Autor Wątek: makieciarnia....  (Przeczytany 3798 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Revenger

makieciarnia....
« dnia: Luty 18, 2005, 03:55:07 pm »
Temat teb będzie miejscem w którym będzie można zaczerpnąć rady na temat tworzenia makiet i ich poszczególnych elementów. Bedzie tu można podzielić się doświadczeniem w tej dziedzinie i zaczerpnąc rad.Zachęcam do wklejania być może nawet jakichs swoich prac:)                         To może ja zaczne : ostatnio zabrałem sie do robienia własnej makiety nie mam doświadczenia wiec chcee sie spytac jak w najlepszy sposob i małoskomplikowany skonstruowac pagórek wymiary miejwiecej 7 cm x 9 cm. Chodiz mi o ruchomu- przenosny element makiety!
___rev____
Świat zchodzi na psy ty razem z nim!!! Nie bierz sobie tego do siebie bo tu chodzi o moja troske bo niezbadane są wyroki boskie!

Offline Cyel

makieciarnia....
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 18, 2005, 10:16:33 pm »
Styropian odpowiedniej grubości. wycinasz/wyrywasz odpowiedni kształt, oklejasz piaskiem, malujesz, voila !

możesz rzecz jasna przyozdabiac czym tam chcesz, trawką, skałkami, czymkolwiek...

Offline Shrek

makieciarnia....
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 19, 2005, 05:37:37 am »
ale do styropianu czym przyklejasz ten piasek przecież wikol zniszczy go
edni jedzą, aby żyć, inni żyją, aby pić

Offline Dastor

makieciarnia....
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 19, 2005, 06:11:23 am »
Co zniszczy?
img]http://i31.photobucket.com/albums/c361/asqard/kultke3.png[/img]

Offline Shrek

makieciarnia....
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 19, 2005, 08:39:33 am »
styropian
edni jedzą, aby żyć, inni żyją, aby pić

Offline dead

makieciarnia....
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 19, 2005, 09:19:31 am »