Ankieta

Co lepsze zwykle Skaveny czy Clan Eshine

Clan Eshine
7 (35%)
Standardowe Skaveny
13 (65%)

Głosów w sumie: 20

Głosowanie skończone: Lipiec 16, 2005, 08:24:13 pm

Autor Wątek: clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski  (Przeczytany 20706 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ghaundan Zauviir

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 872
    • http://www.ocw.kraina.org
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #15 dnia: Lipiec 17, 2005, 10:57:31 pm »
Ja nie wyobrażam sobie Eshinu bez Master Assassina z Fellbladem... ale to nie znaczy, że taki Eshin nie istnieje ;) Tylko pamiętaj, że jako Eshin musisz przede wszystkim pozabijać bohaterów przeciwnika, a do tego Fellblade, Weeping Blade albo Bands of Power (tylko, że to jest do zdispelowania przez przeciwnika) to IMO muss.

Dalej - biorąc pod uwagę, że MA to twoja główna siła udeżeniowa, wziąłbym 3x2lvl Eshin Sorcererów (tym bardziej, że ulepszenie ich do 2lvl kosztuje tylko po 15pkt) - dzięki temu będziesz mógł szybiej i pewniej rzucać MA po stole.

Mało NR. Tak ze 2-3 unity po 10 z 2xHW i gwiazdkami powinny być.

Wywaliłbym jedne jezzalie i wziął kolejnych tunnelingów - no i obu GR dał poisony na HW.

Dwie triady są fajne :)

Offline Gogol

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 855
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #16 dnia: Lipiec 18, 2005, 06:55:26 am »
Ja bym jednak proponował albo 3xmaga albo 2x maga i storm banner (jak trafisz na jakis defens to bez tego możesz ostro dostać bęcki... zwłaszcza w pierwszych turach zanim kopacze wyjdą ) ...olej tego małego assasina duży z mieczykiem zaprojektowanym do zabicia Nagasha powinien stykać  :lol:
ttp://www.infokladki24.iq.pl/print.php?type=A&item_id=12

Moje wiersze

Offline -Squorel-

  • Kawaler Bractwa Św. Jerzego
  • ****
  • Wiadomości: 414
    • http://www.skavenblade.prv.pl
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #17 dnia: Lipiec 18, 2005, 09:15:35 am »
Ja wystawiam Eshin na 2250+
quorel

Offline Ghaundan Zauviir

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 872
    • http://www.ocw.kraina.org
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #18 dnia: Lipiec 18, 2005, 10:39:15 am »
IMO Storm Banner nie jest tutaj tak potrzebny, jeśli gramy z CoD.

Offline szczurek

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 234
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #19 dnia: Lipiec 18, 2005, 02:15:27 pm »
Unnamed2000 Pts  -   Skaven Army

1 * Master Assassin @ 300 Pts
     General; 2ndWeapon; Throwing Stars
     Fell Blade [85]

1 Eshin Sorcerer @ 140 Pts
     Magic Level 2; 2ndWeapon; Throwing Stars
     #1 Warpstone Token

     #Sk1 - Skitterleap

     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

1 Eshin Sorcerer @ 140 Pts
     Magic Level 2; 2ndWeapon; Throwing Stars
     #1 Warpstone Token

     #Sk1 - Skitterleap

     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

1 Eshin Sorcerer @ 140 Pts
     Magic Level 2; 2ndWeapon; Throwing Stars
     #1 Warpstone Token

     #Sk1 - Skitterleap

     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

12 Night Runners @ 84 Pts
     2ndWeapon

10 Night Runners @ 70 Pts
     2ndWeapon

10 Night Runners @ 70 Pts
     2ndWeapon

10 Warplock Jezzail teams @ 200 Pts
     Jezzail; Pavise

10 Warplock Jezzail teams @ 200 Pts
     Jezzail; Pavise

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
     Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

5 Gutter Runners Tunnelling Team @ 85 Pts
     Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons

3 Eshin Triad @ 240 Pts
     2ndWeapon; Smoke Bombs; Throwing Stars

3 Eshin Triad @ 240 Pts
     2ndWeapon; Smoke Bombs; Throwing Stars

Casting Pool: 8

Dispel Pool: 5

Models in Army: 72


Total Army Cost: 1994

a co powiecie na cos takiego :D
Czy ten zasieg widoku (3 razy wynik altyleryjki) dziala tylko w Pitched battle czy we wszystkich bitwach ????
Zastanawiam sie tez nad wywaleniem wszystkich jezaili (bo jak na altyleryjce wypadnie np: 2 lub 4) :D ,ale nie wiem co wtedy wrzocic zamiast nich ???
Zastanawiam sie tez czy dawac poziomy magom

Cytuj
Dalej - biorąc pod uwagę, że MA to twoja główna siła udeżeniowa, wziąłbym 3x2lvl Eshin Sorcererów (tym bardziej, że ulepszenie ich do 2lvl kosztuje tylko po 15pkt) - dzięki temu będziesz mógł szybiej i pewniej rzucać MA po stole.

niestety ten teleport chyba o ile dobrze pamietam mozna rzucic na goscia 12 cali od maga :( jak go juz przeteleportuje na polowe gracza (na tyly) to raczej bedzie musial sobie z buta radzic :D no chyba zeby magoiw teleportowac tylko po to zeby mogli gienia dalej przeniesc :D:D

Jeszcze jedno pytanie jak taka rozpa poradzic sobie np: z lizakami ????
przeciez gienio jest bez pancerz i bez warda :D

Offline Ghaundan Zauviir

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 872
    • http://www.ocw.kraina.org
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #20 dnia: Lipiec 18, 2005, 02:40:04 pm »
Po to masz 3 magów (ze scoutem), żeby ich odpowiednio rozstawić po polanszy. MA ma M7 czyli może się ruszyć do 14" a Eshin sorcerer do 12" - biorąc to pod uwagę, powinieneś prawie w każdej turze mieć choć jedną szansę na teleportację MA. Zawsze możesz też próbować teleportować maga do MA by ten mag teleportował właśnie masterka :)

Daj gwiazdki Night Runnerom. Wywaliłbym pare jezzali i wziął jeszcze 2-4 gołych piątek NR - żeby zajmowały ćwiartki.

Offline szczurek

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 234
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #21 dnia: Lipiec 18, 2005, 03:10:10 pm »
brak mi w tej armi duzej sily przebicia ,poza MA nic praktycznie nie moze mocniej przywalic :D
Co zrobic w przypadku armi silnej i np: na kawalerii ,albo lizardow na skinkach ???
No i ten nieszczesny MA bez sv i warda :D

Offline toldimen

  • Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 250
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #22 dnia: Lipiec 18, 2005, 04:00:00 pm »
Dobra ale na mniejsze punkty np 1000 to chyba tez jest dobry czy niee

Zaproponuje rozpe skomentujcie..............

nnamed1000 Pts  -   Skaven Army

1 Assassin @ 175 Pts
     2ndWeapon; Smoke Bombs; Throwing Stars
     Warpstone Stars [50]

1 Eshin Sorcerer @ 145 Pts
     General; Magic Level 1; 2ndWeapon; Smoke Bombs; Throwing Stars
     #1 Warpstone Token

     #Sk1 - Skitterleap

     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

6 Night Runners @ 101 Pts
     2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

     1 Nightleader @ [10] Pts

6 Night Runners @ 101 Pts
     2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

     1 Nightleader @ [10] Pts

6 Night Runners @ 101 Pts
     2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

     1 Nightleader @ [10] Pts

6 Night Runners @ 101 Pts
     2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

     1 Nightleader @ [10] Pts

6 Night Runners @ 101 Pts
     2ndWeapon; Sling; Throwing Stars

     1 Nightleader @ [10] Pts

4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 84 Pts
     Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons; Poisoned Throwing Stars

4 Gutter Runners Tunnelling Team @ 84 Pts
     Tunnelling Team; 2ndWeapon; Poisoned Hand Weapons; Poisoned Throwing Stars

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 3

Models in Army: 45


Total Army Cost: 993

Offline Manfred

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 944
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #23 dnia: Lipiec 18, 2005, 04:02:27 pm »
assasinowi lepiej dać bounda co podwaja siłe i warda 4+ magowi 2 poziom
łamstwo powtórzone 1000 razy staje się prawdą

gratuluje tym którzy popierają kampannie przeciw Arabom
http://www.lgic.org/en/Israel-terrorism-on-lebanon.htm

Offline toldimen

  • Czeladnik
  • ***
  • Wiadomości: 250
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #24 dnia: Lipiec 18, 2005, 04:05:19 pm »
A reszta okey ??

JJ

  • Gość
clan eshine jak sie tym gra i proponowane rozpiski
« Odpowiedź #25 dnia: Lipiec 19, 2005, 09:53:08 am »
Proszę wpisać system

Teamty typu;

"Napiszcie mi rozpiskę i powiedzcie jak grać" nie są tu mile widziane. Ale, gdzie są?

I skąd to się tu wzięło???
 :evil:
JJ


Już rozumiem, "wrogowie podrzucili"

Toldieman, zacznij nowy temat, z systemem, rozpiską, planem gry i prośbą o rady. "Napiszcie mi rozpiskę i powiedzcie jak grać" to nie na tym forum.

Jacek Jedynak