Autor Wątek: Oculus Mundi  (Przeczytany 1832 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ivo

Oculus Mundi
« dnia: Październik 06, 2005, 08:07:01 pm »
Witam

Na początku przyznam się bez bicia - projekt jest ambitny i bynajmniej nie prosty, pracy jest ogrom, wynagrodzenie (prócz osobistej satysfakcji) żadne, a sukces możliwy, acz nie gwarantowany.
I jak tu się po takim wstępie rzeczy podjąć? ;)
Ale dosyć, czas na konkrety. Zanim wkleję linka, słowo wyjaśnienia - post ten nie jest żadną formą reklamy / promocji żadnej strony, tak samo jak zawarte w nim linki. Podaję odnośniki miast pisać dokładnie o co chodzi, bowiem napociłem się już sporo na innym forum i powtarzanie tego czynu, zważając na rozmiar problemu / projektu, przyprawiło by mnie pewnie o palpitację serca i rychłe zejście ;)
Nicierpliwym polecam ominięcie techno-bełkotu koderskiego i czytanie postów tyczących się samej koncepcji - warto.

Oculus Mundi

Proszę się nie zniechęcać i przeczytać całość wypowiedzi - projekt zaczął się skromnie, rozrósł się jednak nieco po czasie i sądzę, że wart jest Waszej uwagi. W temacie są też pierwsze screenshoty (chociaż nieaktualne, w sensie pozytywnym - obecna wersja Oka wygląda IMHO lepiej ;) )
Wdzięczny byłbym za zainteresowanie i wypowiedzi, bo uważam, że coś z tego wyjść na pewno może, ale pracy jest tak dużo, że sam nie dam rady, chociaż staram się jak mogę.

Pozdrawiam, Ivo
(aka MixMan)
ylko w milczeniu słowo
Tylko w ciemności światło
Tylko w umieraniu życie
Na pustym niebie jasny jest lot sokoła

 

anything