trawa

Autor Wątek: Master na konwencie ARCON IV  (Przeczytany 4371 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline rubens23

Master na konwencie ARCON IV
« dnia: Lipiec 14, 2005, 01:43:39 am »
Mam przyjemność zaprosić wszystkich miłośników LOTR'a i nie tylko na Staszowski Konwent Miłosnikow Gier Bitewnych, Karcianych i Fabularnych "Arcon IV"
Do Władcy Pierścieni przewidujemy dwa turniej:
- w piątek 29 lipca: turniej rozgrzewka na 300pkt.

- z soboty na niedzielę 30-31 lipca: turniej klasy master!!!

umieszczam tutaj regulamin obowiązujący na konwencie ze szczególnym uwzględniniem turnieju master

na wszelkie pytania postaram sie odpowiadac natychmiastowo:

I. Zasady wstępne

1.Gracze wystawiają jedną armię na 600 punktów (nie wolno tej liczby przekroczyć). Armia musi być w całości pomalowana (łącznie z podstawkami).
2. Maksymalna liczebność armii to:
45 modeli dla armii zawierającej elfy
75 modeli dla armii Morii
90 modeli dla armii Hobbitów
50 modeli dla pozostałych armii
3.W każdej armii musi się znaleźć przynajmniej jeden bohater (kapitan),nie ma ograniczenia punktów na wystawienie bohaterów (można ich wystawić za całe 600pkt.)
4. Maksymalnie 33% modeli może posiadać broń zasięgowa (miotana i strzelecką)
5. Modele zakazane to: Sauron, Balrog, Tom Bombadil & Goldberry, Gollum
6. Postaci z Pierścieniem tracą możliwość jego używania, można je normalnie wystawiać, ale zasada 'The Ring' nie działa (sugeruje się nie wykupywanie pierścienia, gdzie jest to możliwe) .
7. Machiny wojenne są dopuszczone do rozgrywek
8. Nie stosujemy zasad do podnoszenia broni i pasażerów
9. Obowiązują zasady i statystyki z oficjalnych podręczników wypuszczonych orzez Games Workshop oraz statystyki wydrukowane e White Dwarf’ach.
II. Poszczególne rozgrywki
1.Gramy 5 bitwy po 2 godziny (4 rundy pierwszego dnia, runda finałowa dnia drugiego).
2.Stronę stołu losujemy rzutem k6. Gracz, który wyrzuci więcej wybiera stronę na której się wystawia. Drugi gracz decyduje czy chcę mieć inicjatywę w pierwszej turze walki, czy też woli, aby to przeciwnik ruszył się jako pierwszy.
3.Uiszczenie opłaty turniejowej jednoznaczne jest z potwierdzeniem znajomości uściśleń sędziowskich (uprasza się o zapoznanie z uściśleniami w celu uniknięcia problemów i niedomówień)
4.Zasady poszczególnych scenariuszy w załączniku nr 3.
5.Jeżeli wszystkie modele przeciwnika zginęły lub uciekły cel scenariusza uważa się za zrealizowany!
6.Odległości mierzymy w calach , aczkolwiek - jeżeli obaj gracze się zgodzą - można używać centymetrów.
7.Biwy rozgrywane będą w następujących godzinach:

sobota 30.VII.2005 r.

Na miejscu należy się zjawić nie później niż o 9.30.
rozpoczęcie turnieju 10.00
I bitwa 10.30 -12.30
II bitwa 13.00 - 15.00
III bitwa 16.00 - 18.00
IV bitwa 18.30 - 20.30

niedziela 31.VII.2005
rozpoczęcie
V bitwa 10.30 – 12.30
Wyniki oraz rozdanie nagród w niedzielę 31.VII.2005 r. o. 13.00

8.Wyniki bitew należy oddać sędziemu nie później niż 10 minut od zakończenia regulaminowego czasu bitwy.
III. Punktacja:
1. Małe punkty:

-Liczymy punkty za modele zabite, jak i te które uciekły z pola bitwy
-za wypełnienie zadań scenariusza - do 600p.
-za rozbicie armii wroga brak punktów
-za wybicie wszystkich modeli wroga brak punktów

2. Punkty zwycięstwa (VP):

O miejscu w tabeli decyduje liczba punktów zwycięstwa (VP).Otrzymujemy je za bitwy w następujących ilościach:

po przeprowadzeniu każdej bitwy należy podliczyć ile każda ze stron uzyskała małych punktów
za zabicie jednostek wroga i za wykonanie celów scenariusza, otrzymane liczby odejmujemy od siebie (mniejsza od większej), otrzymaną liczbę dzielimy przez 100 (wszelkie ułamki zaokrąglamy w dół zawsze!!!), otrzymana cyfra jest liczbą VP którą zwycięzca dodaje do bazowej ilości VP i jednocześnie liczbą którą przegrany odejmuje od bazowej ilości VP
bazowa ilość VP wynosi 10
przykład:
zawodnik A zabił przeciwnikowi 335pkt. figurek i wykonał cele scenariusza za kolejne 200pkt. razem zdobył 535pkt: zawodnik B zabił przeciwnikowi 287pkt. figurek i wykonał cele scenariusza za 400pkt. razem 687pkt. widzimy że zawodnik B wygrał odejmujemy punkty: (687-535=152), otrzymaną liczbę dzielimy przez 100, otrzymujemy 1,52 zaokrąglamy zawsze w dół czyli mamy 1VP, jesto liczba którą dodajemy do bazowych VP zwycięzcy: razem 11VP i odejmujemy od VP przegranego: razem 9VP, rozgrywka zakończyła się wynikiem 11:9
3.Dodatkowo przyznajemy punkty za:

a) Klimat armii

-armia ,,czysta"+20VP
-sojusz +10 VP

Jedynym i niepodważalnym wyznacznikiem tego, co jest uważane za armie "czystą"" a co za sojusz jest załączona do regulaminu lista! (załącznik nr 1)

b) Czytelną, bezbłędną i przysłaną na adres fabster@op.pl przynamniej na tydzień przed turniejem sędziami (tzn. do 22.07), należy ją posiadać również na turnieju!!! ( najlepiej w kilku egzemplarzach)

c) Wykonanie podstawek 100% modeli do +4 VP
-pomalowanie farbą +1VP
-posypka, piasek +1VP,
-wszystkie podstawki (ewentualnie poza podstawkami bohaterów) są wykonane identycznie) +1 VP
-staranność wykonania +1VP

d) WYSIWIG (tzn. Pełna zgodność zapisów w rozpisce z wyglądem figurek - jeśli Wasz kapitan ma tarcze w rozpisce to musi ją mieć również figurka, która go przedstawia itp.) + 3VP*

e) Konwersje - do +3 VP ( w zależności od ilości i stopnia złożoności konwersji) Konwersje mogą się składać tylko z części oryginalnych. Figurki zrobione własnoręcznie nie są konwersjami i będą traktowane jako proxy = nie będą dopuszczone do rozgrywek

f) Ogólny wygląd armii:

Oceniając ogólny wygląd poszczególnej armii, każdy z dwóch sędziów ma do dyspozycji 5 punktów, może je przyznać według własnego uznania biorąc pod uwagę:

-schemat kolorystyczny armii - Wasze wojsko nie przypomina przypadkowej zbieraniny figurek pożyczonych od kilku kolegów, ale wygląda jak armia.
-detale malowanie - figurki są cieniowane , wyraźnie widać szczegóły np. oczy modeli itp.

*Wyjątki od WYSWIG (nie powoduje utraty punktu za WYSIWYG)

Można używać bohaterów imiennych jako kapitanów, aczkolwiek wszelkie dodatkowe uzbrojenie i opancerzenie musi być widoczne.

Proxowanie (zastępowanie figurek jednego rodzaju innymi) jest zakazane!

4. Punkty Fair Play/ Worst Play oraz przepisy porządkowe.

a) Worst Play
Każdy gracz może zgłosić swego przeciwnika za wyjątkowo nieprzyjemną grę (np. oszukiwanie, przedłużanie gry, przeklinanie itp.) do ukarania punktem Worst Play. Punkty są przyznawane przez sędziego na wyraźną prośbę gracza.

Procedura zgłaszania do WP:
W trakcie bitwy należy zgłosić sędziemu zaistniały problem i poinformować o tym fakcie przeciwnika. Jeżeli po zakończeniu bitwy odczucia gracza wzglęm zaistniałej sytuacji nie zmieniły się, skład sędziowski podejmuje decyzję o ukaraniu gracza, bądź odrzuceniu wniosku i przekazuje ją obu stronom. Nie można zgłosić przeciwnika do WP po zakończonej bitwie i podaniu sobie rąk.

1 punkt WP -5 VP
2 punkty WP -15 VP
3 punkty WP - 25 VP
4 punkty WP - dyskwalifikacja

b) Fair Play

Punkty Fair Play mogą zostać przyznane za wyjątkowo przyjemną gre. Po zakończeniu turnieju każdy gracz może (ale nie musi) wyznaczyć jednego ze swych przeciwników do nagrodzenia punktem Fair Play.

1 punkt FP - bez wpływu na punktacje
2 punkty FP + 2 VP
3 punkty FP + 5 VP
4 punkty FP +10 VP

c) Punkty karne:

Sędziowie mają również prawo ukarać obu graczy jednym punktem karnym za każdą minutę opóźnienia w oddaniu wyników bitwy. Punkt karny jest równoznaczny z odjęciem 1 VP z klasyfikacji końcowej.

d) Decyzje sędziów sa nieodwołalne. Nie przysługuje na nie zażalenie.
Załącznik 1 : Listy Armii
Uwaga: Gandalf Szary oraz Radagast mogą być wystawieni w każdej armii dobra( wyjątek The Last Alliance). Jeżeli w armii znajduje się jeden z nich można też wystawić Gwaihira.

Arnor

wojownicy:
High Elf Warriors, Gondor Warriors
bohaterowie:
Arador, Arathorn, Cirdan, Earnur, Rangers of North, Glorfindel


Minas Tirith
wojownicy:
Warriors of Minas Tirith, Knights of Minas Tirith, Guard of the Fountain Court, Citadel Guard, Avenger Bolt Thrower, Battlecry Trebuchet, Faramir's Rangers
bohaterowie:
Captain of Men(Gondor), Denethor, Faramir, Kings of Men, Beregond of Gondor, Boromir, Aragorn King of Gondor, Pippin, Gandalf The White

Rohan
wojownicy:
Warroirs of Rohan, Riders of Rohan, Rohan Royal Guard
bohaterowie:
Captain of Men(Rohan), Theoden, Eomer, Eowyn, Gamling, Kings of Men, Merry

Lothlorien
wojownicy:
Wood Elf Warriors
bohaterowie:
Galadriel, Celeborn, Elven Captains(Wood Elf), Haldir

The Faithful
warriors:
Warriors of Gondor
bohaterowie:
Isildur, Elendil, Kings of Men, Captain of Men(Gondor)

Erebor
wojownicy:
Khazad Guard, Dawrf Warriors
bohaterowie:
Balin, Dwarf Kings, Dain, Gimli

Rivendell
wojownicy:
High Elf Warriors,elfia kawaleria
bohaterowie:
Elrond, Glorfindel, Elven Captains(High Elf), Arwen, Elladan and Elrohir, Bilbo, Rangers of the North, Halbarad, Aragorn (Strider)

Eregion(2nd Age)
wojownicy:
High Elf Warriors, elfia kawaleria
bohaterowie:
Gil-Galad, Elrond, Elven Captains(High Elf), Celeborn, Galadriel, Glorfindel

Mordor
wojownicy:
Orc Warriors, Uruk-hai(Mordor), Mordor Trolls, Warg Riders,
Morannon Orcs, Orc Trackers, War Catapults, Siege Bows, Easterlings, Great Uruk of Dol Guldor, Nurn Overseer, Morgul Guard, Orc of Gorgoroth
bohaterowie:
Mouth of Sauron, Gothmog, Orc Shamans, Grisnakh, Shagrat, Gorbag, Shelob, Easterlings Captains, Sauron, Ringwraiths, Orc Captains, Mordor Troll Chieftain, Uruk-hai Captains(Mordor), Dol Guldor Shaman,Durghaz-nar Warrior, The Mouth of Sauron

Isengard
wojownicy:
Uruk-hai(White Hand), Warg Riders, Demolition Teams, Siege Assalut Ballistae, Uruk-hai Berserkers, Dunlendings, Orc Warrior
bohaterowie:
Saruman, Grima, Uruk-hai Captains, Dunlending Chieftains, Sharku, Orc Captain, Lurtz, Uruk-hai Shamans

Moria
wojownicy:
Goblin Drums, Cave Trolls, Goblin Warriors,
bohaterowie:
Durburz, Goblin Shamans, Goblin Captains,

Mirkwood
wojownicy:
Sentinels, Thaudrim Warrior, Mirkwood Elf Warrior
bohaterowie:
Elven Captains(Wood Elf), Legolas, Thundarin

Angmar
wojownicy:
Orc Warriors, Warg Riders, arriors of Carn Dum, Specters, Spectrals Wargs, Cave Trolls, Wild Wargs
bohaterowie:
Witch-king, Barrow wights, Orc Captains, Orc Shamans, Revenants, Duskwright, Warlord of Carn Dum, Warg Chieftains

Harad
wojownicy:
Haradrim Warriors, Haradrim Raiders, Merchant Guard, Warden of Umbar, Corsair of Umbar, Mercenaries of Khand, Serpent Riders, Watchers of Karna
bohaterowie:
Hasharii, Suladan, Haradrim Chieftains, Mumakil, Mardat, Numenorean Lord, Corsair Captain, King of Harad

Dol Amroth
wojownicy:
Knights of Dol Amroth, Górale z Lamedonu, Myśliwi z Anfalas, Łucznicy z Morthondu, Wojownicy z Pinath Gelin, Topornicy z Lossarnach, Zbrojni z Dol Amroth, Wojownicy z Doliny Ringlo, Strażnicy Pelargiru,
bohaterowie:
Captains of Gondor, Prince Imrahil, Kings of Men,

Lista sojuszy:



Pellenor Fields(Good)
czysta lista:
Minas Tirith, Rohan, Dol Amroth, Army of Death
dodatkowe modele:
Legolas, Gimli, Elladan+Ellrohir, Halbarad, Rangers of the North, King of the Death

Pellenor Fields(Evil)
czysta lista:
Mordor, Harad,

Morannon(Good)
czysta lista:
Minas Tirith, Rohan
dodatkowe modele:
Legolas, Gimli, Merry, Pippin, Elladan+Ellrohir, Gwahir, Rangers of the North, Halbarad,
nie można wystawic:Theoden, Eowyn, Faramir, Denethor, Damrod, Boromir,

Helm's Deep
czysta lista:
Rohan, Trees
dodatkowe modele:
Aragorn Gandalf The White, Legolas, Gimli, Wood Elf Warriors, Haldir, Elven Captains(Wood Elves), Treabeard

Last Alliance
czysta lista:
Eregion, The Faithful

Siege of Lorien
czysta lista:
Lothlorien
dodatkowe modele: Treebeard, Radagast, Gwahir,

ZAŁACZNIK NR 3 - SCENARIUSZE
1.Zdobycie i utrzymanie 3 punktów strategicznych.
Punkty na każdym stole wyznacza sędzia. Centralny jest wart 300pkt. dwa pozostałe po 150pkt.
Kontrole nad punktem uzyskuje się mając więcej figurek w promieniu 3'' od niego, niż przeciwnik. Model uważa się za będący w promieniu 3'' nawet jeżeli jedynie dotyka tej strefy krawędzią podstawki.
Strefa rozstawienia 6'' od krawędzi stołu

2. Kontrola ćwiartek.
Gracze otrzymują 150 pkt. za kontrolę nad ćwiartką stołu . Ćwiartkę uważa się za kontrolowaną jeżeli po zakończeniu gry gracz ma na niej więcej modeli niż przeciwnik, modele co do których nie ma pewności na której ćwiartce stoją nie brane są pod uwagę!
Strefa rozstawienia 6''

3.Posłaniec

Na początku gry po wystawieniu wszystkich modeli gracze wystawiają w swojej strefie rozstawienia posłańca, który musi przedostać się przez linie wroga, aby przekazać niezwykle istotną dla planów strategicznych wiadomość.
Za przeprowadzenie go przez krawędź przeciwnika gracze uzyskują +300pkt.
Za powstrzymanie od tego samego przeciwnika +300pkt.
Posłańcy wystawiani są po rozstawieniu wszystkich modeli obu stron.
Rzućcie k6- ten kto wyrzuci mniej wystawia swojego posłańca jako pierwszy
Strefa rozstawienia 6''

Posłaniec (należy do rasy, która jest najliczniejsza w armii i maja na niego wpływ wszystkie zasady wpływająca na specyficzne figurki np.: furia na gobliny, orki czy uruk-hai)

F 4/- S3 D5 A1 W1 C4 Migth :1 Will: 1 Fate:1
ma broń ręczną

4. Oryginalna relikwia

Celem graczy jest znalezienie oryginalnej relikwii i wyniesienie jej przez krawędź przeciwnika, na środka każdej ćwiartki znajduje się znacznik reprezentujący relikwię, tylko jeden ze znaczników jest prawdziwą relikwią, pozostałe symbolizują podróbki z Chin wałęsające się po okolicy. Podróbki od oryginałów da się odróżnić tylko z bliska (gracz, którego modele stykają się z danym znacznikiem, może go odkryć i poznać jego treść, a następnie zdecydować czy przekaże jego treść przeciwnikowi, lecz nie ma takiego obowiązku). Każdą relikwię (oryginalną lub nie) można przenosić, 1 model niesie relikwię z 1/3 ruchu, 2 modele niosą relikwię z 2/3 ruchu, 3 modele lub więcej nie są relikwie z pełnym ruchem. (modele o większej ilości ran liczą się za tyle ile mają ran). Z relikwią nie można latać, jeździć konno ani wspinać się po skałach.
Gracz który przeniesie relikwie na stronę stołu przeciwległą do jego strefy rozstawienia otrzymuje 600 pkt., ewentualnie gracz który kontroluje relikwię na końcu rozgrywki otrzymuje 300 pkt. (w tym wypadku wybicie doszczętne przeciwnika owocuje tylko 300 pkt., żeby dostać całość punktów trzeba przenieść relikwię podczas rozgrywki)
Strefa rozstawienia 6”

5. Zabić Generała!

Za zabicie bohatera przeciwnika z najwyższym kosztem +600pkt.
Strefa rozstawienia 6"

Załącznik nr 4 - Uściślenia sędziowskie
Walka dwóch armii reprezentujących tą samą stronę - armie traktujemy jako wrogie
Nie uzyskują one żadnych korzyści ze specjalnych zasad przeciwnika np. w przypadku walki dwóch armii Gondoru bonus ze sztandaru Boromira otrzymuje tylko ta armia w której rozpisce znajduje się Boromir CoWT.

Boromir- stosując zasadę horn of Gondor bierzemy pod uwagę jedynie modele wrogów, które walczą z Boromirem, stykając się z nim podstawkami. Włócznicy/ pikinierzy wroga nie są brani pod uwagę przy obliczeniach, tak samo jak i włócznik wspierający Boromira.

Przykład: Boromir wspierany przez włócznika walczy z dwoma orkami - horn of Gondor działa
Boromir walczy z urukiem wspieramym przez dwóch pikinierów - horn of Gondor nie działa
Sztandar Boromira działa tylko na jednostki Minas Tirith, nie na lenników gondoru

Mumakil- Mumakil jest bohaterem

Legolas/Haldir- kiedy strzelają salwą maja tylko jeden strzał

Grima - biedny Grima może być celem wszystkich czarów ofensywnych (blast, black dart, itp.) nawet jeżeli żyje Saruman Smile jest to wyjątek od reguły mówiącej ,że dopóki żyje Saruman, dopóty Grimy nie można zranić (stosujemy ją nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie zła)
- zaklęcia mogą być rzucane na Grimę
-Grima wyłącza stosowanie zasady voley fire (strzelanie salwą) w promieniu 6'' zarówno dla armii dobra jak i zła. Dotyczy to również strzelania z machin bojowych, aczkolwiek w przypadku Avengera i Siege bow/Balisty odległość maleje do 3''

Denethor-Zasada broken mind dział nawet jeżeli walczą ze sobą dwie armie dobra

Bębny goblińskie- w przypadku walk dwóch armii złych bębny obniżają odwagę wrogiej armii , mimo, że reprezentuje ona stronę zła.

Saruman- Saruman ma linie widzenia na całym polu bitwy przy rozpatrywaniu zasady volley fire ( strzelania salwą)

Mordor Siege Bow / Uruk hai Siege Assault Balista
-nie tylko model bezpośrednio trafiony przez pocisk, ale również modele leżące na dlaszej drodze pocisku zostają zabite jeżeli odniosą ranę. (szczegóły w Siege of Gondor)
-jeżeli w po wykonaniu rzutu w tabeli rozrzutu okaże się, że przeciwnik wskazał cel, który znajduje się za przeszkodą, należy rzucić czy pocisk nie zatrzymał się na przeszkodzie.
- jeżeli w po wykonaniu rzutu w tabeli rozrzutu okaże się, że przeciwnik wskazał cel, który znajduje się w drugim lub dalszym rzędzie, każdy model znajdujący się przed wskazanym modelem jest traktowany jako przeszkoda dla sprawdzenia czy model został trafiony bezpośrednio z S9 czy ,,pośrednio'' z S6.

Eowina/Theoden- mogą być wyposażeni w throwing spear za 5 p.

Strefa kontroli modelu - model pod wpływem zaklęcia transfix i podobnego ma strefę kontroli

Opuszczanie planszy- model nie może zostać zmuszony zaklęciem do opuszczenia planszy
Po przegraniu walki przez model znajdujący się na krawędzi planszy może on wycofać się wzdłuż krawędzi , jeżeli nie jest w stanie tego uczynić jest traktowany jak uwięziony.

Zaklęcia typu Compel/Command- zaklęcie umożliwiające poruszenie modelu przeciwnika może zostać rzucone kilkukrotnie na ten sam model w jednej rundzie (oczywiście przez kilku czarujących, a nie przez jednego)

Model oszołomiony(po rzuceniu na niego czaru) - nie może stosować ,,shieldingu'' ani wspierać włócznią.

Model oszołomiony w walce zbiorowej - model oszołomiony (po rzuceniu na niego czaru typu compel/immobilise) w walce zbiorowej ma Figtht 1 ( a nie taki jaki ma sojuszniczy model z najwyższym Fightem uczestniczący w tej walce )


Skoki przez modele leżące
-model konny może przeskoczyć przez dwa leżące obok siebie ( tzn. stykające się podstawkami ) modele , model pieszy tylko przez jeden
-jeżeli skok się nie uda rozpoczyna się walka , dodatkowo model pieszy , któremu nie udał się skok przewraca się; w przypadku modelu konnego, jeździec zostaje zrzucony z konia (dostaję trafienie z S3 i jeżeli przeżyje leży na ziemi)
-aby wykonać skok przez leżący model musi się znajdować za nim wystarczająco miejsca na podstawkę modelu, który próbuje przeskoczyć

Niewyszkoleni załoganci - katapulta/trebusz obsługiwana przez niewyszkolonych załogantów trafia tylko na 6-tce.

Furia- model może znajdować się pod wpływem jedynie jednego zaklęcia Furia To samo dotyczy bębnów i sztandarów. Korzyści płynące ze znajdowania się pod ich wpływem nie kumulują się ( nie otrzymujemy dwóch przerzutów jeżeli znajdujesz się pod wpływem działania dwóch sztandarów)

Sztandary magiczne - mogą być normalnie podniesione przez zwykłe modele po śmierci niosącego je bohatera

Strzelanie/rzucanie czarów a wzrost modeli- modele dzielimy na kilka grup wzrostu
ze względu na wielkość podstawki, modele o małej (standardowej)podstawce nie przesłaniają modeli zwiększą (cave teroll, kawaleria, tip.), te natomiast nie przesłaniają tych z bardzo dużą (mordor troll, itp.),
Modeli w trzecim rzędzie i dalej (patrząc na modele o tych samych podstawkach) nie widać (nie mogą być celem czarów, łuczników)


Lasy- Z lasów i do lasów nie można strzelać salwą (volley fire). Wyjątkiem są modele znajdujące się na krawędzi lasu- mogą strzelać normalnie, natomiast strzelanie w nich odbywa się przez przeszkodę.
Strzelanie do siebie modeli znajdujących się w lesie zawsze odbywa się przez przeszkodę (nawet jeżeli fizycznie modelu drzewa tam nie ma)

Wzgórza-jednopoziomowe wzgórza zawsze zasłaniają pole widzenia wszystkim modelom poza mumakiem (oznacza to też, że Mumak jest widziany jeżeli znajduje się za jednopoziomowym wzgórzem)
-wzgórza kilkupoziomowe zasłaniają nawet Mumaka


jesli jakichs informacji brakuje postaram sie je uzupelnic jak najszybciej

Offline sonic

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 16, 2005, 01:46:28 pm »
Cytuj
50 modeli dla pozostałych armii

ou.... z takim limitem to sobie nie pogram... ito jeszcze na 600.... :(  :)
iedy będzie was atakował gumowy potwór...będe tam....gdy okradną starszą babcie...będe tam....gdy dziecko płacze ponieważ nie wymusiło na rodzicach kasy na nową gre...o tak...będe tam....

Offline Masta_Stojak

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 17, 2005, 05:19:43 pm »
szkoda że dla angmaru tylko 50 modeli;/ miałem ochote nim zagrać ;(
url=http://battles.webpark.pl/berserk]
[/url]

Offline Masta_Stojak

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 23, 2005, 12:00:19 pm »
ważna informacja
bitwy będą się odbywać na stołach 120x130 cm (dwie połączone ławki szkolne) to jest nawet troche więcej niż standardowe 4'x4' czyli nie na leży się obawiać że zabraknie miejsca na manewry


Fabio ogłosił to na srodziemiu...lol...
url=http://battles.webpark.pl/berserk]
[/url]

Offline Pablo_von_kozlow

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 24, 2005, 04:34:31 pm »
a ja zadam jedno pytanie

Cytuj
po przeprowadzeniu każdej bitwy należy podliczyć ile każda ze stron uzyskała małych punktów
za zabicie jednostek wroga i za wykonanie celów scenariusza, otrzymane liczby odejmujemy od siebie (mniejsza od większej), otrzymaną liczbę dzielimy przez 100 (wszelkie ułamki zaokrąglamy w dół zawsze!!!), otrzymana cyfra jest liczbą VP którą zwycięzca dodaje do bazowej ilości VP i jednocześnie liczbą którą przegrany odejmuje od bazowej ilości VP
bazowa ilość VP wynosi 10


co k**wa?? :shock: ja mam wakacje i nie chce nic liczyć ma ktoś tabelke do małych pkt??
-22 WWA nocnych Marków aglomeracja

Offline drachenfeles

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 24, 2005, 05:29:59 pm »
Cytuj

co k**wa?? Shock ja mam wakacje i nie chce nic liczyć ma ktoś tabelke do małych pkt??


za tą wypowiedź Pablo powinieneś z miejsca dostać ostrzeżenie więc się pohamuj

Offline Pablo_von_kozlow

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #6 dnia: Lipiec 26, 2005, 12:45:18 am »
no dobra przesadziłem a tu nie ma auto cenzury. ale z matmy na koniec roku miałem 2 i co ja mam teraz zrobić. ale zobaczycie będa babole przez ten system. tu ktoś zaokragli w dół tu ktoś źle policzy ale jak chcecie
-22 WWA nocnych Marków aglomeracja

Offline Pablo_von_kozlow

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #7 dnia: Lipiec 27, 2005, 09:11:19 pm »
mam pytanei czy gdzies nalezy wysyłac rozpiski??
-22 WWA nocnych Marków aglomeracja

Offline Celeborn

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #8 dnia: Lipiec 27, 2005, 10:19:51 pm »
Cytuj
b) Czytelną, bezbłędną i przysłaną na adres fabster@op.pl przynamniej na tydzień przed turniejem sędziami (tzn. do 22.07), należy ją posiadać również na turnieju!!! ( najlepiej w kilku egzemplarzach)


;)
ISTRZEM POLSKI JEST LEGIA, LEGIA NAJLEPSZA JEST, LEGIA TO JEST POTĘGA, LEGIA CWKS!!!!!!

MAMY MISTRZA!!!

Offline Pablo_von_kozlow

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #9 dnia: Lipiec 27, 2005, 10:54:44 pm »
a ja mam pytanie czy wiadomo coś czy w nocy będa larpy?? bo w końcu dla tego sie jeździ na takie konwenty
-22 WWA nocnych Marków aglomeracja

Offline LinuX

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #10 dnia: Lipiec 27, 2005, 11:05:28 pm »
Cytat: "Pablo_von_kozlow"
no dobra przesadziłem a tu nie ma auto cenzury. ale z matmy na koniec roku miałem 2 i co ja mam teraz zrobić. ale zobaczycie będa babole przez ten system. tu ktoś zaokragli w dół tu ktoś źle policzy ale jak chcecie

Oj Kozioł, Kozioł kity wciskasz......:) A kto obliczał ostatnio prawdopodobieństwo wyrzucenia 13 wardów na 6+ pod rząd????????:D Już niepamiętasz tych 13 060 052 113 do 1 ;)...... Nieładnie......:p Kłamiesz i jeszcze klniesz, nieładnie, nieładnie ;)
iwat Might and Magic! Wiwat wszystkie części! Wiwat Heroes of Might and Magic! Wiwat wszystkie części oprócz czwartej!
Wiwat Warszawski Klub Powergamers!

Offline Masta_Stojak

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #11 dnia: Lipiec 31, 2005, 04:56:10 pm »
No to pozabawie Kraków twardo trzyma czołowe miejsca (drugi raz z rzędu :D[teleport)

Kraków: 2,3,4,9

nie jest tak źle :P zacznijcie się bać! xDD

Świetna impreza, fantastyczny klimat, świetni ludzie bez wyjątku

po cichu się pochwale, rozwaliłem do "0" Pana Orsicza:D:D
url=http://battles.webpark.pl/berserk]
[/url]

Offline xioze

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #12 dnia: Lipiec 31, 2005, 08:03:46 pm »
Chciałbym Serdecznie Podziękować
Ani i Tomkowi za Transport  :D
Organizatorą za Fajną Impreze :D
Przeciwniką za mase emocji  :D

Było Fajnie !!!

Offline Celeborn

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #13 dnia: Lipiec 31, 2005, 10:17:34 pm »
No to i ja cosik napisze:

Przede wszystkim jak na kazdym konwencie LOTR zszedł na drugi plan :D Jungle Speed i wojna stuletnia oraz wyprawa nad jeziorko - to zapamietam najbardziej :P Z rzeczy mniej ważnych:

18 miejsce.....słabo, gdyby nie klimat bylo by 13.....

Dziękuję za bitwy wszystkim moim rywalom:

Thorinowi (za udowodnienie kto jest lepszy w rodzinie :D ) (żart)
Pablowi (UBIJĘ KIEDYŚ TO DRZEWO!!!)
Mithrandirowi (szkoda że miałem takiego pecha)
Ani (super bitwa)
Karolowi (gdyby nie ten @$&$##$# Dain....)

Wielkie dzięki również tym, co mi pożyczyli figurki:

-Michałowi
-Haldirowi
-Misiokowi
-Yellowowi

Na koniec dziękuję sędziom: Fabiowi i Haldirowi

Tyle mojego

Pozdrawiam
Celeborn
ISTRZEM POLSKI JEST LEGIA, LEGIA NAJLEPSZA JEST, LEGIA TO JEST POTĘGA, LEGIA CWKS!!!!!!

MAMY MISTRZA!!!

Offline xioze

Master na konwencie ARCON IV
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 02, 2005, 02:20:55 pm »
A ja się pochwale - dziś przyszła paczuszka z "Gracza" z nagrodami - naprawdę expresik
Cenki Figurek były bardzo pozytywne
I ogólnie bardzo miło :D

 

anything