Autor Wątek: [WFB] Imperium bez dzial!!!!!!  (Przeczytany 23448 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline _Młody_

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 358
    • http://www.morena-pg.prv.pl
Re: [WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #15 dnia: Czerwiec 26, 2005, 06:54:04 pm »
Cytat: "mizeroth"

1 Grey Guardian @ 95 Pts
     Magic Level 2; Lore of Shadow

1 Grey Guardian @ 95 Pts
     Magic Level 2; Lore of Shadow


Czy ja dobrze widze ze zadnego scrolla nie masz w armii ?? Trafisz na magiczną armie i jak w masło bedzie w ciebie wchodzic.
ozdro
Młody

Nec Hercules contre Szczures

Offline Dzwonsson

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 171
  • Płeć: Mężczyzna
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #16 dnia: Czerwiec 26, 2005, 07:21:39 pm »
NAPOR2000 Pts  -   Empire Army

1 Elector Count @ 386 Pts
     General; Great Weapon; Griffon
     Armour of Meteoric Iron [30]
     Holy Relic [45]
     Doomfire Ring [25]

     1 Griffon @ [200] Pts

1 Captain @ 168 Pts
     Longbow; Full Plate Armor; Pegasus
     Enchanted Shield [10]
     Sword of Power [40]

     1 Pegasus @ [50] Pts

1 Grey Guardian @ 145 Pts
     Magic Level 2; Lore of Shadow
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

1 Grey Guardian @ 120 Pts
     Magic Level 2; Lore of Shadow
     Dispel Scroll [25]

7 White Wolf Knights of the Inner Circle @ 289 Pts
     Inner Circle; Barding; White Wolf Hammer; Full Plate Armor; Standard;
     Musician; Warhorse
     War Banner [25]

     1 First Knight @ [16] Pts

     8 Warhorse @
  • Pts


7 Order of the Golden Lion @ 264 Pts
     Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
     Standard of Arcane Warding [40]

     1 First Knight @ [16] Pts

     8 Warhorse @
  • Pts


7 Order of the Golden Lion @ 234 Pts
     Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
     Banner of Duty [10]

     1 First Knight @ [16] Pts

     8 Warhorse @
  • Pts


4 Pistoliers @ 102 Pts
     Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

     1 Marksman @ [7] Pts
          Brace of Pistols

     5 Warhorse @
  • Pts


4 Pistoliers @ 102 Pts
     Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

     1 Marksman @ [7] Pts
          Brace of Pistols

     5 Warhorse @
  • Pts


5 Pistoliers @ 95 Pts
     Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

     5 Warhorse @
  • Pts


5 Pistoliers @ 95 Pts
     Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

     5 Warhorse @
  • Pts


update.dzieki inzynier od poczatku myslalem ze o czyms zapomnialem.jak widac scrolle sa w ilosci:3. no zmiana w itemach counta.

Offline thurion

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 490
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #17 dnia: Czerwiec 26, 2005, 07:38:24 pm »
no to juz wyglada calkiem sensownie :) magia pozornie slaba moze sie okazac niezla po tym jak pistolierzy pozdejmuja samobujami jakichs magow. wtedy mamy popychaczki rozne :)

no i niezgodze sie ze shadow jest lepszy, 1 z shadowa czyli steed of shadows nic tej rozpisce nie daje. bo wszystki na czyms jezdzi, za to oxen stands to juz jest cos ;) a popychaczki dzialaj i jedne i drugie prawie tak samo, wiec ja bym bral beast :) jesli mialbym wybierac miedzy tymi dwoma

rospiska mi sie podoba

pozdro

Offline Dzwonsson

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 171
  • Płeć: Mężczyzna
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #18 dnia: Czerwiec 26, 2005, 07:45:49 pm »
magia jest kwestia otwarta.wybiore lore jaki bedzie bardziej uzyuteczny.w beascie masz tylko jedna popychaczke i to na 6 a w szhadow masz dwie 1,3 i nie zgodze sie ze steed nic nie zrobi to sie rzuca na pojedynczego charaktera a nie na piesza jednostke(chyba jak sie myle to popraw).

Offline thurion

  • Steward
  • ******
  • Wiadomości: 6 490
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #19 dnia: Czerwiec 26, 2005, 07:51:28 pm »
Cytat: "mizeroth"
magia jest kwestia otwarta.wybiore lore jaki bedzie bardziej uzyuteczny.w beascie masz tylko jedna popychaczke i to na 6 a w szhadow masz dwie 1,3 i nie zgodze sie ze steed nic nie zrobi to sie rzuca na pojedynczego charaktera a nie na piesza jednostke(chyba jak sie myle to popraw).


pieszy pojedynczy model

Offline Dzwonsson

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 171
  • Płeć: Mężczyzna
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #20 dnia: Czerwiec 27, 2005, 09:11:27 pm »
nie no beasta wezme bo i do walki sie dopakowc da i jakis uciekajacy oddzial zebrac jakis maly ofens albo panika zamieszac no i popychaczka mocna. ogolnie wypas lore niewiem dlaczego ludzie tego tak rzadko uzywaja.

Offline MariuszGGG

  • Stolnik bracki
  • *****
  • Wiadomości: 1 865
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #21 dnia: Czerwiec 28, 2005, 03:37:46 pm »
No, tę rozpiskę już można pokomentować i dawać rady co usprawnić :)

Mam 3 propozycje:
- zabierz electorowi pierscionek. Szkoda punktów.
- przydałby ci sie BSB i to bardzo. Zrób więc z niego kapitana.
- wsadź magów na konie. Masz samą konnice i lataczy oraz 2 pieszych magów. Jak ich masz zamiar chronić? Na konikach będą bardziej mobilni, no i beda caly czas w strefie proximity
na jest czernią i bielą
Ona jest miłością i nadzieją
Ona jest ostatnią bogów wybranką
Moją kochanką...

a kwadrat + b kwadrat = sex

Offline Dzwonsson

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 171
  • Płeć: Mężczyzna
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #22 dnia: Czerwiec 28, 2005, 04:02:26 pm »
1 Elector Count @ 355 Pts
     General; Griffon
     Armour of Meteoric Iron [30]
     Holy Relic [45]

     1 Griffon @ [200] Pts

1 Captain @ 137 Pts
     Barding; Full Plate Armor; Battle Standard; Warhorse
     Sword of Power [40]

     1 Warhorse @
  • Pts


1 Grey Guardian @ 159 Pts
     Barding; Magic Level 2; Lore of Shadow; Warhorse
     Dispel Scroll [25]
     Dispel Scroll [25]

     1 Warhorse @
  • Pts


1 Grey Guardian @ 134 Pts
     Barding; Magic Level 2; Lore of Shadow; Warhorse
     Dispel Scroll [25]

     1 Warhorse @
  • Pts


8 White Wolf Knights of the Inner Circle @ 317 Pts
     Inner Circle; Barding; White Wolf Hammer; Full Plate Armor; Standard;
     Musician; Warhorse
     War Banner [25]

     1 First Knight @ [16] Pts

     9 Warhorse @
  • Pts


7 Order of the Golden Lion @ 264 Pts
     Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
     Standard of Arcane Warding [40]

     1 First Knight @ [16] Pts

     8 Warhorse @
  • Pts


7 Order of the Golden Lion @ 234 Pts
     Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
     Banner of Duty [10]

     1 First Knight @ [16] Pts

     8 Warhorse @
  • Pts


5 Pistoliers @ 95 Pts
     Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

     5 Warhorse @
  • Pts


5 Pistoliers @ 95 Pts
     Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

     5 Warhorse @
  • Pts


4 Pistoliers @ 102 Pts
     Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

     1 Marksman @ [7] Pts
          Brace of Pistols

     5 Warhorse @
  • Pts


4 Pistoliers @ 102 Pts
     Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

     1 Marksman @ [7] Pts
          Brace of Pistols

     5 Warhorse @
  • Pts




to jest jakies 1994 pts

update:sciagnelem captaina z pegaza zeby zostal BSB,zrzucilem ringa z counta,dalem magow na koniki,i pytanie czy jest sens zostawiac counta na gryfie????

szafa@poznań

  • Gość
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #23 dnia: Czerwiec 28, 2005, 04:20:06 pm »
Kolego! obrabijiaj rozpiski coby były znacznie czytleniejsze! to naprawde dobry i wygodny obyczaj!

po co mam czytać coś takiego:


Cytuj
5 Pistoliers @ 95 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

5 Warhorse @
  • Pts


5 Pistoliers @ 95 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

5 Warhorse @
  • Pts


4 Pistoliers @ 102 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

1 Marksman @ [7] Pts
Brace of Pistols

5 Warhorse @
  • Pts


4 Pistoliers @ 102 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

1 Marksman @ [7] Pts
Brace of Pistols

5 Warhorse @
  • Pts


widze tylko tyle że masz w huj pistolierów. nic pozatym. co  tego że każdy ma dopisane warhorse - przeciez wiem ze jezdza na warhorsach anie na kurczakach na ten przykład! nie łatwiej zapisać to jako:
Cytuj

2 razy:
5 Pistoliers @ 95 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse

2 razy:
4 Pistoliers + champion @ 102 Pts
Brace of Pistols; Light Armour; Warhorse



trwa takak obrobka mniej niz 30 sekund a rozpika staje sie duzo czytleniejsza!

A swoja drogą rozpa bardzo ciekawa - 2 lataczy i 7 razy kawaleria...co prawda myśle ze odbijesz sie od dobrego krasiowego defensu...ale generalnie fajnie ze w koncu coś ciekawego a nie tylko pluton egzekucyjny...Zamierzasz zagrac tym na jakowyś turnieju?

Offline Dzwonsson

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 171
  • Płeć: Mężczyzna
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #24 dnia: Czerwiec 28, 2005, 06:52:43 pm »
pierwsza sprawa nie obrobilem z lenistwa bo mnie sie po prostu nie chcialo.
druga sprawa wiesz szafa ja na razie mam bardzo skromna amie imperium.jednak mam zamiar kupic magow i KO ale szukam czegos tanszego a propos moze masz kogos znajomego kto chccialby imperium odsprzedac???

szafa@poznań

  • Gość
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #25 dnia: Czerwiec 29, 2005, 01:07:10 pm »
hmmm...trudno powiedziec. Wrzuc na kupno sprzedaz, poszukaj na allegro, imperium to powszechna armia na pewno cosik znajdziesz. Maga - polecam wybrać coś z repaera, kumpel otwiera sklep wkrotce na necie bedzie pod adresem www.chaseminis.pl (za kilka dni powinno być czynne). Magowie repaera to potega! mozesz tez zapytac n naszym forum strefy zero www.forum.strefy.prv.pl => freestyle => bazar. A nuz cos sie znajdzie...

Offline Dzwonsson

  • Szafarz bracki
  • *****
  • Wiadomości: 2 171
  • Płeć: Mężczyzna
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #26 dnia: Czerwiec 29, 2005, 08:25:03 pm »
w sumie magowie w ilosci 2 sa juz prawie moi.co do kawalerii tez juz jest prawie moja tylko ci pistolierzy mnie bola...ale nie sa tacy drodzy za jakies pol roku powinienem to miec.na jakis master pojade ale najpierw na miejscowym przetestuje

JJ

  • Gość
[WFB] Imperium bez dzial!!!!!!
« Odpowiedź #27 dnia: Czerwiec 29, 2005, 09:13:06 pm »
Cytat: "mizeroth"
pierwsza sprawa nie obrobilem z lenistwa bo mnie sie po prostu nie chcialo.


Podziwu godna szczerość.
Po upomnieniu od moderatora na poprzedniej stronie?
Żelazna zaiste konsekwencja.
Zaczekajmy spokojnie na przypływ chęci.
W nowym temacie.

Jacek Jedynak