trawa

Autor Wątek: Heroes of Might and Magic V  (Przeczytany 79437 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ribald

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #285 dnia: Październik 22, 2011, 02:01:29 pm »
Ktoś się skusił na szósteczkę?
Jakie wrażenia?
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline Dziex

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #286 dnia: Październik 22, 2011, 06:44:48 pm »
grałem chwilę w demo: beznadziejny design jednostek imo (oj bardzo daleko odeszli od stylu i klimatu pierwszych części), miasta brzydkie, jakieś udziwnienia w rozwoju bohaterów, których nie ogarnąłem, ogólnie strasznie mi się to wszystko nie podoba


a i nie ma sylvan, dungeon ani academy


jest za to jakieś morsko-japonko-chińskie coś z humanoidalnymi rekinami i nagami samurajami
« Ostatnia zmiana: Październik 22, 2011, 08:28:47 pm wysłana przez Dziex »

Offline Ribald

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #287 dnia: Październik 22, 2011, 10:04:49 pm »
mam podobnie:( po 15 minutach demka mi się odechciało, a to przecież miała być kontynuacja jednej z najfajniejszych serii gier ever. Nie widzi mi się żebym kupował pełną wersję..


może za stary już cholera na to jestem i źle znoszę zmiany;) ale z drugiej strony nie jestem hunwejbinem trójki, w czwórkę grało mi się bardzo przyjemnie i szczerze żałuję że zrezygnowali z kilku tamtejszych pomysłów (walczący bohaterowie, system ich awansu itp.). Ale już w piątce zaliczyłem tylko kampanię i w ogóle nie mam ochoty do niej wracać. Jakoś mnie chyba zirytowało samo przeniesienie świata gry połączone ze zmianą designu. Wcześniejsze, mniej wysublimowane graficznie projekty miały w sobie zdecydowanie więcej baśniowego uroku.
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline Dziex

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #288 dnia: Październik 23, 2011, 01:10:48 am »
Jeszcze warto wspomnieć, że zmniejszyli liczbę surowców do czterech, a miast do pięciu (mniej było chyba tylko w jedynce afair) z czego, jak już napisałem wyżej, wywalono te, które obecne były praktycznie od początku serii.
No ale będą mieli co umieszczać w dodatkach!
« Ostatnia zmiana: Październik 23, 2011, 01:26:44 am wysłana przez Dziex »

Offline Ribald

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #289 dnia: Październik 23, 2011, 09:50:19 am »
A brak widoku miasta na osobnym ekranie? Co to w ogóle za pomysł?:/ Przecież pojawianie się nowych wymuskanych budynków za ciężko zarobione surowce to była największa frajda. Podobnie chybione przerabianie sobie zdobytych miast na własne, rozumiem że to fantasy, ale wtf? To też było zresztą strasznie fajne w pierwszych (a właściwie środkowych) częściach - trzeba było kombinować wystawiając różne armie żeby jakoś sensownie ze sobą współdziałały. Teraz pójdzie pewnie w totalną ilościówkę.
mam swoje zdanie, z którym się nigdy nie zgadzam

Offline Coeniasty

  • Redaktor GGK
  • Stolnik bracki
  • *
  • Wiadomości: 1 266
  • Total likes: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tremere
Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #290 dnia: Październik 24, 2011, 07:49:54 pm »
Jeszcze warto wspomnieć, że zmniejszyli liczbę surowców do czterech, a miast do pięciu (mniej było chyba tylko w jedynce afair) z czego, jak już napisałem wyżej, wywalono te, które obecne były praktycznie od początku serii.
No ale będą mieli co umieszczać w dodatkach!

Miasta mają niby dawać po dwa w DLC/dodatkach, oczywiście płatnych. Pakietów ma być dwa, a jedno miasto z każdego będzie za darmo jako patch niby. Kit z tym, że Dungeon był już w becie ukryty ;s

Offline Dziex

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #291 dnia: Październik 25, 2011, 12:26:57 pm »
rotfl, patrząc na standardy panujące obecnie w tej branży zaczynam się cieszyć, że coraz mniej interesuje się grami komputerowymi

Offline DARKMAN

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #292 dnia: Październik 25, 2011, 05:36:46 pm »
Heh... za rok bedzie "game of the year"/"complete edition" ze wszystkimi rasami (wtedy pewnie sobie sprawie).

Offline Trisz

  • Terminator
  • **
  • Wiadomości: 158
  • Total likes: 0
  • zmuszani do przekraczania własnych granic...
Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #293 dnia: Luty 20, 2012, 10:59:37 am »
O- to ja już wiem, co kupię siostrzeńcowi jak będzie ;p


Ja nie próbuję nawet sie w to wciągać, bo wiem,że niebezpiecznie pozera czas  :roll:
Każdy jest nadzwyczajny.

Offline pisii35

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #294 dnia: Luty 20, 2012, 07:25:11 pm »
i to nawet nie wiesz jak niebezpieczne to jest..... przy tej grze rekordy w niespaniu pobiłam :P

Offline GoldenMan

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #295 dnia: Luty 25, 2012, 06:39:44 pm »
Ja przy trójce zarwałem wiele nocy jeszcze w czasach liceum, kiedy to było. Piątka stoi na półce i czeka na swoją kolej. Swoją drogą zastanawiam się nad Szóstką - ktoś może grał, warto, jakie odczucia?

Offline Fezz

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #296 dnia: Czerwiec 12, 2012, 03:28:30 pm »
Boże jak słucham to zapowiada się jakaś tragedia. Trailery mi się tak średnio podobały i jednostki necropolis porobione na te z warhamera. A jak nie ma academy to rzucam na nich klątwę.

Offline Hollow

Odp: Heroes of Might and Magic V
« Odpowiedź #297 dnia: Czerwiec 18, 2012, 01:42:51 pm »
Ściągnąłem sobie ostatnio oficjalny (i darmowy) Heroes of Might and Magic 5 Dark Messiah mod. Jest to pojedyncza mapa przenosząca wydarzenia z gry Dark Messiah of Might and Magic do 5 części Herosów. W modzie spotykamy Arantira, Kha-Beletha, a nawet tytułowego Mrocznego Mesjasza. Do tego mod jest w całości po Polsku (nie tylko napisy, ale i głosy) i wymaga pełnej wersji Dzikich Hord.