no tak, jak nie rozumiesz pomyslu to poczekaj chwile i zapytaj a nie objezdzaj bo powiedziales dosc duzo bzdur.
a) mowiac o obronie mialem na mysli magiczne przedmioty. oczywiscie ty wiesz lepiej ze wampir ward save nie musi miec wiec spokojnie moge mu dac wolf forma i dorzucic scrolla a wtedy z przyjemnoscia zarzna go nawet gobliny
b) mozna tez dac mu save i pozwolic biegac pieszo tez wspanialy pomysl z 12 cali ruchu na pewno nikt go nie zlapie.
c) call winds nie blokuje czarowania tylko ruch i walke. a w tym wypadku mam 9 kosci i dwa wampiry. wystarczajaco zeby miec dosc silna faze magii.
d) jest jeszcze trzecia wspanial opcja wsadzenia go na kon i albo samotnie (pole widzenia 90 stopni i us 2) albo do konnicy ktora bedzie stac i czekac az wampir skonczy rzucac burze.
gralem ta armia z imperium posiadajacym tanka, volley guna, gryfa i 3 oddzialy handgunnersow. powstaje duza roznica w strzelaniu na 6+ do wilkow a na 7+. ale oczywiscie ty to wszystko przewidziales ale wierzysz tylko i wylacznie w sile 3 oddzialow BK z blood dragonami w srodku. rozumiem, tak tez mozna. pozdra.