konrad Dmowski R.
52.Waldemar Kozłowski R. klub "Morena Power Gamers" Gdańsk
53.Zbyszek "Barbarossa" Łobocki R. klub "Black Company" Warszawa
54.Michał Kawczyński R. Gdańsk
55.Sebastian Wróblewski R. klub "Zad Trolla" Koszalin
56.Michał Krawczyk R. Warszawa
57.Stanisław Leszczyński R.
58.Bartek "Halfing" Cywiński R. klub "Ordin"


DZIEŃ 1 (Sobota)
WFB i WH 40 000
9:00 - 10:00 Zapisy do udziału w turniejach
10:00 - 13:00 I bitwa
13:00 - 16:00 - II bitwa
16:00 - 17:00 - przerwa
17:00 - 20:00 - III bitwa
od 20:00 - wolne granie
DZIEŃ 2 (Niedziela)
WFB iWH 40 000
9:00 - 12:00 - IV bitwa
12:00 - 13:30 - przerwa
(w trakcie przerwy prezentacja nowej armii
Krasnoludów do WFB
prowadzona przez A. Szyndlera)
13:30 - 16:30 - V bitwa
16:45 - ogłoszenie wyników oraz zakończenie turnieju

1 Darek Polit
2 Robert Mrozek
3 £ukasz £uczyñski
4 Pawe³ Paszek
5 Sebastian Wróblewski
6 Artur Dreslerski
7 Grzegorz Gajewski
8 Karol Pietrowicz
9 Mariusz Kiliszek
10 Micha³ Kubacki
11 Stanis³aw Scheiner
12 Jakub Kowalczuk
13 Dariusz Przewoski
14 Konrad Chojnacki
15 Adrian Choromañski
16 Bartosz Bia³owıs
17 Jakub Królikowski
18 £ukasz Frankiewicz
19 Bartosz Majchrowicz
20 Bart³omiej Cywiñski
21 Wojciech Gogola
22 Rafa³ Raczyñski
23 Patryk Niedbalski
24 Wojciech £ubkowski
25 Filip Szokalski
26 Jakub Falkowski
27 Maciek Dziopak
28 Rafa³ Stokrocki
29 Adam Lewañski
30 Piotr Breski
31 Waldemar Koz³owski
32 Barbara Stark
33 Stanislaw Leszczyñski
34 Adam Rzymowski
35 Jakub £ubkowski
36 Pawe³ Pierucki
37 Tomasz Zalewski
38 Wojciech Michalski
39 Krzysztof Bigoszewski
40 Micha³ Rusinek
41 Tomasz Stanik
42 Adam Œwis³owski
43 Karol Juralewicz
44 Micha³ Krawczyk
45 Micha³ Kawczyñski
46 Micha³ Strecker
47 Krzysztof Adamczyk
48 Krzysztof Stokrocki
49 Rafa³ Kozicki
50 Szymon Niedorezo
51 Krystian Bimber
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline Wojcieszyn R.

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 21, 2005, 12:51:37 pm »
zrobcie opena jakiegos na 2500 :]
Unia Brukselska, nierządnica europejska
Nie ujawni planów ciemnych, jak zabiję polskę
ludzi biednych, Unia Polskę rada zgnieść
by zaśpiewać z nami pieśń...
Moherowe berety ..!!"

Offline Pająk

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 21, 2005, 12:52:31 pm »
Wpadam na pewno! Czekam na ten turniej od ostatniego roku! Tym razem będę wyżej;-D
izardmen
You are 62% Honorable, 43% Bloodthirsty, 60% Magic-minded, and 48% tactically-oriented!

Offline Rzymek

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 21, 2005, 12:57:31 pm »
Nie bedzie open , To ma być Snotcon jak za dawnych czasow , bedziemy jutro dyskutowac nad zasadami i regulaminem. W niedziele najdalej bedzie gotowy. Stronka tez sie robi i mam nadzieje ze w Ciagu tygodnia bedziemy mieli wszystko zapiete do konca :)
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline Chory

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 21, 2005, 01:02:43 pm »
W przyszłym tygodni beze regulamin.Nie trzeba sie spieszyc i lepiej wszystko przemyślec.
A i ja moge któregos dnia pojechac z kims i porobic te zdjecia tak aby można
było trafic do tej szkoły.Jest 5 min od dworca skm ale zawsze się ułatwienie jakies przyda.

Offline Pająk

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 21, 2005, 01:07:54 pm »
Tą szkołę widać od dworca... a jak z niego wychodzisz, przechodzisz na drugą stronę ulicy i jesteś na terenie szkoły...

zróbcie zasady takie jak były w ubiegłym roku:) zwłaszcza z magią i rozstawianiem! było ciekawie;)
izardmen
You are 62% Honorable, 43% Bloodthirsty, 60% Magic-minded, and 48% tactically-oriented!

Offline Brat Tomasz

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 21, 2005, 01:21:31 pm »
przepraszam za OT ale czy w tym terminie będzie turniej 40tkowy klasy Masta' czy Tubylec? ?

sęks for jor riplay...
ww.wh40k.pl

Blood Angels 7k, IG + AC 4,5k, Deamonhunters 1,5k, Tyranids 4k, IW 3k (in progress), WE 4k (in progress), VC 2,5k (in progress)

Offline Rzymek

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 21, 2005, 01:40:38 pm »
Az far ez ajm konsernd - bedzie masta!
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline -Squorel-

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 21, 2005, 01:43:34 pm »
ja tez bede, chyba ze jakas katastrofa...
quorel

Offline thurion

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 21, 2005, 02:01:49 pm »
17-18 grudzien to termin po prostu idealny :) myslalem ze bedzie tydzien wczesniej, a to by wymagalo poswiecen na PG, a tak po kolach, po wszsytkim, mysle ze bedzie duzo ludzi ktorzy rok temu nie grali przez sesje (np ja czy chory :P)

a zasady dobrze przemyslcie, glownie chodzi o to zeby bonusy byly w miare rowne, a nie byly zeby byc a i tak kazdy wezmie ten jeden najlepszy

a kazdemu kto wezmie bonus wylaczania przedmiotu mowie od razu, giftow sie nie wylacza w zaden sposob, wiec bedzie to marnowanie bonusa :P


pozdro  ;)

Offline Rzymek

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 21, 2005, 02:09:35 pm »
Bonusy nie są rowne i nigdy nie beda ale kazdy ma prawo wziąć inny. Wg mnie na pewno wiele osob zamiast 100 czy 150 p weźmie sobie +1 do zaczynania lub czarowania wiec nie mowmy że kazdy weźmie najlepszy bo nie ma najlepszego.
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline thurion

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 21, 2005, 02:10:43 pm »
najlepszy to beda przerzuty :P o ile takowy bedzie, 2gi +1 do zaczynania

bede siedzial 2 dni sie zastanawial pewnie... ktory wziasc :P

Offline Rzymek

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 21, 2005, 02:12:42 pm »
widzisz? A bretka weźmie z marszu +100 pkt na core. A krasnalki albo +1 do zaczynania albo +100 p
A orkosy moze wezmą przerrzuty.,
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline Rzymek

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 21, 2005, 02:48:00 pm »
mysle jeszcze o specjalnym bonusie dla TK żeby mogli maszerować jak VC...
ovement traye - Dowolne rozmiary, kształty i kolory

Offline pingus

SNOTCON 17-18 Grudzień!
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 21, 2005, 02:50:10 pm »
Cytat: "Rzymek"
mysle jeszcze o specjalnym bonusie dla TK żeby mogli maszerować jak VC...

NIE!
Przetestujcie to na lokalu.. albo dwóch. Nie popełnijcie naszego błędu Bazyla. Proszę.
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

 

anything