Autor Wątek: WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!  (Przeczytany 89440 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Scimitar

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« dnia: Maj 23, 2005, 12:15:54 pm »
Regulamin turnieju Wielki Dracon

Kontakt :
Scimi: 508 229 765

1.   Termin i lokalizacja
Turniej odbędzie się 2-3go lipca 2005 w Zespole Szkół nr 3 w Wejherowie, przy ul. Nanickiej 22.    
www.zs3wejherowo.tkchopin.pl

2.   Zgłoszenia, wejściówki i inne „technikalia”
Wejściówka dla członków klubu Draconis : 15 zł
Wejściówka dla pozostałych graczy : 20 zł

Zgłoszenia wcześniejsze prosimy nadsyłać do 29go czerwca włącznie (termin upływa o godzinie 24 tego dnia) na adres kgb_draconis@o2.pl

TERMINARZ TURNIEJU:

Sobota (2.07.2005)

8.30-10.00 Zapisy uczestników turnieju
10.00 Rozpoczęcie turnieju
10.00-12.45 I bitwa turnieju
13.00-15.45 II bitwa turnieju
15.45-16.45 przerwa obiadowa oraz ocena malowania armii
16.45-19.30 III bitwa turnieju

Po zakończeniu I-go dnia turnieju przenosimy się na nocleg do Bazy Harcerskiej. Będą kiełbaski, ognisko i dobra zabawa.

Niedziela (3.07.2005)

9.00-11.45 IV bitwa turnieju
12.00 -14.45 V bitwa turnieju
15.15 Ogłoszenie wyników i wręczenie nagród zwycięzcom poszczególnych kategorii – Zakończenie imprezy

Limit miejsc jaki przewidujemy to około 80-100 osób.

UWAGA !! Osoby nie posiadające poprawnej rozpiski w jakiejś przejrzystej formie nie zostaną dopuszczone do turnieju. Standardem jest rozpiska z Army Buildera lub zrobiona w programie Word/Excel lub podobnym. Wystarczy, że znajdą się w niej koszta punktowe jednostek i ewentualne magiczne przedmioty, informacje o Command Group i dodatkowym wyposażeniu (jeśli są).
Istnieje - po uprzednim zgłoszeniu tego faktu (nie w dniu turnieju !! ) – możliwość wydrukowania rozpiski przez organizatorów. Koszt (papier i tusz oraz trochę poświeconego czasu) : 50 gr.

Obowiązek pomalowania całej armii chociaż na 3 kolory !!!

Dodatkowo prosimy zabrać obuwie zamienne, ponieważ na salę, gdzie odbywa się turniej nie będzie inaczej wstępu (starczą jakieś klapki, a nawet buty, ale ważne by nie te samo, co się po dworze chodzi).

Osoby chcące skorzystać z noclegu winny w zgłoszeniu zaznaczyć, czy chcą nocować, a jeśli tak to czy tylko sobota/niedziela, czy także piątek/sobota. Nocleg jest bezpłatny. Należy zabrać ze sobą śpiwory.
[/b]

3.   Turniej
Turniej Master typu LIMITED z dopuszczonymi City Garrison (DE) i Mountain Rangers (Dwarfs). Dla niedoinformowanych – Limited obejmuje też armię DoW oraz RoR nie zajmujące slota hero. W przypadku armat DoW, może je wystawiać tylko armia DoW.
Gramy 5 bitew (1 Pitched Battle i 4 scenariusze).
-   Orientacyjny czas na bitwę : 2 godziny i 45 minut.
-   Za ćwiartki, generałów, pure of heart itp. liczymy po 100 pkt. do wyniku bitwy.
-   Na początku gry gracze wykonują rzut kostką K6 – wygrywający decyduje czy wybiera stronę, czy rozpoczyna grę.
-   Proxy i broń boże „karteczki” nie będą dopuszczane. W przypadku znalezienia w/w, sędzia może podjąć decyzję o dyskwalifikacji.
-   Obowiązują wszystkie najnowsze zasady i erraty. Aby uniknąć jakiś nieporozumień prosimy zabrać odpowiednie publikacje jak Erraty, FaQi. Osoby nie posiadające w/w muszą się liczyć z nieprzyznaniem im racji w jakimś sporze. Decydujące zdanie w przypadku nierozwiązania problemu samemu ma sędzia główny turnieju, którego decyzja jest ostateczna.
-   Podczas turnieju odbędzie się ocena malowania armii, test wiedzy oraz przyznane zostaną punkty za „klimat” armii z zastosowaniem Composition System.

4.   Zasady wystawiania armii
Armie na turnieju wystawiamy zgodnie z poniższymi zasadami :
-   Limit punktowy wynosi 2000 pkt., jest on nieprzekraczalny.

5.   Klasyfikacje w turnieju
W turnieju będą przeprowadzone następujące klasyfikacje :
-   generalna (suma wszystkich punktów) (max 10 miejsc nagrodzonych)
-   hobbystyczna (suma punktów za pomalowanie armii i z testu wiedzy) (3 miejsca)
-   najlepsza dama turnieju (najlepsza spośród przedstawicielek płci pięknej) (1 miejsce)
Dodatkowo zostaną rozlosowane nagrody pocieszenia spośród tych co nie otrzymają żadnej nagrody.

6.   Punktowanie kategorii hobbystycznej
a)   za test wiedzy będzie można otrzymać do 15 pkt. Będzie 15 pytań, w tym pytania z zasad oraz z historii świata gry, armii itd.
b)   za wygląd armii będzie można otrzymać do 30 pkt. Oceniane będą następujące elementy :

Dokładność pomalowania (0-7)
0   Armia pomazana lub pomalowana na „3 kolorki”
1   75% armii starannie pomalowana
2   Cała armia starannie pomalowana (ew. bez 1-2 figurek)
3   75% armii pomalowana bardzo dobrze, z zastosowaniem dodatkowych technik jak drybrush, lekkie cieniowanie
4   Cała armia pomalowana j/w . Drybrush, cieniowanie
5   75% armii prezentuje rewelacyjny poziom malowania
6   Cała armia wygląda rewelacyjnie jeśli chodzi o poziom malowania.
7   Szczęka opada, sędzia zaniemówił z wrażenia !!

Podstawki, traye (0-5)
0   Armia ma podstawki nie wykończone i niepomalowane.
1   75% armii posiada podstawki wykończone (posypka, trawka lub kamyki itp.)
2   Cała armia posiada wykończone podstawki j/w
3   Podstawki wykończone w jednym schemacie w całej armii. Dopuszcza się inny schemat podstawek na jednostkach wykopujących się (ew. jak jest uzasadnione w historii armii – także na innych regimentach).
4   Armia posiada moving traye w schemacie pasującym do podstawek. Jednostki Skirmish i Fast Cavalry nie potrzebują ich.
5   Podstawki posiadają dodatki w postaci grzybków, nagrobków, czaszeczek itp. Po prostu bajer !!

WYSIWYG (0-3)
0   Brak WYSIWYG na wszystkich oddziałach.
1   Cała armia posiada modele z wyposażeniem zgodnym z rozpiską (ew. bohaterowie nie muszą mieć).
2   Cała armia posiada WYSIWYG na każdym modelu w tym bohaterach.
3   WYSIWYG na każdym modelu, bohaterowie posiadają dodatkowo scrolle, pancerze, specjalne płaszcze i inne specjalne wyposażenie.

Klimat (0-3)
0   Armia to zlepek figurek pożyczanych od kolegów, niepomalowana jednolicie.
1   Zachowany jest jeden schemat malowania armii.
2   Armia posiada własną historię, opisującą pochodzenie i inne aspekty wystawionej armii.
3   Malowanie każdego regimentu jest uzasadnione historią (np. inne podstawki czy malowanie oddziału krasnoludów na styl zimowy jest uzasadnione np. tym, że pochodzą z jakiegoś zakątka północy itp.). Jeśli jest to wykonane starannie (a nie na zasadzie białe podstawki) oczywiście.

Rozpiska (0-3)
0   Standardowy wydruk z Army Buildera, Worda lub innych programów.
1   Rozpiska wykonana starannie, posiada tabelki do czarów, na rany, na skrolle itp.
2   Rozpiska na wysokim poziomie artystycznym, można na jej podstawie w połączeniu z pomalowaniem armii odróżnić każdy regiment.
3   Rewelacja! Rozpiska wykonana np. w formie zwoju pergaminu itp. Inwencja twórcza wskazana.

Konwersje (0-5)
0   Brak lub bardzo nieznaczne.
1   Drobne konwersje w sporych ilościach (25% armii) jak np. cięciwy na łukach, dorobiony topór bohaterowi itp.
2   Jakiś jeden lub dwa oddziały starannie skonwertowane/ konwertowani jacyś bohaterowie.
3   25% armii skonwertowanej na wysokim poziomie.
4   50% armii skonwertowanej j/w
5   Rewelacja !! Konwersje po prostu niesamowite.

WOW (0-4)
0-2   Przyznaje sędzia wedle uznania i wrażeń artystycznych jakich doświadczył podczas oceny pomalowania danej armii.
0-2   Armia posiada dioramę dopasowaną do podstawek pod względem schematu.

Suma punktów za wygląd armii i test wiedzy jest zaliczana do klasyfikacji hobbystycznej. Ponadto punkty te wliczają się do klasyfikacji generalnej.

7.   Punktowanie bitew
Każda bitwa będzie punktowana zgodnie z poniższym kluczem :
0-400 : 10-10
401-750 : 12-8
751-1050 : 14-6
1051-1400 : 16-4
1401-1750 : 18-2
1751+ : 20-0

Odbędzie się 5 bitew, co daje maksymalnie 100 pkt. do klasyfikacji generalnej.

8.   Composition Score
Każda armia otrzyma punkty za kompozycję, które będą uzależnione od punktów zdobytych w systemie WPS, który to system będzie do pobrania

0-500 : 0pkt
501-1000 : 1 pkt
1001-1500 : 2 pkt.
1501-2000 : 3 pkt.
2001-2500 : 4 pkt.
2501-3000 : 5 pkt.
3001-3500 : 6 pkt.
3501-4000 : 7 pkt.
4001-4500 : 8 pkt.
4501-5000 : 9 pkt.
5001-6000 : 10 pkt.

CSa mozna sciagnac pod tym linkiem: http://draconis.aplus.pl/pliki/Kompozycja_Armii.pdf

Punktacja ta jest wliczana do klasyfikacji generalnej (max 10 pkt.).

9.   Inne punkty
Za zgłoszenie rozpiski w terminie do 29go czerwca (decyduje termin wysłania) gracz otrzyma 5 pkt. do klasyfikacji generalnej. Prosimy zgłaszać się wcześniej, żeby nie robić tego na ostatnią chwilę.
Ponadto można otrzymać punkty karne za postawę „nie fair”, kwestionowanie decyzji sędziego, złe zachowanie itp.
Za rażące przewinienia (np. nagminne oszukiwanie, nie respektowanie decyzji sędziów) sędzia może podjąć decyzję o dyskwalifikacji gracza

10.    Scenariusze

1.Poszukiwanie skarbów
Na polu bitwy zostały zakopane w różnych miejscach skarby. W związku z tym każdy teren zawiera (lub nie) 1 skarb. Aby go przeszukać należy się stykać z tym terenem lub też znajdować się bezpośrednio na nim.
Kiedy można przeszukać teren ?
-   na początku fazy ruchu (po wykonaniu odpowiednich testów jak głupota, terror, panika), ale przed deklaracją szarż i wykonaniem jakiś ruchów
-   na początku każdej innej fazy poza fazą Walki wręcz
Jak przeszukać teren ?
Gracz deklaruje w odpowiednim momencie (wymienione wyżej) chęć szukania skarbu. W tym celu wskazuje oddział który ma tego dokonać (oddziały, które się zebrały, oblały głupotę lub z jakiegoś powodu muszą się poruszać w danej fazie – np. iluzja Slaanesha, animozja – nie mogą przeszukiwać terenów). Szukając skarbu gracz wykonuje rzut kostką K6. Wynik 6 oznacza, że został znaleziony skarb. Wynik 1 oznacza, że oddział stracił niepotrzebnie czas na szukanie skarbu i nie może w tej turze nic robić. Następnie, jeśli skarb został znaleziony, gracz wykonuje kolejny rzut K6. Wyniki 1-3 oznaczają, że skarbu szukaliśmy przez całą turę i oddział już nic w niej nie może robić. Natomiast przy wynikach 4-6, oddział nic nie robi w danej fazie.
Oddział, który skarb odnalazł ma go w swoim posiadaniu na takiej samej zasadzie jak sztandar. W związku z tym oddział dopóki posiada skarb/skarby otrzymuje +1 CR w każdej fazie walki wręcz. Skarb można stracić na takiej samej zasadzie jak sztandar i tak samo go odzyskać. Przeciwnik może też zdobyć skarb tak jak zdobywa się sztandary (skarb przepada w wirze walki jeśli zwycięzca walki powstrzyma się od gonienia). Na koniec bitwy gracz otrzymuje 100 V.P. za każdy skarb, znajdujący się w posiadaniu jego oddziałów.

2.Puszcza w ogniu
Na polu bitwy szaleją pożary. Płonie każdy las i żywopłot na polu bitwy. W związku z tym, każdy oddział stykający się z płonącym terenem otrzymuje (niezależnie która faza i czyja tura jest aktualnie) na początku każdej fazy K6 trafień z siłą 4, które traktujemy jak flaming atack (ale ogień nie jest magiczny !! ). Jeśli jakiś oddział miał pecha i całkowicie lub częściowo znalazł się na płonącym terenie, otrzymuje 2K6 trafień z siłą 4 (reszta j/w). Ponadto oddział wchodzący z jakiegokolwiek powodu na płonący teren (ruch przymusowy lub dobrowolny, a także inne efekty) otrzymuje 2K6 trafień z siła 4. Oddziały z odpornością  na ogień nie dostają obrażeń od płonących terenów.
Ponadto płonące tereny całkowicie zasłaniają widoczność (nie widać ani przez ani nawet 2’’ do lasu, przez żywopłot itd.).
Począwszy od 3ciej tury lasy zaczynają dogasać. Gracze wykonują rzut K6 dla każdego płonącego terenu. Udany rzut powoduje, że teren już nie płonie do końca bitwy i nie powoduje żadnych obrażeń. Pożar danego terenu gaśnie :
Tura 3 : 4+
Tura 4 : 3+
Tura 5 : wszystkie tereny przestają się palić automatycznie

3.Trzęsienie ziemi[/u]
Ziemia się trzęsie, z gór osypują się głazy!! W związku z tym każdy oddział znajdujący się na górze w całości lub częściowo otrzymuje K6 trafień z siłą 5. Jeśli oddział znajduje się w 3’’ od góry to otrzymuje K3 trafień z siłą 5. Dodatkowo wszystkie oddziały na polu bitwy podlegają następującym efektom:
-   maszyny w całości lub częściowo na górze nie mogą strzelać w najbliższej turze
-   pozostałe oddziały i maszyny mogą strzelać tylko na 4+  (na K6), włączając też reakcje Stand & Shoot.
-   ponadto wszystkie oddziały nie mogą maszerować i mają parametr ruchu zmniejszony o połowę (skirmisherzy i single models on foot nie mogą korzystać z podwajania dystansu)
-   latacze nie mogą latać
Dlatego na początku każdej tury, każdy oddział wykonuje rzut K6, aby sprawdzić, czy udało mu się oprzeć wstrząsom. Wynik 4+ oznacza, że oddziałowi się udało i nie podlega ograniczeniom ruchu w tej turze (czyli można maszerować, latać itp.). Rzut ten podlega następującym modyfikacjom :
-   Krasnoludy i Krasnoludy Chaosu (ale nie Hobgobliny) mają +1 do tego rzutu z racji swojej twardości i wzrostu, będąc mniej podatnymi na przewrócenie
-   Duże latające potwory będące Large Targetami z racji swojej wielkiej siły mają +1 do tego rzutu (nie dotyczy gigantów)
-   Każdy oddział posiadający Armour Save 4+ i lepszy (czyli 3+, 2+ itd.) ma –1 do tego rzutu z racji swojej dużej masy

Ponadto każdy Gigant musi wykonać test na Fall Over, jeżeli Ziemia się wciąż trzęsie.

Efekty trzęsienia ziemi rozpatrujemy na początku tury każdego z graczy. Następnie w każdej turze (jednego i drugiego gracza) na początku, począwszy od 2giej wykonujemy rzut K6. W zależności od wyniku wstrząsy trwają dalej lub się kończą:
2 Tura : 2+
3 Tura : 3+
4 Tura : 4+
5 Tura : 5+
6 Tura : wstrząsy ustają automatycznie

Wyniki powyżej oznaczają, że Trzęsienie Ziemi trwa dalej.

4.Death Metal[/u]
Każdy mag na polu bitwy może używać tylko jednej szkoły magii : Lore of Metal !! W związku z tym losuje z niej na początku bitwy tyle czarów ile normalnie może posiadać (czyli tyle czarów ile wynosi jego lvl + ew. dodatkowe czary). Każdy bound spell automatycznie zmienia czar w nim zaklęty na Rule of Burning Iron (1 trafienie na 24’’ z siłą zależną od Sv.). Ilość trafień jest też modyfikowana przez Power Level danego bounda. Wszystkie przedmioty z P.L. > 3 zadają o tyle trafień więcej o ile ich P.L. jest większy od 3. Jeżeli przedmiot ma P.L. np. 5, to zadaje 3 trafienia.
W scenariuszu tym można używać także normalnych szkół magii, ale w takim wypadku każdy dublet oznacza miscast, które z kolei rozpatrujemy wg. tabelki dla Ogrów.

Armia Tomb Kings jeśli używa Lore of Metal to losuje które czary używa (Licz 2, H. Licz 4, Tomb King i Tomb Prince 1) i rzuca je na zasadzie bound spelli, tak samo jak Inkantacje. Jeżeli zdecyduje się używać jednak Inkantacji, to wszystkie są rzucane normalnie z tą różnicą, że każdy dublet oznacza konieczność rzucenia na tabelkę Miscast Ogrów (ale czar się udaje).

Tabelka Miscast :
1 = Mag ginie, modele w BtB dostają trafienie z S4, inni magowie w armii tracą 1 ranę (no save);
2 = K3 S4 trafień w maga i nie może rzucać czarów do końca bitwy;
3 = Magowie w armii tracą 1 ranę (no save),
4 = nieudany czar nie może być rzucany przez magów w danej armii,
5 = Każdy w BtB dostaje trafienie z S2 (no armour save);
6 = Mag ma frenzy
W przypadku Ogrów tabelka nie podlega modyfikacjom.

5. Do ostatniej krwi!
Czyli standardowy Pitched Battle.

ŁĄCZNIE BĘDZIE MOŻNA OTRZYMAĆ 160 PKT. :
-   bitwy : 100
-   test wiedzy : 15
-   wygląd armii : 30
-   comp. Score : 10
-   rozpiska : 5
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Scimitar

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 23, 2005, 12:18:44 pm »
Tak więc macie regulamin drogie dzieci  :lol: Czekam na opinie, sugestie i inne uwagi, co poprawić. Myślę że za dwa tygodnie będzie już ostateczny regulamin po poprawkach. Dziś, bądź jutro dodamy tabelkę ocen za malowanie.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline thurion

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 23, 2005, 12:19:44 pm »
tak, tak 2k bez ograniczen, czyli to co Tygryski lubia najbardziej..

ZAPRASZAMY ! ! !

Offline Ghaundan Zauviir

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 23, 2005, 12:21:33 pm »
Cytuj
Turniej lokalny typu LIMITED z dopuszczonymi City Garrison (DE) i Mountain Rangers (Dwarfs)


A co z Lustrią (moje ulubione pytanie ostatnio :P ) ?

JJ

  • Gość
WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 23, 2005, 12:24:25 pm »
Wygląda na miły nadmorski turniej, bez żadnych udziwnień.  :D
CS za 10 pkt to nic ważnego, kosmetyka.

Offline Scimitar

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 23, 2005, 12:24:51 pm »
Myślę, że jeszcze nie pora na Lustrię. Trudno mi cokolwiek powiedzieć o tej armii, bo za mało turniejów było by ją sprawdzić. Dlatego asekuracyjnie powiem, że nie będzie dopuszczana.
Po prostu to jedna wielka zagadka i jeszcze oficjalnie nawet sędziowie nie wyrazili zdania. Jeśli coś się do lipca zmieni w tej kwestii (np. wskoczy ona do Limited), to też zmieni się moje zdanie.
cimi GG 4417905
Podziwiajcie mroczną gębę prawdziwego Dark Elfa ;)
http://www.kgb.draconis.prv.pl

KAZALI WYCIĄĆ CRISTIANO RONALDO - NO CO ZA KRAJ !! Jutro będzie coś lepszego :D

Offline Balcer

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 23, 2005, 01:54:29 pm »
na jakiej zasadzie bedzie comp score?

pzdr
Balcer
zemu kobiety maja tyle pracy w domu?...
Bo spią w nocy i im sie zbiera!!

Offline thurion

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 23, 2005, 01:56:43 pm »
Cytat: "Balcer"
na jakiej zasadzie bedzie comp score?

pzdr
Balcer


jest w regulaminie, w punkcie 8 Comp Score  :D

Offline Balcer

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 23, 2005, 01:59:37 pm »
tragedia na maxa z tym comp score !

10pkt to zajebiscie duzo
i juz widze armie ktore spokojnie maj3- 4 dodatkowe pkt nieolabiajac swojej sily

pzdr
Balcer
zemu kobiety maja tyle pracy w domu?...
Bo spią w nocy i im sie zbiera!!

Offline thurion

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 23, 2005, 02:00:52 pm »
Cytat: "Balcer"
tragedia na maxa z tym comp score !

10pkt to zajebiscie duzo
i juz widze armie ktore spokojnie maj3- 4 dodatkowe pkt nieolabiajac swojej sily

pzdr
Balcer


pisalem w temacie innym, wiem ze to dosc duzo, ale u nas nic nie zmienialo (tj i tak wygralem  :evil: ) na max 80 z bitew i 15 z malowania, a tu jest wiecej pkt wiec IMO jest to docenienie klimaciarzy a duzego wplywu na wyniki koncowe nie bedzie

pozdro

Offline Balcer

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 23, 2005, 02:03:01 pm »
Zobaczysz ze to duzo zmieni, szczegolnie ze to jest master , a na takich turnejach nie zaklada sie 4 masakr

pzdr
Balcer
zemu kobiety maja tyle pracy w domu?...
Bo spią w nocy i im sie zbiera!!

Offline Christos

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 23, 2005, 02:05:17 pm »
Domyslam sie że termin nie ulega negocjacjom???
ttp://www.knightfight.pl/?ac=vid&vid=71017123

Offline thurion

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 23, 2005, 02:05:22 pm »
Cytat: "Balcer"
Zobaczysz ze to duzo zmieni, szczegolnie ze to jest master , a na takich turnejach nie zaklada sie 4 masakr

pzdr
Balcer


nigdy 4 masakr nie zalozylem..ale i tak mysle ze masz racje, szczury nie beda wogle poszkodowane, a Chaos pociety jak mala bania...no ale trudno...jakies urozmaicenie :P  u nas na 2ch lokalach sie sprawdzilo i sie podobalo to tak zrobimy... moze byc fajnie  :D

Offline pingus

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 23, 2005, 02:12:12 pm »
Gdzie jest ten wasz CS to ściągnięcia? ;)
Góralska teoria poznania mówi, że są trzy prawdy: Świenta prowda, Tyż prowda i Gówno prowda." - Józef Tischner.

Offline Laurelin

WIELKI DRACON - Master - Wejherowo 2-3 lipca !!!!!!!!
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 23, 2005, 02:22:23 pm »
Armię trzeba domalować, strategię ustalić i Master trochę po sesji i naprawdę blisko (jeszcze bliżej to musiałby być w Rumi :D ). Fajnie, tylko i do roboty będzie sporo. Czekam na wyznaczenie zadań  8)