trawa

Autor Wątek: Figurki, jak zrobić samemu...  (Przeczytany 39516 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline .:MaPeT:.

Figurki, jak zrobić samemu...
« dnia: Lipiec 14, 2005, 12:09:09 pm »
Cześć!
W świecie gier bitewnych jestem dopiero początkującym :) Przeglądając różne stroki , zaobserwowałem , że można robic samemu makiety ale nigdzie nie było wspomniane o robieniu własnych figurek ... Czy można robić jakoś samemu własne formy na figurki ?? Czy można np. gotową formę wsadzić do mokrego gipsu , poczekac aż zaschnie wyjąć wfigurke (oczywiście wcześniej ją czymś posmarować , aby wyszła z gipsu be uszkodzenia formy).Następnie formę posmarowac od środka czym co umożliwi wyjęcie odlewki bez uszkodzeń.Wlać gips poczekać aż zaschnie i wyciągnąć gotową figurkę?? Czy można by było coś takiego zrobić ??
Proszę o wasze opinie dotyczące mojego pomysłu i o odpowiedz na moje pytanie :)
Z góry dzięki :)


PzdR .:MaPeT:.

Offline Syrius

Figurki, jak zrobić samemu...
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 14, 2005, 12:16:12 pm »
Samemu możesz robić... własne formy itp.
Jednak gips nie jest dobrym pomysłem  :roll:
...kółko super wyjebanych pod niebiosa snobów(patrz Bastion)..."
Cześć mam na imie Władek mam 20 lat i jestem wyjebany pod niebiosa bo mam 1 m 80 wzrostu i jestem snobem gdyż piję wina od 10 zł.

Offline D(z)ik'Zorn

Figurki, jak zrobić samemu...
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 14, 2005, 12:17:42 pm »
Z tego co wiem to figsy można z green stufa czy jakiejś innej masy modelarskiej robić,, no chyba że znasz techniki odlewu jakiś stopów metalowych ;) . Z gipsu to chyba nie najlepszy pomysł.
eep disco evil!!

Offline Kensiorek

Figurki, jak zrobić samemu...
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 14, 2005, 12:19:20 pm »
hmm chyba mam inna deficnicje robienie figurek niz ty. Formy ?? co ty chcesz produkcje masowa rozwinac??. Sama idea "robienia" figurek opiera sie na ich wyjatkowosci i fakcie ze nie masz 20 jednakowch modeli tylko kazdy skonwertowany i rozniacy sie od pozostalych