1. Inżynier nie daje przerzutów Hellblasterowie
2. Bohaterowie dołączenie do maszyn nie giną w przypadku wybuchu maszyny.
Co do rozpiski to jest całkiem fajna i co najwazniejsze grywalna. Tylko 3 uwagi:
1. Zamiast inżyniera włóż drugiego maga 2 lv
2. Zamiast 1 KO włóż piątkę pistolierów
3. Zastanów się nad inna kombinacją generała: dwurak i ward na 4+. Ta sama siła uderzenie, gorszy pancerz, ale masz warda co uchorni cię przed kilkoma nieprzyjemnymi rzeczami.
Przydałby ci się też jakiś oddział piechoty, bo z umarlakami bedzie ci ciezko.
Ja na 1,5k wystawiam cos takiego:
Kapitan na koniu z bardingiem, FPA, GW, Holy Relict
2 lv Mage - pierścionek, scroll
2 lv Mage - scroll
7 KO FCG (IC lub War Banner)
20 Swordsmenów z det. 10 free comapaniers
2x10 Handgunerów
10 Swordsmenow
5 Huntsmenow
2xGC
5 pistolierów
Hellka